Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-06-11
Ogłoszenie nr 558508-N-2019 z dnia 2019-06-11 r.
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Realizacja prac remontowych z zakresu wymiany instalacji hydrantów w placówkach oświatowych : 1.Przedszkolu Miejskim Nr 5 przy ul. Ostrogórskiej 37 w Sosnowcu. 2.Przedszkolu Miejskim Nr 46 przy ul. Koszalińskiej 55 w Sosnowcu. 3.Przedszkolu Miejskim Nr 39 przy ul. Dmowskiego 18 a w Sosnowcu. 4.Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Teatralnej 8 w Sosnowcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Szkoła Podstawowa Nr 8 przy ul. Teatralnej 8 w Sosnowcu działająca na podstawie Zarządzenia Nr 356 Prezydenta Miasta Sosnowca z dnia 03.06.2019 r. na rzecz czterech placówek oświatowych tj.: Przedszkola Miejskiego Nr 5 przy ul. Ostrogórskiej 37 w Sosnowcu. Przedszkola Miejskiego Nr 46 przy ul. Koszalińskiej 55 w Sosnowcu. Przedszkola Miejskiego Nr 39 przy ul. Dmowskiego 18aw Sosnowcu. Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Teatralnej 8 w Sosnowcu. Na mocy regulacji art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Pełnomocnictwem z dnia 05.06.2019 r. przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez: Gminę Sosnowiec Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie: Wydział Zamówień Publicznych ul. Mościckiego 14 41-200 SosnowiecPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
Przedszkola Miejskiego Nr 5 przy ul. Ostrogórskiej 37 w Sosnowcu |
Przedszkola Miejskiego Nr 46 przy ul. Koszalińskiej 55 w Sosnowcu |
Przedszkola Miejskiego Nr 39 przy ul. Dmowskiego 18a w Sosnowcu |
Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Teatralnej 8 w Sosnowcu |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, krajowy numer identyfikacyjny
27625548200000, ul.
al. Zwycięstwa
20
,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 960 600, e-mail
informatyk@um.sosnowiec.pl, faks
32 296 06 05.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Szkoła Podstawowa Nr 8 przy ul. Teatralnej 8 w Sosnowcu działając na podstawie Zarządzenia Nr 356 Prezydenta Miasta Sosnowca z dnia 03.06.2019 r. na rzecz czterech placówek oświatowych tj. 1) Przedszkola Miejskiego Nr 5 przy ul. Ostrogórskiej 37 w Sosnowcu 2) Przedszkola Miejskiego Nr 46 przy ul. Koszalińskiej 55 w Sosnowcu 3) Przedszkola Miejskiego Nr 39 przy ul. Dmowskiego 18a w Sosnowcu 4) Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Teatralnej 8 w Sosnowcu. Na mocy regulacji art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publiczkach zgodnie z Pełnomocnictwem z dnia 05.06.2019r. przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez Gminę Sosnowiec Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie: Wydział Zamówień Publicznych ul. Mościckiego 14 41-200 Sosnowiec Adres internetowy (URL): http://www.bip.um.sosnowiec.pl/ godziny urzędowania - pon. 7.30 - 18.00, wt. - czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-13.00. tel. 32 296 05 10 fax. 32 296 05 81 w imieniu i na rzecz : 1)Przedszkola Miejskiego Nr 5 przy ul. Ostrogórskiej 37 w Sosnowcu 2) Przedszkola Miejskiego Nr 46 przy ul. Koszalińskiej 55 w Sosnowcu 3) Przedszkola Miejskiego Nr 39 przy ul. Dmowskiego 18a w Sosnowcu 4) Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Teatralnej 8 w Sosnowcu.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ
Adres:
Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, pokój 213.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja prac remontowych z zakresu wymiany instalacji hydrantów w placówkach oświatowych : 1.Przedszkolu Miejskim Nr 5 przy ul. Ostrogórskiej 37 w Sosnowcu. 2.Przedszkolu Miejskim Nr 46 przy ul. Koszalińskiej 55 w Sosnowcu. 3.Przedszkolu Miejskim Nr 39 przy ul. Dmowskiego 18 a w Sosnowcu. 4.Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Teatralnej 8 w Sosnowcu
Numer referencyjny:
(znak sprawy: WZP.271.1.73.2019.MT)
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych dla zadania pn.: Realizacja prac remontowych z zakresu wymiany instalacji hydrantów w placówkach oświatowych : 1.Przedszkolu Miejskim Nr 5 przy ul. Ostrogórskiej 37 w Sosnowcu - część 1 zamówienia 2.Przedszkolu Miejskim Nr 46 przy ul. Koszalińskiej 55 w Sosnowcu - część 2 zamówienia 3.Przedszkolu Miejskim Nr 39 przy ul. Dmowskiego 18a w Sosnowcu - część 3 zamówienia 4.Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Teatralnej 8 w Sosnowcu - część 4 zamówienia - zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (w tym opisem przedmiotu zamówienia), postanowieniami umowy oraz ofertą Wykonawcy - w zakresie wykonania prac związanych z wymianą instalacji hydrantów w placówkach oświatowych
