eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania - numer postępowania FH/ 01/ 02/ 20

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-16

Ogłoszenie nr 560065274-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.

Katowice: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania - numer postępowania FH/ 01/ 02/ 20
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Inteligentny Rozwój "System bezpieczeństwa zasobów i procesów wspólnoty operatorów telekomunikacyjnych świadczących usługi on-line tSEC"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512830-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540034297-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510065066-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, Krajowy numer identyfikacyjny 12531630000000, ul. ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 007 681, e-mail kwilk@ibemag.pl, faks 322 007 701.
Adres strony internetowej (url): www.ibemag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: INSTYTUT SIECI

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania - numer postępowania FH/ 01/ 02/ 20

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FH/ 01/ 02/ 20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu, spełniający normy CE, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz spełniać wymagania określone przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego. Przedmiot zamówienia podzielono na 10 części: Część 1: Serwer operatorski Część 2: Serwer router Część 3: Serwer wirtualizacji - jednostka wykonawcza Część 4: Serwer wirtualizacji - macierz dyskowa Część 5: Serwer wirtualizacji - przełącznik sieciowy Część 6: Komputer przenośny Część 7: Switch Część 8: Oprogramowanie do wirtualizacji Część 9: System operacyjny do serwera Część 10: Oprogramowanie do tworzenia schematów i diagramów Okres gwarancji (dot. części 1-7): minimum 24-miesiące, licząc od obustronnego podpisania protokołu odbioru "bez uwag". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia). Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do SIWZ (odrębnie dla części 1-7 i części 8-10 zamówienia).


II.4) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:

48820000-2,

30233000-1,

32420000-3,

30213100-6,

48620000-0,

48300000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji dla Części 1-3: do 14 dni, licząc od daty zawarcia umowy, tj. do 9 kwietnia 2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Serwer operatorski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

System Data Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , systemdata@systemdata.pl , ul. Sienkiewicza 42, 39-300, Mielec, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6848.00 PLN .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Wartość brutto umowy: 8423.04 PLN


CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Serwer router
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

System Data Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , systemdata@systemdata.pl , Sienkiewicza 42, 39-300, Mielec, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3902.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Wartość brutto umowy: 4799.46 PLN


CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Serwer wirtualizacji-jednostka wykonawcza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

System Data Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , systemdata@systemdata.pl , ul. Sienkiewicza 42, 39-300, Mielec, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 20352.00 PLN .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Wartość brutto umowy: 25032.96 PLN



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Dotyczy Części 1-3 postępowania. Rodzaj i zakres zmian: 1) zmiana terminu realizacji (dostawy) z dnia 09-04-2020r. na dzień 24-04-2020r. 2) zmiana oferowanego przedmiotu zamówienia: a) w Części 1: z "Intel Xeon Silver 4208" na "Intel Xeon Silver 4210", b) w Części 2: z "Intel Xeon E-2134" na "Intel Xeon E-2234", c) w Części 3: z "Intel Xeon Silver 4208" na "Intel Xeon Silver 4110".

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca poinformował, że z uwagi na ogłoszony stan epidemii COVID-19 i wynikające z tego utrudnienia nie jest w stanie zrealizować umów na Część 1, 2 i 3 postępowania na warunkach pierwotnie określonych i w konsekwencji zwrócił się o zmianę treści ww. umów w zakresie terminu realizacji oraz oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający uznał wniosek wykonawcy za uzasadniony i przychylił się do proponowanych zmian. Zmiany zostały wprowadzone na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), w związku z art. 15r. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r. poz. 374 z póżn. zm.).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Dokonane zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określonego w umowie pierwotnej, zawartej odpowiednio na część 1,2 i 3 postępowania.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.