Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-07-07
Og³oszenie nr 559341-N-2020 z dnia 2020-07-07 r.
Gmina Szyd³owo: Rozbudowa stacji uzdatniania wody Ferma Jarczewo.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Szyd³owo, krajowy numer identyfikacyjny
57079124700000, ul.
Jaraczewo
2
,
64-930
Szyd³owo, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
67 211 55 21, e-mail
inwestycje@szydlowo.pl, faks
67 211 55 21.
Adres strony internetowej (URL): https://szydlowo.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.szydlowo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.szydlowo.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Gmina Szyd³owo, Jaraczewo 2, 64-930 Szyd³owo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rozbudowa stacji uzdatniania wody Ferma Jarczewo.
Numer referencyjny:
271.60.2020.WD-I
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na rozbudowie stacji uzdatniania wody Ferma Jaraczewo (dzia³ka nr 4/2 obrêb 0073 Jaraczewo). 2. Rozbudowa SUW Ferma Jaraczewo polega na do³o¿eniu zbiornika retencyjnego na wodê co jest spowodowane zwiêkszonym zapotrzebowaniem wody w okresach letnich. Dodatkowy zbiornik zaprojektowano dla magazynowania wody na potrzeby gospodarcze, przeciwpo¿arowe i p³ukania filtrów. Zbiornik retencyjny z blachy stalowej o pojemno¶ci czynnej ok. 75m3. Wykonawca podczas sporz±dzania dokumentacji projektowej musi przewidzieæ zaprojektowanie fundamentu pod zbiornik retencyjny wraz z niezbêdnymi badaniami geotechnicznymi. W dokumentacji projektowej musz± byæ podane takie rozwi±zania techniczne, które bêd± uwzglêdnia³y nie tylko zbiornik retencyjny, ale równie¿ oprzyrz±dowanie kontrolno - pomiarowe, zasilanie elektryczne, elementy sterowania zbiornikiem oraz armatur± zamontowan± na instalacjach technologicznych. Musz± byæ podane sposoby pod³±czenia zbiornika retencyjnego do zewnêtrznych sieci: wodoci±gowej, kanalizacyjnej, technologicznej i elektrycznej. 3. Dokumentacjê nale¿y wykonaæ w oparciu o obowi±zuj±ce przepisy. 4. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien w szczególno¶ci: 1) opracowaæ projekt budowlany i, stosownie do potrzeb, inne projekty; 2) uzyskaæ w imieniu i na rzecz zamawiaj±cego prawomocn± decyzjê o pozwoleniu na budowê oraz, stosownie do potrzeb, inne pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrêbnymi przepisami; 3) obj±æ kierownictwo budowy przez kierownika budowy; 4) opracowaæ, stosownie do potrzeb, plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia; 5) zapewniæ, stosownie do potrzeb, nadzór autorski; 6) wykonaæ roboty budowlane zgodnie z projektem budowlanym i z zasadami wiedzy technicznej; 7) wykonaæ dokumentacjê powykonawcz±; 8) uzyskaæ, stosownie do potrzeb, w imieniu i na rzecz zamawiaj±cego decyzjê o pozwoleniu na u¿ytkowanie albo zawiadomiæ o zakoñczeniu budowy. 5. Zamawiaj±cy uzyska decyzjê o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz mapê do celów projektowych. 6. Je¿eli jako¶æ materia³ów budowlanych, urz±dzeñ, maszyn, wyposa¿enia i innych ¶wiadczeñ wchodz±cych w zakresie przedmiotu zamówienia nie jest oznaczona przez w³a¶ciwe przepisy, program funkcjonalno-u¿ytkowy lub umowê w sprawie zamówienia publicznego ani nie wynika z okoliczno¶ci, wykonawca powinien ¶wiadczyæ rzeczy co najmniej ¶redniej jako¶ci. ¦wiadczenie rzeczy ni¿szej od ¶redniej jako¶ci uprawnia zamawiaj±cego do odmowy przyjêcia takich rzeczy. 7. Przedmiot zamówienia objêty programem funkcjonalno-u¿ytkowym, a w szczególno¶ci prace z bran¿y ogólnobudowlanej, z wy³±czeniem projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych, sprawowania nadzoru autorskiego, kierowania budow± lub innymi robotami budowlanymi, prac geodezyjnych oraz uzyskania w imieniu zamawiaj±cego decyzji o pozwoleniu na budowê lub decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie albo zawiadomienia o zakoñczeniu budowy, powinien byæ wykonywany wy³±cznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, zamawiaj±cy okre¶li³ we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ. 8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób wykonywania zamówienia zosta³ okre¶lony za pomoc± programu funkcjonalno-u¿ytkowego stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 71322000-1 |
| 45247270-3 |
| 45231300-8 |
| 45232430-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2020-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy posiadali ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci, co najmniej 50.000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie (zakoñczyli; rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej), w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli, co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto ka¿da robota budowlana.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy, na podstawie art. 23 ust. 5 ustawy, okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej polega, na podstawie art. 22a ust. 1 ustawy, na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, zamawiaj±cy okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z tych podmiotów wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dy z podmiotów, na których zdolno¶ciach zawodowych polega wykonawca.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 1 ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pierwszym zdaniu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu do-tycz±cego sytuacji finansowej zamawiaj±cy ¿±da informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu do-tycz±cego zdolno¶ci technicznej zamawiaj±cy ¿±da wykazu narzêdzi, wyposa¿enia za-k³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 3. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu do-tycz±cego zdolno¶ci zawodowej zamawiaj±cy ¿±da wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wype³niony i podpisany formularz oferty (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie za³±cznika nr 2 do SIWZ); o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitanowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie za³±cznika nr 3 do SIWZ) - sk³adane przez wykonawcê w termie 3 dni od dnia zamieszczania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotycz±cej kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wadium w wysoko¶ci 4.500,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na nastêpuj±cy numer rachunku bankowego zamawiaj±cego: 95 8937 0007 0000 1674 2000 0040 z dopiskiem: "Wadium - zamówienie na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na rozbudowie stacji uzdatniania wody Ferma Jaraczewo". Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nast±pi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiaj±cego zostanie uznana (zaksiêgowana) przed up³ywem terminu sk³adania ofert (ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).
4. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one wraz z ofert± w oryginale i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± oraz odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymanie wadium, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty wadium.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Okres rêkojmi za wady obiektu | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê terminu wykonania przedmiotu Umowy, gdy wyst±pi jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) nieprzewidziane warunki wykonywania przedmiotu Umowy, tj. inne ni¿ za³o¿ono warunki geologiczne, archeologiczne, terenowe, w szczególno¶ci: wykopaliska archeologiczne, niewypa³y i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub b³êdnie zinwentaryzowane obiekty budowlane; 2) niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym przez niekorzystne warunki atmosferyczne nale¿y rozumieæ w szczególno¶ci nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawa³nice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry, niskie temperatury poni¿ej -8 stopni Co trwaj±ce przez kolejne 3 dni - uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu Umowy ze wzglêdów technologicznych (np. prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów), co mo¿e mieæ wp³yw na jako¶æ wykonania. Wyst±pienie niekorzystnych warunków pogodowych Wykonawca winien zg³osiæ w dzienniku budowy oraz pisemnie inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiaj±cemu. Zg³oszenie powinno zostaæ potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a okoliczno¶ci bêd±ce przeszkod± w prawid³owym wykonaniu przedmiotu Umowy wykazane potwierdzeniem z najbli¿szej stacji meteorologicznej; 3) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: a) wstrzymanie robót budowlanych przez Zamawiaj±cego lub rezygnacjê przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu Umowy z przyczyn od Zamawiaj±cego niezale¿nych; b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w programie funkcjonalno-u¿ytkowym lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 4) konieczno¶æ wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupe³niaj±cego, w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, którego realizacja bêdzie mia³a wp³yw na termin wykonania przedmiotu Umowy; 5) wyst±pienie kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie lub usuniêcie kolizji; 6) wyst±pienie opó¼nieñ w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; 7) wyst±pienie opó¼nieñ lub sprzeciwów w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz sytuacje te nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ przy do³o¿eniu przez niego najwy¿szej staranno¶ci dzia³ania, w³a¶ciwej dla profesjonalisty; 8) wyst±pienie braku mo¿liwo¶ci wykonania robót budowalnych z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; 9) wyst±pienie dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z postanowieniami Umowy. Za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê zdarzenie zewnêtrzne, którego skutków nie da siê przewidzieæ ani im zapobiec. W szczególno¶ci za si³ê wy¿sz± bêdzie siê uwa¿aæ dzia³anie przyrody, takie jak np.: huragan, trzêsienie ziemi, powód¼, oraz inne zdarzenia takie jak np.: wojna, zamieszki, strajk generalny (z wyj±tkiem strajków Wykonawcy), dzia³ania legislacyjne w³adz powoduj±ce niemo¿no¶æ wykonania umowy; 10) dzia³anie osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³anie nie jest konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron; 11) niemo¿no¶ci wykonania robót budowlanych z powodu braku dostêpno¶ci do miejsc niezbêdnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê; 12) wyst±pienie innych opó¼nieñ lub przestojów z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê. 2. Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e inne, nastêpuj±ce zmiany Umowy: 1) zmiany technologii wykonywania robót budowlanych i/lub rodzaju materia³ów, z których bêd± wykonane roboty budowlane, w przypadku w szczególno¶ci zaprzestania produkcji materia³u b±d¼ wycofania i wprowadzenia przez producenta materia³u o parametrach i cechach u¿ytkowych lepszych lub jako¶ciowo wy¿szych lub technologicznie nowszych albo w³a¶ciwszych w zaistnia³ej sytuacji. Zmiana rodzaju materia³ów, urz±dzenia wymaga pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego, uzyskanie której wymaga przedstawienia przez Wykonawcê szczegó³owego uzasadnienia zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta parametrów nowych materia³ów. Zmiana rodzaju materia³ów i/lub technologii realizacji, je¶li nie powoduje zmiany wynagrodzenia nie wymaga zmiany Umowy; 2) zmiana sposobu zap³aty wynagrodzenia Wykonawcy na skutek np. zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie przedmiotu Umowy. 3. Warunki wprowadzenia zmian w Umowie: 1) ka¿dy wniosek o zmianê Umowy winien byæ przed³o¿ony przez Wykonawcê pisemnie wraz ze szczegó³owym uzasadnieniem zmiany. Ciê¿ar dowodu konieczno¶ci zmiany spoczywa na Wykonawcy; 2) Zamawiaj±cy mo¿e uwzglêdniæ mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy tylko w zakresie czasu niezbêdnego na usuniêcie przeszkód wraz z czasem niezbêdnym na dostosowanie siê do zaistnia³ych nowych okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmiany. Wniosek winien byæ z³o¿ony przed terminem zakoñczenia, w czasie umo¿liwiaj±cym przeprowadzenie u Zamawiaj±cego stosownego postêpowania w tej sprawie, co najmniej 7 dni przed terminem wykonania przedmiotu Umowy; 3) Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o zmianê Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SO£A w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





