eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa podłoży mikrobiologicznych i suplementów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-06



Ogłoszenie nr 558732-N-2020 z dnia 2020-07-06 r.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii: Dostawa podłoży mikrobiologicznych i suplementów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, krajowy numer identyfikacyjny 59728000000000, ul. ul. Józefa Brodowicza  13 , 30-965  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 931 000, e-mail wiw@wiw.krakow.pl, faks 122 931 090.
Adres strony internetowej (URL): www.wiw.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.wiw.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie, ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków 69


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podłoży mikrobiologicznych i suplementów
Numer referencyjny: WIW-AG.272.04.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży mikrobiologicznych i suplementów obejmująca: W części 1 zamówienia dostawę podłoży mikrobiologicznych sypkich i suplementów. W części 2 zamówienia dostawę podłoży w formie granulatu i suplementów. Warunki wykonania zamówienia: 1. Każda dostarczona seria podłoży winna posiadać świadectwo kontroli jakości od producenta ( w formie pisemnej lub elektronicznej - w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ), a w nim następujące informacje: - Nazwa podłoża - Numer katalogowy - Numer partii/serii produkcyjnej - Data przydatności do użycia - Wykaz szczepów referencyjnych z uznanej kolekcji użytych do kontroli. 2. Jednorazowo, przy pierwszej dostawie danego asortymentu należy dostarczyć aktualną specyfikację podłoży. Specyfikacja winna zawierać: - Nazwę, skład i numer katalogowy podłoża - Jeśli podłoże wymaga dodatku suplementu podać ich wykaz wraz ze składem - Wartość pH - Informacje dotyczące przechowywania i przydatności do stosowania - Opis prawidłowego przygotowania podłoża - Kontrolę opartą na szczepach referencyjnych z uznanej kolekcji wraz z opisem morfologii wyrosłych kolonii. 3. Do każdej partii towaru winna być załączona deklaracja trwałości po przygotowaniu wystawiona przez producenta 4. Podłoża i dodatki do nich winny być tego samego producenta (każdy producent ma odpowiedni skład podstawy i suplementu - podstawa i suplement od różnych producentów nie są kompatybilne.) 5. Wymagany okres gwarancji (termin ważności) dostarczanych produktów: o dla części: 1 (pozycje:1-70; 72-79) - minimum 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii towaru. o dla części: 1 (pozycje: 71) - minimum 24 miesiące od daty dostawy każdej partii towaru. o dla części: 2 - minimum 24 miesiące od daty dostawy każdej partii towaru. o 6. Transport produktów musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania. 7. Wykonawca winien zagwarantować dla każdej dostawy tę samą serię tego samego podłoża. 8. Podłoża winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, max. 500 g. Nie dopuszcza się podłoży przesypywanych. 9. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji 10. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem, parametrów i przeznaczenia. 11. W sytuacji, w której opisano przedmiot zamówienia przez odniesienie do odpowiednich norm, Zamawiający dla każdej tego typu pozycji dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) - np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełnione i podpisane: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Formularz cenowy oferowanych przez wykonawcę artykułów (zestawienie zaproponowanych artykułów oraz cen jednostkowych poszczególnych elementów dostawy dla każdej pozycji zamówienia) - załącznik nr 3 a, b do SIWZ - w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 4.Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3.. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP - tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): Nie dotyczy. Forma dokumentów: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza (dotyczy pełnomocnictwa) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dotyczy wyciągów z odpowiednich rejestrów). 2. Dokument, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej (oryginał). 3. Pozostałe oświadczenia, o których mowa powyżej dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w formie pisemnej (oryginał). 