Ogłoszenie z dnia 2005-10-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa leków 2 pozycje Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, do kontaktów: mgr Krzysztof Tos - sprawy formalne tel 081 747 75 11 w 222 mgr Bogumiła Sobkowiak - sprawy merytoryczne tel 081 747 75 11 w 192, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, fax 081 7478911, www.oncol.am.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków 2 pozycje. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie nr 1 - Leki różne Zadanie nr 2 - Epoetin Beta. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: COZL - Lublin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.21.00 - Środki przeciwnowotworowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.21.00 - Środki przeciwnowotworowe Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: pow.130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: zad. nr 1 - 4006,00 zad. nr 2 - 6830,00. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez co rozumie się, iż wykażą się wykonaniem w ostatnich trzech latach analogicznymi dostawami - co do przedmiotu zamówienia w liczbie nie mniejszej niż 2 dostawy leków o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 70% wartości zadań, na które składana jest oferta i potwierdzą, iż dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy wykonawca musi wykazać co najmniej 1 analogiczną dostawę w każdym roku kalendarzowym prowadzonej działalności c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, iż dysponują środkiem finansowym w wysokości co najmniej 10 % ceny oferty d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. e)wpłacą wadium w wysokości określonej przez Zamawiającego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zamawiający wymaga się dostarczenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio fakt nie zalegania z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń potwierdzających przewidziane prawem uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) -w odniesieniu do spółek cywilnych - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 9 ust. 8 ustawy o VAT) -w odniesieniu do spółek jawnych wymaga się, aby zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wystawione było na spółkę, a nie na każdego ze wspólników z osobna. 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)koncesji lub zezwolenia uprawniającego Wykonawcę do obrotu lekami, 6)dowodu wpłacenia wadium tj. oryginału dokumentu z zastrzeżeniem polecenia przelewu, które może być dołączone w formie kserokopii, 7)oświadczenia w sprawie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (w oparciu o art.24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177), 8)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zaświadczenie z banku, w którym Wykonawca ma prowadzony podstawowy rachunek bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 10% ceny oferty (łącznie w odniesieniu do zadań, w których wykonawca uczestniczy) lub zdolność kredytową Wykonawcy na co najmniej 10% ceny oferty (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw leków obejmujących co najmniej 2 dostawy o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 70% łącznej wartości zadań , na które składa ofertę z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz dostaw leków z okresu prowadzonej działalności w zakresie jak wyżej i dokumentami potwierdzającymi wykonanie dostaw z należytą starannością. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 63 - 60688 z dnia 31.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: cozl ZP /3311/ 81 / 05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.11.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.11.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 22.01.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.11.2005, godzina 13:15, sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.21.00, 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: leki różne. 3) Zakres lub wartość: leki różne 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Epoetin Beta. 3) Zakres lub wartość: Epoetin Beta 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Dostawa środków medycznych
- Dostawa produktów leczniczych Cannabidol
- Dostawa produktów leczniczych oraz utensyliów do receptury
- TP-51/25 Dostawa produktów leczniczych.
- TP-50/25 Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





