Ogłoszenie nr 560076551-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.
Radecznica: Zakup wraz z dostawą pieczywa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502539-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510029415-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, Krajowy numer identyfikacyjny 29104900000000,
ul. ul. Klasztorna
4,
22-463
Radecznica, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 68 18 020, e-mail
z_cadyrektora@radecznica.pl, faks
846 818 792.
Adres strony internetowej (url): www.radecznica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą pieczywa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):02/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pieczywa dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy, 22-463 Radecznica, ul. Klasztorna 4, w asortymencie i ilościach podanych w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.10.00 - Pieczywo . 3. Przedmiot zamówienia winien charakteryzować się świeżością (produkcja z nocnej zmiany), pulchnością, nie zawierać środków konserwujących nie dopuszczonych do stosowania w przemyśle spożywczym. 4. Realizacja dostaw - codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt, każdorazowo w ilości i asortymencie zamówionym przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksu w terminie 1 dnia od dnia złożenia zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia winien być dostarczany w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach o odpowiednio długim terminie ważności zapewniającym bezpieczne zużycie dostarczonych produktów, oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa z opisem składu i ewentualnie zawieranych alergenów. 6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno- sanitarne stosowane w UE. 7. Jakość przedmiotu zamówienia musi odpowiadać polskim normom przenoszącym normy europejskie oraz polskim normom, a także być zgodna z obowiązującym prawodawstwem w szczególności: 1) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 1252), 2) Rozporządzeniem (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającym ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołującym Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającym procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności. 3) Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych. 4) Rozporządzeniem Komisji (WE) Nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych 5) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności.
II.4) Główny kod CPV: 15811000-6
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 01 marca 2020 do 28 lutego 2021
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup wraz z dostawą pieczywa | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
18/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PPHU Józef Jakubaszek,
,
Batorz Pierwszy 60,
23-320,
Batorz, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana cen
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stan epidemii.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich oraz innych przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup pieczywa i art. piekarniczych
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
- Dostawa różnych produktów spożywczych w 2 pakietach- powtórzenie
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla kuchni i kawiarenki szpitalnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych w mieście Wałcz w 2024 r. - II postępowanie.
więcej: Pieczywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.