4. Pozostałe dokumenty, poza wskazanymi w pkt 6.3.1-6.3.2 składane są w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty WYKONAWCY poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w przypadku: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na niezawinione przez Stronę przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 3 umowy; b) zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, z tym że cena jednostkowa wskazana w ofercie WYKONAWCY nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści opisu przedmiotu zamówienia; c) Zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zmian stawki podatku VAT lub innych publicznoprawnych obciążeń, mających wpływ na wysokość zaoferowanej przez WYKONAWCĘ ceny. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 lub przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy oraz załączników, stanowiących integralną część umowy, wymagają pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa sypkich podłoży mikrobiologicznych, suplementów i dodatkowych składników przeznaczonych do wykonywania oznaczeń mikrobiologicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Płyn do rozcieńczeń 2000 g 2 Bulion odżywczy z glukozą 500 g 3 Agar wzbogacony 1000 g 4 Agar z ekstraktem drożdżowym i glukozą 2000 g 5 Agar mleczny dla ogólnej liczby bakterii 1000 g 6 Agar cukrowy wg Zeisslera 1000 g 7 Agar odżywczy (J) 1000 g 8 Agar odżywczy 1000 g 9 Podłoże do wykrywania węglowodanów 200 g 10 Podłoże do wykrywania dekarboksylacji lizyny 100 g 11 Agar z mocznikiem (Christensena) 500 g 12 Agar trójcukrowy z żelazem (agar TSI) 500 g 13 Agar Noble 100 g 14 Agar Mac Conkeya 1500 g 15 Agar VRBL (z fioletem krystalicznym, czerwienią obojętną, solami żółciowymi i laktozą) 500 g 16 Agar Baird Parker 4500 g 17 Suplement do agaru Baird Parker (emulsja jaja z tellurynem potasu) 500 ml 18 Suplement do agaru Baird Parker (roztwór plazmy króliczej z inhibitorem trypsyny) 600 fiolek 19 Podłoże Sabouraud 1000 g 20 Agar z mannitolem, solą i czerwienią fenolową 1000 g 21 Bulion z wyciągiem mózgowo- sercowym 500 g 22 Agar sojowy z ekstraktem drożdżowym (TSYEA) 1000 g 23 ChromocultRColiform Agar 100 g 24 ChromagarTM Orientation 100 szt. 25 Bulion Giolitti-Cantoni 500 g 26 Podłoże Wrzoska 500 g 27 Podłoże Wilson Blaira dla beztlenowców 250 g 28 Agar półpłynny 500 g 29 Agar GSP 500 g 30 Agar Karmali 1000 g 31 Suplement do agaru Karmali 40 fiolek 32 Bulion brucela 500 g 33 Agar kazeinowo- sojowy (TSA) 1000 g 34 Agar Columbia 1000 g 35 Podłoże Edwards 500 g 36 Agar mCCDA 2500 g 37 Suplement do agaru mCCDA 110 fiolek 38 Bulion Boltona 500 g 39 Suplement do bulionu Boltona 20 fiolek 40 Dodatek wybiórczy do Campylobacter 20 fiolek 41 Pożywka agarowa z siarczanem(IV) i cykloseryną (S.C.) 500 g 42 Suplement do Pożywki agarowej z siarczanem(IV) i cykloseryną (S.C.) 10 fiolek 43 Pożywka płynna z tioglikolanem 500 g 44 Pożywka laktozowo- siarczanowa (IV) (LS) 500 g 45 Agar TSC 500 g 46 Suplement do agaru TSC 20 fiolek 47 Podłoże Willis - Hobbs 250 g 48 Podstawa do agaru z krwią 1000 g 49 Pożywka z laktozą, żółcią i zielenią brylantową 500 g 50 Bulion z siarczanem laurylowym 1000 g 51 Pożywka tryptonowo-tryptofanowa 200 g 52 Bulion Prestona (Nutrient Broth Nr. 2) 500 g 53 Suplement do Bulionu Prestona 20 fiolek 54 Agar OF Medium z glukozą 1500 g 55 Bulion EC 500 g 56 Bulion Mueller-Hinton 1000 g 57 Agar Mueller-Hinton 2 1000 g 58 Podłoże Endo 100 g 59 Bulion MRVP (do reakcji Voges-Proskauera) 500 g 60 Pożywka MYPGP 7500 g 61 Agar Bacto 500 g 62 Pepton Bacto 500 g 63 Pepton Trypton 500 g 64 Agar bakteriologiczny 1500 g 65 Ekstrakt wołowy 500 g 66 Ekstrakt drożdżowy 1000 g 67 Kostka wątrobowa 300 g 68 Emulsja z żółtka jaja sterylna 200 ml 69 Krew końska, jałowa hemolizowana i odwłókniona 400 ml 70 40% sterylny roztwór mocznika 200ml 71 Odczynnik Kovacsa 600 ml 72 Żelatyna 100 g 73 Mleko w proszku wolne od substancji hamujących 125g 74 Tween 80 200 ml 75 Potasu telluryn roztwór wodny 1% 40 ml 76 Taśma do kontroli sterylizacji suchym gorącym powietrzem - TGP 2 op 77 Taśma do kontroli sterylizacji parowej - TAS 2 op 78 Wskaźnik biologiczny STERIKON plus 200 szt 79 Rurki Browna do kontroli sterylizacji 400 szt Warunki wykonania zamówienia: 1. Każda dostarczona seria podłoży winna posiadać świadectwo kontroli jakości od producenta ( w formie pisemnej lub elektronicznej - w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ), a w nim następujące informacje: - Nazwa podłoża - Numer katalogowy - Numer partii/serii produkcyjnej - Data przydatności do użycia - Wykaz szczepów referencyjnych z uznanej kolekcji użytych do kontroli. 