Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-07-08
Ogłoszenie nr 559224-N-2020 z dnia 2020-07-08 r.
Gmina Kętrzyn: Dowóz dzieci i młodzieży do szkół
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kętrzyn, krajowy numer identyfikacyjny
51074287600000, ul.
Kościuszki
2
,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 7512474 w. 17, , e-mail
sekretariat@gminaketrzyn.pl, , faks
897 512 746.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.gminaketrzyn.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.gminaketrzyn.pl/3/Zamowienia_publiczne/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.gminaketrzyn.pl/3/Zamowienia_publiczne/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty mogą być składane wyłącznie w następujący sposób: drogą pocztową na adres Zamawia-jącego lub dostarczone do siedziby Zamawiającego, do pokoju nr 16.
Adres:
Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci i młodzieży do szkół
Numer referencyjny:
RGG.271.60.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkoły, w roku szkolnym 2020/2021. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą. 60171000-7 Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą. 3. Zamówienie składa się z następujących części : część I: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Biedaszkach z miejscowości Filipówka, Porębek, Kotkowo, Linkowo, Siemki, Pudwągi, Grabno tj. trasa: Filipówka - Porębek - Kotkowo - Linkowo - Siemki - Pudwągi- Biedaszki - Grabno - Biedaszki; Szacunkowa liczba dzieci - 52 osoby w tym 7 przedszkolaków (dzieci w wieku do 5 lat włącznie) Długość trasy - ok. 20 km. Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:00. Zakończenie odwozu ok. godz. 16:00. część II: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Kruszewcu (tj. budynek w msc. Kruszewiec i w msc. Karolewo) z miejscowości Jankowo, Parcz, Gerłoż, Czerniki, tj. trasa : Jankowo - Parcz - Gierłoż - Czerniki - Karolewo- Kruszewiec . Szacunkowa liczba dzieci - 50 osób w tym 13 przedszkolaków (dzieci w wieku do 5 lat włącznie) Długość trasy - ok. 10 km. Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:15. Zakończenie odwozu ok. godz. 15:00. część III: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Biedaszkach z miejscowości kol. Jeżewo, Gałwuny, Kaskajmy, Gnatowo, Kętrzyn, Trzy Lipy tj. trasa: kol. Jeżewo - Gałwuny - Kaskajmy - Kętrzyn- Trzy Lipy - Biedaszki Szacunkowa liczba dzieci - 35 osób w tym 5 przedszkolaków (dzieci w wieku do 5 lat włącznie) Długość trasy - ok. 12 km. Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:00. Zakończenie odwozu ok. godz. 16:00. część IV: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Kruszewcu (tj. budynek w msc. Kruszewiec i w msc. Karolewo) z miejscowości Kętrzyn, Stara Różanka, Nowa Różanka, Mażany, Jankowo tj. trasa: Jankowo - Mażany - Nowa Różanka - Stara Różanka - Kętrzyn - Kruszewiec - Karolewo Szacunkowa liczba dzieci - 50 osób w tym 3 przedszkolaków (dzieci w wieku do 5 lat włącznie) Długość trasy - ok. 17 km. Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:00. Zakończenie odwozu ok. godz. 15:00. część V: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kętrzynie z miejscowości Sławkowo, Windykajmy, Mała Nowa Wieś, Brzeźnica, tj. trasa : Sławkowo - Mała Nowa Wieś - Windykajmy - Brzeźnica - Nowa Wieś Kętrzyńska - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kętrzynie Szacunkowa liczba dzieci - 25 osób w tym 2 przedszkolaków (dzieci w wieku do 5 lat włącznie) Długość trasy - ok. 7 km. Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:00. Zakończenie odwozu ok. godz. 15:00. część VI a: dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Smokowo, Biedaszki, Jeżewo, Kotkowo do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Klonowej tj. trasa : Kotkowo - Biedaszki - Jeżewo - Kętrzyn; Szacunkowa liczba dzieci - 5 osób. Długość trasy - ok. 17 km część VI b: dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Wopławki, Stara Różanka, Mażany, Parcz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Klonowej tj. trasa : Mażany - Parcz - Smokowo -- Kętrzyn Szacunkowa liczba dzieci - 5 osób Długość trasy - ok. 22 km część VI c: dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Wilkowo i Nowa Wieś do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Klonowej tj. trasa : Stara Różanka - Wopławki - Kętrzyn Szacunkowa liczba dzieci - 5 osób Długość trasy - ok. 10 km część VI d: dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Wilkowo i Nowa Wieś do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Klonowej tj. trasa : Wilkowo - Nowa Wieś - Kętrzyn Szacunkowa liczba dzieci - 5 osób Długość trasy - ok. 13 km
II.5) Główny kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 60171000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegającego na wykonaniu podobnych usług do objętych niniejszym zamówieniem, tj. polegających na dowozie dzieci do szkoły, o wielkości nie większej niż 50% wartości zamówieniach podstawowego. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 10 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Za minimalny poziom zdolności technicznej lub zawodowej uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje, dla realizacji każdej z części zamówienia, na którą składana jest oferta, pojazdem lub pojazdami przystosowanymi do przewozu osób, spełniającymi następujące wymagania:
- łączna liczba osób poza kierowcą, do przewozu której przystosowany jest pojazd lub pojazdy nie może być mniejsza niż przewidywana liczba dzieci dla danej części zamówienia; liczba pojazdów przeznaczonych do realizacji danej części zamówienia nie może być większa od 2;
- pojazdy muszą być dopuszczone do ruchu, sprawne technicznie, czyste oraz wyposażone w skuteczne ogrzewanie wnętrza pojazdu;
- do realizacji różnych części zamówienia nie mogą być przeznaczone te same pojazdy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wyposażenia zakładu (pojazdów) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
| Termin płatności | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron umowy w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne są wyłącznie w granicach nienaruszających art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy: a) w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki Vat: - w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT, wynagrodzenie brutto wykonawcy, będącego płatnikiem podatku Vat, ulegnie zmianie o kwotę, o którą zmieni się kwota podatku Vat; b) w zakresie dotyczącym zmiany sposobu realizacji zamówienia: - jeżeli zmiana sposobu realizacji zamówienia podyktowana jest zmianami przepisów prawa i nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy; - zmianie tras dowozu, w przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w organizacji dowozu dzieci do szkół, jeżeli nie spowoduje to wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy; c) w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą liczby dzieci przewożonych na danej trasie (dotyczy części I, II, III, IV, V) jeżeli liczba ta zmniejszy się o więcej niż 15% dopuszcza się wzrost ceny jednostkowej biletu miesięcznego o 15%. d) w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą liczby przewożonych dzieci na zasadach określonych w niniejszej SIWZ (dotyczy części I, II, III, IV, V).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemni-cę przedsiębiorstwa, winny być one oznaczone jako niejawne, oddzielnie trwale spięte, ponumerowane i załączone do oferty (zaleca się ich umieszczenie w odrębnej kopercie wewnętrznej z napisem "Tajemnica przedsiębiorstwa"). Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp oraz innych informacji niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Biedaszkach z miejscowości Filipówka, Porębek, Kotkowo, Linkowo, Siemki, Pudwągi, Grabno |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60171000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
| Termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Kruszewcu (tj. budynek w msc. Kruszewiec i w msc. Karolewo) z miejscowości Jankowo, Parcz, Gerłoż, Czerniki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60171000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
| Termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Biedaszkach z miejscowości kol. Jeżewo, Gałwuny, Kaskajmy, Gnatowo, Kętrzyn, Trzy Lipy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60171000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
| Termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Kruszewcu (tj. budynek w msc. Kruszewiec i w msc. Karolewo) z miejscowości Kętrzyn, Stara Różanka, Nowa Różanka, Mażany, Jankowo |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60171000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
| Termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kętrzynie z miejscowości Sławkowo, Windykajmy, Mała Nowa Wieś, Brzeźnica |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60171000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
| Termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Biedaszki, Jeżewo, Kotkowo do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Klonowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60171000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
| Termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Smokowo, Mażany, Parcz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Klonowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60171000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
| Termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Stara Różanka i Wopławki do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Klonowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60171000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
| Termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Wilkowo i Nowa Wieś do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Klonowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4, 60171000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Czas podstawienia pojazdu zastępczego | 30,00 |
| Termin płatności | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja w 2026 roku obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Świadczenie usługi wynajmu samochodu wraz z kierowcą do transportu krwi i jej składników dla Zespołu Medycznego WCKiK w Warszawie.
- Wynajem autokaru z kierowcą w terminie 21.01.2026 r. na trasie Warszawa - Sokołów /k. Warszawy - Warszawa
- Organizacja wyjazdów na zajęcia edukacyjne dla uczestników projektu "Kompetencje na + w Sercu Kaszub"
- Obsługa konferencji YoungChem 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





