eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Przebudowa ulic Wa³owej i Podgórnej w Tucholi.



Og³oszenie z dnia 2019-01-10

Og³oszenie nr 560005676-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.

Tuchola: Przebudowa ulic Wa³owej i Podgórnej w Tucholi.
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 602703-N-2017

Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:

nie

Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer og³oszenia: 500061433-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000, ul. pl. Zamkowy 1, 89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 52 56 42 500, e-mail przetargi212@tuchola.pl, faks 52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miasto.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Przebudowa ulic Wa³owej i Podgórnej w Tucholi.

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

ZP.271.2.20.2017.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa ulic Wa³owej i Podgórnej w Tucholi". Przedmiot zamówienia okre¶laj± wymienione kody CPV: - CPV 45000000-7 Roboty budowlane, - CPV 45233140-2 Roboty drogowe; - CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie ulic miejskich w Tucholi w zakresie ulic Wa³owa od km 0+000 oraz Podgórna od km 0+000 do km 0+055,46 (koniec ulicy na styku z ul. Nowodworskiego). Planuje siê wykonanie nawierzchni ulic po istniej±cym ¶ladzie. Trasa sytuacyjnie i wysoko¶ciowo nawi±zuje do istniej±cego przebiegu nawierzchni ulic. Nawierzchnia obu ulic wykonana zostanie w technologii klinkieru drogowego, zgodnie z przygotowan± dokumentacj± projektow±. W trakcie realizowanej inwestycji planowane s± te¿ do wykonania inne roboty polegaj±ce na, przebudowie i remoncie sieci uzbrojenia technicznego (wod.-kan.) znajduj±cych siê w pasie drogowym ul. Wa³owej, które bêdzie wykonywaæ gestor sieci. Wykonawca bêdzie zobligowany zapewniæ mo¿liwo¶æ ich realizacji przed przyst±pieniem do wykonywania nawierzchni. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e prace nale¿y zacz±æ od przebudowy ul. Podgórnej oraz równolegle ul. Wa³owej od strony skrzy¿owania z ul. Chojnick±. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± nastêpuj±ce za³±czniki do niniejszej SIWZ: ? Za³±cznik nr 1 - dokumentacja techniczna, ? Za³±cznik nr 2 i 2a - projekt zagospodarowania terenu i uzgodnienia, ? Za³±cznik nr 3 - przedmiar, przy czym przedmiar robót jest dokumentem pomocniczymi, pozwalaj±cymi na przygotowanie oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postêpowaniu jako najkorzystniejsza, najpó¼niej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjêcia rozliczenia rycza³towego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbêdny do pó¼niejszych rozliczeñ Zamawiaj±cego z Wykonawc±. Podstaw± do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcê w formularzu oferty. Ponadto Wykonawca wybrany w niniejszym postêpowaniu, zobowi±zany bêdzie dostarczyæ (w 3 egz. papierowych) dokumentacjê geodezyjn±, zawieraj±c± wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informacjê o zgodno¶ci usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania dzia³ki lub trenu, lub odstêpstwach od tego projektu i ponie¶æ wszelkie koszty z tym zwi±zane. Wykonawca przed przyst±pieniem do wykonywania robót: ? najpó¼niej w dniu przekazania placu budowy, z³o¿y wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z o¶wiadczeniem o tym, ¿e s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê; ? wska¿e osoby funkcyjne budowy, wraz ze z³o¿onymi przez nie o¶wiadczeniami o podjêciu obowi±zków kierownika budowy i robót; ? przedstawi Zamawiaj±cemu szczegó³ow± specyfikacjê materia³ow± wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodno¶ci) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materia³ów w³asnych. Materia³y te musz± odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiaj±cego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiaj±cego protoko³u odbioru robót. Wykonawca zobowi±zuje siê do stosowania podczas realizacji robót objêtych niniejsz± umow± wy³±cznie wyrobów i materia³ów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 z pó¼n. zm.). Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu co najmniej 3 letniej rêkojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materia³y. Okres udzielonej gwarancji liczony bêdzie od daty odbioru koñcowego (protokó³ koñcowy) tych robót bez wad. Wykonawca jest zobowi±zany do zabezpieczenia i utrzymania w nale¿ytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, a¿ do zakoñczenia i odbioru ostatecznego robót. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy w³asne (pochodzenie, producent, itd.) maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów, produktów, urz±dzeñ czy wyposa¿enia. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych. Produkt równowa¿ny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jako¶æ nie mo¿e byæ gorsza od jako¶ci okre¶lonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieæ parametry nie gorsze ni¿ wskazany produkt. Wszelkie informacje niezbêdne do przygotowania oferty dostêpne s± do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego oraz udostêpnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.


II.4) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45233140-2,

45233120-6

II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa zosta³a zawarta w dniu 15.11.2017 r.Termin zakoñczenia robót do dnia 22.12.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmana terminu zakoñczenia robót z : 22.12.2017r. na 15.01.2018r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze wzglêdu na to, ¿e grunt po zdjêciu nawierzchni nie nadawa³ siê do bezpo¶redniego posadowienia konstrukcji drogowej bez odpowiedniego wzmocnienia lub wymiany, co potwierdzone zosta³o przez Wykonawcê wynikiem przeprowadzonego badania laboratoryjnego no¶no¶ci gruntu - odkszta³cenia gruntu nie mieszcz± siê w wymaganiach normy PN-S-02205:1998, wykonano wzmocnienie w postaci podbudowy betonowej na warstwie ods±czaj±cej. Dodatkowe badania i prace nie przewidziane w dokumentacji projektowej spowodowa³y opó¼nienie uniemo¿liwiaj±ce Wykonawcy terminowe zakoñczenie inwestycji, tj. w terminie do 22 grudnia 2017 r. Wobec powy¿szego, dzia³aj±c zgodnie z § 17 ust. 1 lit. d) oraz lit. g) tiret trzecie umowy, nale¿a³o dokonaæ zmiany w terminie zakoñczenia niniejszej umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmianê wprowadza siê Aneks nr 1z dnia 21.12.2017 r. do Umowy Nr ZP.272.14.2017 z dnia 15 listopada 2017 r. i otrzymuje ona nastêpuj±ce brzmienie:Maj±c na wzglêdzie okoliczno¶ci, o których mowa w § 1 niniejszego Aneksu, Strony postanawiaj±, ¿e zmianie ulega § 2 ww. umowy, który otrzymuje nastêpuj±ce brzmienie: "Strony ustalaj± termin zakoñczenia robót do 15 stycznia 2018 r."

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.