eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › DOSTAWA NAWOZÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-20

Ogłoszenie nr 560086362-N-2020 z dnia 20-05-2020 r.

Milicz: DOSTAWA NAWOZÓW
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507064-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510054000-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Stawy Milickie S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 21461756000000, ul. Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 847 110, e-mail biuro@stawymilickie.pl, faks 713 847 110.
Adres strony internetowej (url): www.stawymilickie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka akcyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA NAWOZÓW

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN-5/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów dla potrzeb przedsiębiorstwa Stawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca: 1) CZĘŚĆ I: mocznik minimum 45% N w ilości 102,00 tony (słownie: sto dwie tony) pakowany w 50 kg workach lub 500/1000 kg big-bagach, 2) CZĘŚĆ II: superfosfat wzbogacony minimum 38% P2O5 w ilości 90,00 ton (słownie: dziewięćdziesiąt ton) pakowany w 50 kg workach lub 500/1000 kg big-bagach, 3) CZĘŚĆ III: sól potasową minimum 60% K2O w ilości 140,00 ton (słownie: sto czterdzieści ton), pakowany w 50 kg workach lub 500/1000 kg big-bagach 4) CZĘŚĆ IV: wapno tlenkowe pyliste minimum 80% CaO w ilości 560 ton (słownie: pięćset sześćdziesiąt ton) pakowane w 500/1000 kg big-bagach. 2. Wykonawca jest zobowiązany do każdej dostawy dołączać świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne) dostarczanych nawozów. Orzeczenie musi zawierać podstawowe dane charakteryzujące nawóz oraz musi być zaopatrzone w datę wykonania badań. 3. Nawozy powinny posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. 4. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 4 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 24440000-0
Dodatkowe kody CPV:

24410000-1,

24420000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi dla: 1) Część I w ilości minimum 50% do 14 dni od podpisania umowy. Pozostała ilość części I przedmiotu zamówienia - do dnia 8 maja 2020r 2) Część II w ilości minimum 50% do 14 dni od podpisania umowy. Pozostała ilość części II przedmiotu zamówienia - do dnia 8 maja 2020r. 3) Część III ilości minimum 50% do 14 dni od podpisania umowy. Pozostała ilość części III przedmiotu zamówienia - do dnia 31 marca 2020r. 4) Część IV dostawy w ilości minimum 50% do 14 dni od podpisania umowy. Pozostała ilość części IV przedmiotu zamówienia - do dnia 31 marca 2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: DOSTAWA SOLI POTASOWEJ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

BLENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, , UL. TOWAROWA 1, 63-760, ZDUNY, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 182980.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: DOSTAWA WAPNA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

BLENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, , UL. TOWAROWA 1, 63-760, ZDUNY, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 251440.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1) Część III: Treść: Paragraf 3 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: "1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - do dnia 30 kwietnia 2020r." 2) Część IV: Treść: Paragraf 3 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: "1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - do dnia 30 kwietnia 2020r."

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Część III i część IV: Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a to wystąpieniem okoliczności związanych z COVID-19 i miały bezpośredni wpływ na należyte wykonanie niniejszej umowy. Wobec powyższego Strony umowy dokonały zmiany zawartej umowy na podstawie art. 15r ust. 1 i 4 pkt 1) ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 ze zm.). Wykonawca w korespondencji e-mailowej z dnia 24 marca 2020r. oraz pismem z dnia 3 kwietnia 2020r poinformował Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności mających wpływ na dalszą realizację umowy wskazując na przyczyny, takie jak nieobecność pracowników, którzy uczestniczą lub mogliby uczestniczyć w realizacji zamówienia, a także wstrzymanie dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów oraz trudności w realizacji usług transportowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.