Ogłoszenie nr 560072231-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.
Łódź: Świadczenie usług porządkowych dla Muzeum Sztuki w Łodzi
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554826-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500108715-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500133363-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Sztuki w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 27750000000000,
ul. ul. Więckowskiego
36,
90-734
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 633-97-90 w 33, e-mail
muzeum@msl.org.pl, zamowienia@msl.org.pl, faks
42 632 99 41.
Adres strony internetowej (url): www.msl.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług porządkowych dla Muzeum Sztuki w Łodzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AG.271.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług porządkowych dla Muzeum Sztuki w Łodzi w podziale na części. CZĘŚC I Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę kompleksowego sprzątania na zewnątrz i wewnątrz obiektów Muzeum Sztuki w Łodzi położonych przy: ulicy Więckowskiego 36 - ms1 ulicy Przędzalnianej 72 - Muzeum Pałac Herbsta ulicy Ogrodowej 19 - ms2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 6A do siwz. CZĘŚĆ II Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę mycia okien ulicy Więckowskiego 36 - gmach główny ulicy Przędzalnianej 72 - Muzeum Pałac Herbsta ulicy Ogrodowej 19 - ms2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 6B do siwz.
II.4) Główny kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
90911200-8,
90911300-9,
90919200-4,
90620000-9,
90914000-7,
98310000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa obowiązuje od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Usługa mycia okien |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
J.B. CLEAN Bogdan Jakubiec ,
,
ul. Zachodnia 14a ,
95-054,
Ksawerów , kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Strony zmieniają § 2 ust. 1 Umowy w ten sposób, że otrzymuje on następujące brzmienie: "Niniejsza umowa obowiązuje od dnia podpisania umowy a kończy się w piętnastym dniu roboczym liczonym od dnia otwarcia pierwszego budynku Muzeum dla zwiedzających, po zakończeniu obowiązywania obostrzenia Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego o zamknięciu instytucji kultury w Polsce w związku z pandemia COVID-19, tj. tzw. koronawirusem, lecz nie później niż do dnia 30 czerwca 2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
a) Strony łączy umowa nr 02/06/2018-A z dnia 08.06.2018 r. (dalej również jako "umowa");
b) zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 p.z.p. dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy o ile konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a jednocześnie wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
c) w Polsce wystąpiła nadzwyczajna okoliczność (pandemii COVID-19, tzw. koronawirusa) oraz został ogłoszony stan zagrożenia epidemicznego, której to okoliczności Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
d) w związku z okolicznościami o których mowa w pkt c) wszystkie budynki należące do Zamawiającego, w których prowadzi on działalność, są obecnie zamknięte dla zwiedzających a jednocześnie realizacja Umowy w uzgodnionym w niej terminie mogłaby narażać pracowników Muzeum oraz pracowników Wykonawcy na zakażenie się wirusem COVID-19;
e) Strony wyrażają wolę, aby wydłużyć termin realizacji Umowy w niej określony;
zmiana dotyczy:
Strony zmieniają § 2 ust. 1 Umowy w ten sposób, że otrzymuje on następujące brzmienie: "Niniejsza umowa obowiązuje od dnia podpisania umowy a kończy się w piętnastym dniu roboczym liczonym od dnia otwarcia pierwszego budynku Muzeum dla zwiedzających, po zakończeniu obowiązywania obostrzenia Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego o zamknięciu instytucji kultury w Polsce w związku z pandemia COVID-19, tj. tzw. koronawirusem, lecz nie później niż do dnia 30 czerwca 2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- ZP/4/2024 dostawa Spektrofluorymetru dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności Wydziału BiNOŻ
- Usługa kompleksowego mycia okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach w Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie, Sieradzu i Skierniewicach
- 13/2024 "Sukcesywne dostarczanie leków różnych" do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr Karola Jonschera w Łodzi
- DEA OZPA 272.8.2024 Dostawa testów diagnostycznych i kontrolnych do analiz mikrobiologicznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Łódzkiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 21 Biur Powiatowych ARiMR w województwie łódzkim
- Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu.
- Wykonanie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla SP ZOZ w Sokółce szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr.2 do SWZ.
- Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków SR Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośr. Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- Usługa kompleksowego mycia okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach w Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie, Sieradzu i Skierniewicach
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.