2. Jednorazowo, przy pierwszej dostawie danego asortymentu należy dostarczyć aktualną specyfikację podłoży. Specyfikacja winna zawierać: - Nazwę, skład i numer katalogowy podłoża - Jeśli podłoże wymaga dodatku suplementu podać ich wykaz wraz ze składem - Wartość pH - Informacje dotyczące przechowywania i przydatności do stosowania - Opis prawidłowego przygotowania podłoża - Kontrolę opartą na szczepach referencyjnych z uznanej kolekcji wraz z opisem morfologii wyrosłych kolonii. 3. Do każdej partii towaru winna być załączona deklaracja trwałości po przygotowaniu wystawiona przez producenta 4. Podłoża i dodatki do nich winny być tego samego producenta (każdy producent ma odpowiedni skład podstawy i suplementu - podstawa i suplement od różnych producentów nie są kompatybilne.) 5. Wymagany okres gwarancji (termin ważności) dostarczanych produktów: o dla części: 1 (pozycje:1-70; 72-79) - minimum 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii towaru. o dla części: 1 (pozycje: 71) - minimum 24 miesiące od daty dostawy każdej partii towaru. . Transport produktów musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania. 7. Wykonawca winien zagwarantować dla każdej dostawy tę samą serię tego samego podłoża. 8. Podłoża winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, max. 500 g. Nie dopuszcza się podłoży przesypywanych. 9. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji 10. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem, parametrów i przeznaczenia. 11. W sytuacji, w której opisano przedmiot zamówienia przez odniesienie do odpowiednich norm, Zamawiający dla każdej tego typu pozycji dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa podłoży w formie granulatów i suplementów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Agar VRBD (z fioletem krystalicznym, czerwienią obojętną, żółcią i glukozą) 4000 g 2 Agar TBX 1000 g 3 Agar YGC (z chloramfenikolem) 500 g 4 Agar DRBC 500 g 5 Palcam agar 10 000 g 6 Suplement do agaru Palcam 270 fiolek 7 Bulion Fraser podstawa 50 000 g 8 Suplementu I do bulionu pół - Fraser 1800 fiolek 9 Suplementu II do bulionu pół - Fraser 1500 fiolek 10 ALOA podstawa 12 500 g 11 Suplement 1 do agaru ALOA 380 fiolek 12 Suplement 2 do agaru ALOA 380 fiolek Warunki wykonania zamówienia: 1. Każda dostarczona seria podłoży winna posiadać świadectwo kontroli jakości od producenta ( w formie pisemnej lub elektronicznej - w takiej sytuacji należy wskazać adres, pod którym znajduje się dokument w formie elektronicznej ), a w nim następujące informacje: - Nazwa podłoża - Numer katalogowy - Numer partii/serii produkcyjnej - Data przydatności do użycia - Wykaz szczepów referencyjnych z uznanej kolekcji użytych do kontroli. 2. Jednorazowo, przy pierwszej dostawie danego asortymentu należy dostarczyć aktualną specyfikację podłoży. Specyfikacja winna zawierać: - Nazwę, skład i numer katalogowy podłoża - Jeśli podłoże wymaga dodatku suplementu podać ich wykaz wraz ze składem - Wartość pH - Informacje dotyczące przechowywania i przydatności do stosowania - Opis prawidłowego przygotowania podłoża - Kontrolę opartą na szczepach referencyjnych z uznanej kolekcji wraz z opisem morfologii wyrosłych kolonii. 3.Do każdej partii towaru winna być załączona deklaracja trwałości po przygotowaniu wystawiona przez producenta 4. Podłoża i dodatki do nich winny być tego samego producenta (każdy producent ma odpowiedni skład podstawy i suplementu - podstawa i suplement od różnych producentów nie są kompatybilne.) 5. Wymagany okres gwarancji (termin ważności) dostarczanych produktów: minimum 24 miesiące od daty dostawy każdej partii towaru. 6. Transport produktów musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania. 7. Wykonawca winien zagwarantować dla każdej dostawy tę samą serię tego samego podłoża. 8. Podłoża winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, max. 500 g. Nie dopuszcza się podłoży przesypywanych. 9. Podane ilości we wszystkich częściach zamówienia są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zamawianych ilości poszczególnych towarów, ale zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60% wielkości zamówienia dla danych pozycji 10. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem, parametrów i przeznaczenia. 11. W sytuacji, w której opisano przedmiot zamówienia przez odniesienie do odpowiednich norm, Zamawiający dla każdej tego typu pozycji dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33694000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto wykonania zamówienia80,00
czas dostawy każdej partii towaru, licząc od dnia złożenia zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.