eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Dostawa środków dezynfekcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-10

Ogłoszenie nr 560102261-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.

Tuchola: Dostawa środków dezynfekcyjnych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562590-N-2019 z dnia 18.06.2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540126109-N-2019 z dnia 24.06.2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510159804 z dnia 01.08.2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzili postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Szpital Tucholski Spółka z o.o. ul. Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola nr telefonu 52 33-60-508 nr faksu 52 33-60-508 NIP 561-14-55-873 REGON 092965579 Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ul. Szewskiej 23, 87-140 Chełmża NIP: 879-22-76-028 REGON: 871547899 Osoby upoważnione do kontaktów: Renata Remus (sprawy dot. procedury przetargowej) Kontakt: faks ( 52) 33-60-508, nr e-mail zamowienia@szpitaltuchola.pl



I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Tucholski Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 92965579000000, ul. ul. Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3360503, 3360508, e-mail zamowienia@szpitaltuchola.pl, faks 52 3360508.
Adres strony internetowej (url): www.bippowiat.tuchola.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bippowiat.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków dezynfekcyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/4/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa środków dezynfekcyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Granice zapotrzebowania Zamawiającego na przedmiotowe dostawy, zostały określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ. Maksymalną i ocenianą przez Zamawiającego cenę oferty stanowi łączny koszt dostawy danego pakietu w maksymalnym zakresie prawa opcji, określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia formularzu ofertowo-cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 miesiące

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Schulke Polska Spółka z o.o., , Al. Jerozolimskie 132, 02-305, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 80970.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Schulke Polska Spółka z o.o., , Al.Jerozolimskie 132, 02-305, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 46076.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Schulke Polska Spółka z o.o., , Al. Jerozolimskie 132, 02-305, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 58380.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Schulke Polska Spółka z o.o., , Al. Jerozolimskie 132, 02-305, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 66439.80 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Schulke Polska Spółka z o.o. , , Al Jerozolimskie 132, 02-305, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 116457.50 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Schulke Polska Spółka z o.o., , Al. Jerozolimskie 132, 02-305, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 22118.80 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Schulke Polska Spółka z o.o., , Al. Jerozolimskie 132, 02-305, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 37284.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana ceny dotyczy jedynie produktów zawierających w swoim składzie etanol i /lub izopropanol

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Powołując się na art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., który stanowi implementację do polskiego porządku prawnego postanowień art. 72 ust.1 lit. c dyrektywy 2014/24/UE oraz art. 89 ust. 1 lit c dyrektywy 2014/25/UE, w związku ze skutkami pandemii COVID-19, z dniem 21.05.2020 r. zmianie ulegają ceny produktów określonych w załączniku do niniejszego Aneksu - w zakresie produktów objętych przedmiotem umowy. Strony umowy, w tym Zamawiający, nie mogły przewidzieć działając z należytą starannością skutków pandemii COVID-19, polegających m.in. na wielokrotnym wzroście cen składników produkcyjnych (etanol oraz izopropanol). Zmiana cen dotyczy jedynie produktów zawierających w składzie etanol i/lub izopropanol. Cena produktów zawierających etanol i/lub izopropanol wzroście o 15%. Pozostałe ceny produktów nie ulegają zmianie. Aneks obowiązuje od dnia 21.05.2020 r. do czasu uchylenia rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii lub utraty przez nie mocy obowiązującej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.