Ogłoszenie z dnia 2020-05-05
Ogłoszenie nr 560076197-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517168-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540042473-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510061823-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Transportu Metropolitalnego, Krajowy numer identyfikacyjny 369308114,
ul. Barbary
21A,
40-053
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48(32)7438401, e-mail
zamowienia@metropoliaztm.pl, faks
+48(32)7438745.
Adres strony internetowej (url): https://www.metropoliaztm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/5/ZP/4/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Zamawiającego w ilościach podanych poniżej. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części. Część I: 1. Komputer stacjonarny All-in-One (45 szt.) 2. Komputer stacjonarny (1 szt.) 3. Komputer przenośny (7 szt.) 4. Komputer przenośny ze stacją dokującą (1 szt.) 5. Komputer przenośny (1 szt.) 6. Komputer przenośny konwertowalny (1 szt.) 7. Monitor (50 szt.) 8. Zasilacz awaryjny (20 szt.) 9. Klawiatura komputerowa (30 szt.) 10. Mysz komputerowa (30 szt.) 11. Napęd zewnętrzny Blu-ray (1 szt.) 12. Ekran projekcyjny (1 szt.) 13. Kabel HDMI (2 szt.) 14. Projektor multimedialny (3 szt.) 15. Pamięć RAM (30 szt.) 16. Dysk SSD (30 szt.) 17. Taśma LTO (20 szt.) 18. Stacja dokująca HDD (2 szt.) 19. Adapter HDMI-VGA (5 szt.) 20. Kabel HDMI-DP (5 szt.) Część II: 1. Skaner (2 szt.) 2. Urządzenie wielofunkcyjne (2 szt.) Część III: 1. Microsoft ESD Office Professional 2019 (2 szt.) 2. Adobe Acrobat Pro DC (4 szt.) 3. Corel Draw (1 szt.) 4. Adobe Creative Cloud (1 szt.) 5. Prezi Plus (1 szt.).
II.4) Główny kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
30231300-0,
30216110-0,
30121200-5,
48700000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
14 dni.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
COMPRO Jolanta Olszewska,
awy@comprosystem.pl,
ul. Sowińskiego 4,
40-018,
Katowice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dostawa sprzętu komputerowego wymienionego w załączniku do umowy w pkt 3.1.1, 3.1.3-3.1.5 oraz 3.1.7 (nośniki instalacyjne/licencje/klucze aktywacyjne - w zależności od sposobu dystrybucji przez producenta) nastąpi w terminie do 29 maja 2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca pismem z dnia 24.04.2020 r. wnosił o zmianę terminu dostawy sprzętu komputerowego wymienionego w załączniku do ww. umowy w pkt 3.1.1, 3.1.3-3.1.5 oraz 3.1.7. Do pisma dołączono oświadczenia producentów sprzętu, z których wynika, że w wyniku ogólnoświatowej pandemii wirusa SARS-CoV-2 wystąpiły ograniczenia w produkcji i dystrybucji urządzeń marki Lenovo, a także utrudnienia i ograniczenia dostępności sprzętu AOC.
Z uwagi na powyższe oraz mając na uwadze fakt, że w części I ww. postępowania złożono tylko jedną ofertę przez ww. Wykonawcę, Zamawiający zgodnie z art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych wyraził zgodę na zmianę umowy w zakresie terminu wykonania umowy (terminu dostawy sprzętu komputerowego wymienionego w załączniku do umowy w pkt 3.1.1, 3.1.3-3.1.5 oraz 3.1.7).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa łączników kompatybilnych z posiadanym urządzeniem TSCD II
- Wykonanie robót budowlanych II etapu inwestycji tj. części parkowej w ramach zadania: MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie PARKU-etap II
- Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 22 w Katowicach
- Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu Nr 64 im. Janusza Korczaka w Katowicach
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- "Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.