II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-08-26 | |||
2019-07-31 | |||
2019-08-26 | |||
2019-07-31 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: dla część 1 - od dnia zawarcia umowy do dnia 26.08.2019 r. dla części 2 - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2019 r. dla części 3 - od dnia zawarcia umowy do dnia 26.08.2019 r. dla części 4 - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2.Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 3.2.stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w ust. 4 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8.Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 dotyczące Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składane są w oryginale lub kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9.Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10.Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 11.Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 12.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 13.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 13.2.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 14.Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. 15.Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w realizacji Przedmiotu umowy | 20,00 |
Długość okresu gwarancji | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-26, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Realizacja prac remontowych z zakresu wymiany instalacji hydrantów w placówkach oświatowych : Przedszkolu Miejskim Nr 5 przy ul. Ostrogórskiej 37 w Sosnowcu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w realizacji Przedmiotu umowy | 20,00 |
Długość okresu gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 26.08.2019 r.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Realizacja prac remontowych z zakresu wymiany instalacji hydrantów w placówkach oświatowych : Przedszkolu Miejskim Nr 46 przy ul. Koszalińskiej 55 w Sosnowcu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w realizacji Przedmiotu umowy | 20,00 |
Długość okresu gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2019 r.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Realizacja prac remontowych z zakresu wymiany instalacji hydrantów w placówkach oświatowych : Przedszkolu Miejskim Nr 39 przy ul. Dmowskiego 18 a w Sosnowcu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w realizacji Przedmiotu umowy | 20,00 |
Długość okresu gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 26.08.2019 r.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Realizacja prac remontowych z zakresu wymiany instalacji hydrantów w placówkach oświatowych : Szkole Podstawowej Nr 8 przy ul. Teatralnej 8 w Sosnowcu. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w realizacji Przedmiotu umowy | 20,00 |
Długość okresu gwarancji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2019 r.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Budowa drogi przeciwpożarowej wraz z budową chodnika przy Sportowej Szkole Podstawowej nr 17 ul. Zamkowa 17 w Sosnowcu
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO ZLOKALIZOWANEGO W SZCZEKOCINACH-PRZY UL. POLNEJ - powtórzone postępowanie
- dostawa PRODUKTÓW LECZNICZYCH, ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA ŻYWIENIOWEGO I WYROBÓW MEDYCZNYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- ZP-2200-25/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH I BIOCHEMICZNYCH
- Projekt i budowa dla zadania "Budowa czterech boisk na terenie Stadionu Ludowego przy ul. Kresowej w Sosnowcu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy pasa włączenia i wyłączenia na ciągu drogi DK94 w ramach zadania pn.: "Rozbudowa i przebudowa DK 94 w Sosnowcu - Etap II"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Remont boiska sportowego w miejscowości Kobiele Wielkie oraz remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Ujazdówek.
- Remont sal lekcyjnych i pomieszczeń toalet
- Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI
- Remont posadzki sportowej w sali sportowej
- Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.