eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KŁODZKU



Ogłoszenie z dnia 2019-04-01

Ogłoszenie nr 560062685-N-2019 z dnia 01-04-2019 r.

Kłodzko: MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KŁODZKU
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej Kłodzka

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504151-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500012662-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: "Wodociągi Kłodzkie" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 89144706000000, ul. ul. Piastowska , 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-74 865 40 10, e-mail sekretariat@wodociagi.klodzko.pl, faks 0-74 867 20 95.
Adres strony internetowej (url): www.wodociagi.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KŁODZKU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/2/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonawca - w ramach inwestycji p.n. "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kłodzku" - dokona na terenie oczyszczalni ścieków w Kłodzku przy ul. Fabrycznej 16 (działka nr 10, ob. Ustronie) przebudowy istniejących obiektów oraz wybuduje nowoprojektowane obiekty. Zakres robót obejmuje m.in.:a)Obiekty istniejące do przebudowy:komora połączeniowa,budynek krat i piaskownika oraz pompownia główna i silos na piasek, blok biologiczny- reaktor biologicznego oczyszczania ścieków: osadnik wstępny i wtórny wraz z pompowniami technologicznym oraz komory osadu czynnego, stacja dmuchaw i pompownia technologiczna, otwarta komora fermentacji osadów. Obiekty projektowane: suszarnię osadów ściekowych - hala suszarnicza nr 2, rurociągi międzyobiektowe,zagospodarowanie terenu. W wyniku przebudowy nastąpi zmiana funkcji technologicznej istniejącego osadnika wstępnego na zbiornik retencyjny wód deszczowych.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45232421-9,

45252100-9,

45300000-0,

45310000-3,

45400000-1,

45330000-9,

45111291-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 08.08.2017r do 15.05.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W KŁODZKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MIKO-TECH Sp. z o.o., info@miko-tech.pl, ul. Jana Pawła II 11B, 43-170, Łaziska Górne, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 11444292.10 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmana terminu zakończenia robót i wysokości wynagrodzenia

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana wysokości wynagrodzenia ze względu na roboty dodatkowe i zamienne

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wysokości wynagrodzenia ze względu na roboty nieprzewidziane

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana wysokości wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót budowlanych (dodatkowych, zamiennych i nieprzewidzianych) nie objętych dokumentacją projektową a koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Dla zachowania wymagań techniczno-technologicznych opisanych w dokumentacji projektowej oraz STWIORB, koniecznym jest wprowadzenie zmian w umowie na realizację robót budowlanych. Wprowadzenie tych zmian bezpośrednio wpływa na usprawnienie w realizacji robót, osiągnięcie efektów końcowych inwestycji oraz wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi oraz dokumentacją projektową. Zmiany pozytywnie wpłyną na poprawę parametrów funkcjonalno- użytkowych całej oczyszczalni co pozwoli na obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację obiektu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Dokonana zmiana nie powoduje zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, która nie prowadzi również do zachwiania pozycji konkurencyjnej Wykonawcy w stosunku do innych wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzi do zmiany kręgu wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia. Tryb wprowadzenia zmian do Kontraktu zgodny jest z wymaganiami art. 144 ust 1. pkt 1), 2), 3) oraz pkt 6) Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający w umowie - w klauzuli 8.4, 13, 22.3 (I), (II), (III), (IV), (X) oraz (XI), 22.3. I (d, f, l), III, VI (a(III)) przewidział możliwość dokonania takiej zmiany (art. 144 ust.1 pkt 1). W zaistniałych okolicznościach, występują zarówno przesłanki, o których mowa w pkt 2), 3) jak i w pkt 6). Roboty dodatkowe i zamienne nie były objęte zamówieniem podstawowym, a zmiana wykonawcy nie może być dokonana w szczególności z powodów ekonomicznych - tj. z uwagi na fakt, że wprowadzenie nowego wykonawcy, który na tym etapie będzie ingerował w teren budowy i roboty wykonane przez dotychczasowego wykonawcę, znacząco podwyższy koszty i zdezorganizuje prace na terenie budowy a jednocześnie spowoduje spory co do zobowiązań gwarancyjnych. Wartość każdej kolejnej zmiany (jak też wszystkich zmian łącznie), nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Ponadto konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć (art. 144 ust.1 pkt 3). Jednocześnie zmiana powyższa spełnia warunki, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - tzn. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia, określonej pierwotnie w umowie, co stanowi autonomiczną przesłankę uzasadniającą wprowadzenie zmian. - zmiana wynagrodzenia z kwoty brutto: 14 076 479,37 zł na kwotę: 14 681 662,73 zł - zmiana terminu wykonania z: 15.05.2019 r. na: 31.07.2019 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.