eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Budowa kładki dla pieszych w m. Durąg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-02

Ogłoszenie nr 560095591-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

Ostróda: Budowa kładki dla pieszych w m. Durąg
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623745-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510284269-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 51075119000000, ul. ul. Grunwaldzka , 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-89 6462414, e-mail ZDP_Ostroda@wp.pl, faks 896 421 762.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kładki dla pieszych w m. Durąg

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DT.2610.10.2019.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zadanie zlokalizowane jest na terenie gminy Ostróda w ciągu drogi powiatowej Nr 1243N Ostróda - Tułodziad. Klasa techniczna drogi Z. 2. Zakres robót obejmuje m. in.: - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm; - budowle betonowe i żelbetowe;- zbrojenie konstrukcji betonowych; - przygotowanie elementów stalowych do cynkowania i malowania; - malowanie powłokami antykorozyjnymi elementów stalowych; - pokrycie pomostu jezdnego powłokami zabezpieczającymi. Zadanie należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót pomocniczym (zał. nr 1a) , specyfikacjami technicznymi i dokumentacją techniczną (zał. nr 8 do siwz), oraz wzorem umowy (zał. nr 4 do siwz) Przedmiar robót jest przykładowy. Załączony przedmiar robót (załącznik nr 1a do siwz) określa orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączoną dokumentację techniczną i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - wynagrodzenie jest ryczałtowe tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonych dokumentacji technicznych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; 3) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; 4) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; 5) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. 6) Wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. t.j. z 2018 r., poz. 917 ze zm.).


II.4) Główny kod CPV: 45221113-7
Dodatkowe kody CPV:

45233253-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zakończenie 2020-06-01

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wydłużenie terminu realizacji zamóiwneia do dnia 30 września 2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie faktyczne: Z uwagi na sytuację epidemiologiczną związaną z chorobą COVID-19 Wykonawca zmuszony był zastosować ograniczenia kadrowe oraz doznał utrudnień w terminowej dostawie materiałów niezbędnych dla realizacji zamówienia, co uniemożliwiło mu wykonanie zamówienia w planowanym terminie. W związku z zaistniałymi ograniczeniami Wykonawca wystąpił do Zamawiającego z prośbą o zmianę terminu wykonania umowy. Biorąc pod uwagę, że wspomniane okoliczności są całkowicie niezależne od Stron umowy oraz mimo działań Zamawiającego z należytą starannością, nie mógł on ich przewidzieć, Zamawiający pozytywnie rozpatrzył wniosek Wykonawcy. W związku z podjętymi powyżej działaniami, na podstawie art.144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo Zamówień publicznych (t.j. 2019.1843, dalej uPzp), zmianie uległ termin realizacji zamówienia z 01.06.2020 r. na 30.09.2020 r. Uzasadnienie prawne: Mając na uwadze okoliczności faktyczne wskazane powyżej, tj. ograniczenia kadrowe oraz utrudnienia w terminowej dostawie materiałów niezbędnych dla realizacji zamówienia, zasadną jest zmiana umowy w zakresie terminu wykonania. Zamawiający dokonał przedmiotowej zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, który dopuszcza zmianę umowy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zamawiającemu nie można przypisać braku należytej staranności w działaniu, gdyż powstania epidemii nie można było przewidzieć, a konieczność zmiany umowy jest następstwem czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. Wprowadzona przez Zamawiającego zmian umowy nie wpływa na koszt realizacji zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.