Ogłoszenie z dnia 2019-02-25
Ogłoszenie nr 560035851-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.
Prusice: Termomodernizacja 4 świetlic wiejskich na terenie gminy Prusice -Etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pt. "Termomodernizacja 4 świetlic wiejskich na terenie gminy Prusice" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536352-N-2018 z dnia 2018-03-26 r.
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500140204-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Prusice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193510600000,
ul. Rynek
1,
55-110
Prusice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 126 224, e-mail
prusice@prusice.pl, faks
713 126 229.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prusice.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.prusice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja 4 świetlic wiejskich na terenie gminy Prusice -Etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części II/etapu II zamówienia udzielanego w częściach pn. Termomodernizacja 4 świetlic wiejskich na terenie gminy Prusice, obejmującego następujące zadania: 1) Termomodernizacja budynku świetlicy w Piotrkowicach, 2) Termomodernizacja budynku świetlicy w Wilkowej, dofinasowanego w ramach projektu: "Termomodernizacja 4 świetlic wiejskich na terenie gminy Prusice" realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie nr 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej w sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - OSI, nr projektu nr RPDS.03.03.01-02-0084/16. 2. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w formule zaprojektuj i wybuduj. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego zwany także PFU; 2) uzyskanie ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę lub braku sprzeciwu w sprawie przystąpienia do realizacji robót budowlanych; 3) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej zgodnej z wytycznymi PFU i koncepcji 4) uzyskanie potwierdzenia o możliwości przystąpienia do użytkowania obiektu wydanego przez właściwy organ Nadzoru Budowlanego, jeśli będzie wymagane odrębnymi przepisami bądź uzyskać zaświadczenia o przyjęciu przez organ nadzoru budowlanego zgłoszeń o zakończeniu robót budowlanych, jeżeli będą wymagane; 4. Szczegółowy opis zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy zwany także PFU w tym audyty energetyczne.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71220000-6,
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1,
45260000-7,
45320000-6,
45410000-4,
45420000-7,
45450000-6,
45261900-3,
45321000-3,
45421100-5,
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15.06.2018-31.08.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Termomodernizacja budynku świetlicy w Piotrkowicach |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
15/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Hurtownia Materiałów Budowlanych i Przemysłowych Piotr Kwiatkowski,
,
ul. Wrocławskiej 52,
55-140,
Żmigród, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wystąpienie robót dodatkowych-zakupu, dostawy i montażu dwóch jednostek klimatyzacyjnych na sali głównej świetlicy o mocy 5kW każda, wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej przyłączeniowej i z zabezpieczeniem przeciwprzepięciowym, wykonania dodatkowej zabudowy g-k na Sali głównej świetlicy w celu montażu urządzeń.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wprowadzono zmiany do umowy polegające na:
1) wprowadzeniu robót dodatkowych:
W trakcie realizacji zamówienia pojawiły się zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw i robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym w postaci: zakupu, dostawy i montażu dwóch jednostek klimatyzacyjnych na sali głównej świetlicy o mocy 5kW każda, wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej przyłączeniowej i z zabezpieczeniem przeciwprzepięciowym, wykonania dodatkowej zabudowy g-k na Sali głównej świetlicy w celu montażu urządzeń. Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność oraz znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego w związku z powyższym Wykonawca przedłożył Zamawiającemu propozycję warunków realizacji zamówienia w dniu 26 listopada 2018 roku. Wartość robót dodatkowych ustalono w oparciu o kalkulacje i kosztorysy indywidualne opracowane przez Wykonawcę przy zastosowaniu właściwych katalogów i cenników robocizny, materiałów i sprzętu oraz sprawdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
2) zwiększeniu umownego wynagrodzenia ryczałtowego o wartość robót dodatkowych -40 850,00 zł
3) zmianie terminu realizacji na 29.01.2019 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI PRUSICE
- UBEZPIECZENIE INTERESÓW GMINY PRUSICE ORAZ WYBRANYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Świadczenie usług marketingowo-doradczych w celu rozwoju gospodarczego Gminy Prusice -Etap III 2025
więcej: przetargi PRUSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno ciśnieniowym na obszarze obejmującym część miejscowości Trypucie i Baciuty Kolonia
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Człuchowie przy ul. Szkolnej
- Budowa windy przy budynku Urzędu Gminy w Sobolewie
- Demontaż uszkodzonej stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż nowej drewnianej stolarki w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie - I etap
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.