Ogłoszenie z dnia 2020-05-11
Ogłoszenie nr 560080026-N-2020 z dnia 11-05-2020 r.
Zamość: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją projektu pn. "Termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 3 w Zamościu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pn. "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Zamościu" współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529318-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510079947-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000,
ul. Rynek Wielki
13,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 677 23 37, e-mail
zamowienia@zamosc.pl, faks
846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją projektu pn. "Termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 3 w Zamościu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IM-ZP.272.8.2020.MS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Zamościu", współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Zadaniem Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem nad prawidłową realizacją projektu, aby umożliwić osiągnięcie celów projektu w ramach założonego zakresu prac w założonym czasie i planowanym budżecie. 3. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy m.in.: a) zarządzanie procesem realizacji inwestycji oraz kierowanie i koordynowanie jej wykonania w formie nadzoru merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z prawem Unii Europejskiej i prawem Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), przepisami wykonawczymi do wymienionych ustaw, z wnioskiem i umową o dofinansowanie projektu a także z umową z wykonawcą inwestycji, b) wykonywanie zadań, stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane: inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 25, 26), koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego (art. 27), c) organizowanie i prowadzenie rad budowy, narad projektowych, innych spotkań (narady techniczne, spotkania uzgodnieniowe itp.), d) weryfikacja i ewentualne uzupełnienie dokumentacji technicznej w celu zgodności z wnioskiem o dofinasowanie projektu, e) sporządzenie cotygodniowego raportu z przebiegu prac podczas realizacji inwestycji (w uzgodnionej przez Zamawiającego formie), f) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej, g) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, h) koordynowanie działań w zakresie realizacji robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem pracy na obiektach czynnych, i) bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, podpisaną umową z Wykonawcą robót, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, j) sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, k) sprawdzanie przed zastosowaniem atestów, gwarancji, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych z kryteriami technicznymi określonymi dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, l) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy inwestycji i dokonywanie niezbędnych korekt tych rysunków, m) współpraca z nadzorem autorskim w całym okresie realizacji inwestycji, n) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi na zapytania, udzielanie informacji i wyjaśnień na temat realizacji inwestycji, a także przygotowywanie i przedkładanie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego - w możliwie najkrótszym terminie lub w terminie wskazanym przez Zamawiającego, o) sporządzenie raportu dla Zamawiającego dotyczącego zmiany wskaźnika kluczowego (wskaźnika rezultatu i wskaźnika produktu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu) obejmującego podniesienie efektywności energetycznej budynków, zgodnie z metodologią opisaną w "Podręczniku monitorowania wskaźników na poziomie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020" p) w przypadku przerwania realizacji inwestycji, dokonanie wyceny prac zrealizowanych przez wykonawcę inwestycji przed zerwaniem kontraktu, dokonanie inwentaryzacji robót w sposób umożliwiający sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, określenie należności dla wykonawcy inwestycji, sporządzenie raportu o realizacji inwestycji, regularne sporządzanie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, w tym robót ulegających zakryciu bądź zanikających, stanu terenu objętego inwestycją przed rozpoczęciem robót budowlanych, w trakcie trwania oraz po zakończeniu realizacji inwestycji, q) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, r) uczestnictwo w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, s) nadzorowanie poprawności i weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę inwestycji, t) weryfikacja świadectw charakterystyki energetycznej i audytu energetycznego powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę inwestycji, u) w okresie gwarancji i rękojmi z tytułu wykonania inwestycji, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do udziału w przeglądach gwarancyjnych oraz innych spotkaniach niż przeglądy gwarancyjne. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zakres prac budowlanych oraz przedmiary robót dotyczące zadania inwestycyjnego, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski są dostępne pod adresem: https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=69030 5. Zakres obowiązków inspektora nadzoru, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia, zostały szczegółowo określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisywanych w niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.7. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych do zapewnienia, by przy realizacji inwestycji zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71541000-2,
71540000-5,
71247000-1,
79421000-1,
71521000-6,
71244000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji umowy: do dnia 17.09.2021 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją projektu pn. "Termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 3 w Zamościu" | |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
05/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
KTD Usługi Inżynieryjno-Budowlane Krzysztof Dawid,
,
ul. Wspólna 12/4,
22-400,
Zamość, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana prowadząca do likwidacji omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na podstawie aneksu nr 1/2020 z dnia 05.05.2020 r. do umowy nr 342/2020 z dnia 05.05.2020 r. dokonano zgodnie z zapisem § 11 ust. 1 pkt 7 umowy zmiany treści § 3 ust. 3 umowy.
Treść § 3 ust. 3 umowy przed zmianą:
"3. Inspektor nadzoru ma prawo do otrzymywania wynagrodzenia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Strony ustalają, że w roku 2020 usługi nadzoru inwestorskiego będą wykonane w kwocie 24 500,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia cztery tysiące pięćset złotych, 00/100). Jeżeli wartość wykonanych usług w 2020 roku przekroczy ww. kwotę, nadwyżka zostanie doliczona do pierwszej faktury w 2021 roku."
Treść § 3 ust. 3 umowy po zmianie:
"3. Inspektor nadzoru ma prawo do otrzymywania wynagrodzenia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Strony ustalają, że w roku 2020 usługi nadzoru inwestorskiego będą wykonane w kwocie 13 848,06 zł brutto (słownie: trzynaście tysięcy osiemset czterdzieści osiem złotych, 06/100). Jeżeli wartość wykonanych usług w 2020 roku przekroczy ww. kwotę, nadwyżka zostanie doliczona do pierwszej faktury w 2021 roku."
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





