Ogłoszenie z dnia 2006-10-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: roboty remontowe i naprawcze na drogowych obiektach inżynierskich na terenie miasta Krakowa Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg i Komunikacji w Krakowie, do kontaktów: Halina Lis, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 616-75-30, fax (012) 616-74-17, e-mail: krystyna.adamek@zdik.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdik.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): krystyna.adamek@zdik.krakow.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowe i naprawcze na drogowych obiektach inżynierskich na terenie miasta Krakowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i naprawcze na drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Krakowa polegające na wykonywaniu robót remontowych, naprawczych, zabezpieczających i porządkowych łącznie z opracowaniem dokumentacji projektowej (zawierającej przedmiar robót) niezbędnej do wykonania tych robót , obejmujące takie obiekty jak : mosty, wiadukty, estakady, kładki dla pieszych, tunele, przepusty, podziemne przejścia dla pieszych, mury oporowe, ekrany akustyczne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie , że uzyte przez wykonawce do realizacji zamówienia materiały będąposiadały atesty i aprobaty techniczne dopuszczajace do stosowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.10 - Mosty Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów Oryginalny kod CPV: 45.22.11.20 - Wiadukty Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.20 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów Oryginalny kod CPV: 45.22.12.11 - Przejścia podziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.11 - Przejścia podziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.12.41 - Tunele drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.41 - Roboty budowlane w zakresie tuneli drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie robót: 1)Naprawy powierzchniowe i reprofilacje betonowych elementów konstrukcyjnych 2)Reprofilacje gzymsów. 3)Zabezpieczenie antykorozyjne elementów konstrukcji stalowych. 4)Zabezpieczenie antykorozyjne elementów konstrukcji betonowych. 5)Naprawa i podnoszenie do normatywnej wysokości poręczy na obiektach mostowych. 6)Uzupełnienie nasypu stożków, wykonanie nowych, odcinkowa regulacja oraz odtwarzanie istniejących umocnień. 7)Czyszczenie koryt cieków pod obiektami mostowymi. 8)Czyszczenie powierzchni skarp i stożków. 9)Czyszczenie i naprawa dylatacji mostowych. 10)Wymiana dylatacji mostowych. 11)Konserwacja, rektyfikacja i naprawa łożysk. 12)Naprawa lub wymiana łożysk. 13)Konserwacja kabli sprężających. 14)Uzupełnienie lub wymiana uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych lub aktów wandalizmu urządzeń zabezpieczających : poręczy, barier, krawężników i ekranów akustycznych. 15)Czyszczenie, udrażnianie i naprawa istniejącego odwodnienia obiektów mostowych. 16)Wymiana uszkodzonych elementów odwodnienia obiektów mostowych. 17)Wymiana dyliny na obiektach tymczasowych. 18)Odtworzenie lub wymiana elementów konstrukcji stalowych, betonowych, żelbetowych, drewnianych nie będących elementami nośnymi obiektu 19)Odtworzenie lub wymiana elementów konstrukcji stalowych, betonowych, żelbetowych, drewnianych będących elementami nośnymi obiektu. 20)Naprawa i reprofilacja ścianek czołowych przepustów. 21)Naprawa lub wymiana nawierzchni na jezdni i chodnikach związanych z obiektami inżynierskimi. 22)Częściowa lub kompleksowa wymiana izolacji na płytach pomostowych obiektów. 23)Naprawa lub wymiana elementów schodów skarpowych. 24)Naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów okładzin ścian i posadzek w przejściach podziemnych. 25)Usuwanie napisów i graffiti z obiektów inżynierskich oraz prace antygraffiti. 26)Zabezpieczenie przed klęskami żywiołowymi. 27) Likwidacja skutków klęsk żywiołowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) należy wnieść w terminie, który zostanie określony w zaproszeniu do składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu jest płatne przelewem na konto: Bank BPH PBK Nr 26 1060 0076 0000 3310 0003 5559 z dopiskiem (Wpłata wadium). Wadium w pozostałych formach wpłaty należy wnieść do kasy Krakowskiego Zarządu Dróg, ul. Centralna 53 (kasa jest czynna w poniedziałki od godz. 10.30 do 16.00 od wtorku-piątku od godz. 9.00 do 14.00). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót oraz prac projektowych w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj. wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji zamówień (odpowiednio do zleconego zakresu) w asortymentach podanych poniżej: - wykonanie robót mostowych, - wykonanie robót drogowych, - wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych. 3)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykonawca musi udokumentować że dysponuje osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia, które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi : -wskazany kierownik robót w specjalności drogowej i mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. Uwaga! W przypadku wykazania osób zatrudnionych przez podwykonawcę (lub podwykonawców ) do oferty należy dołączyć kopię dokumentu jednoznacznie potwierdzającego , że wykonawca dysponuje tymi osobami 4) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy). 6) Wykonawca musi podać zakres robót, które będą wykonywane przez podwykonawców z podaniem listy podwykonawców. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody, na osobach i rzeczach od czasu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane roboty w zakresie odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe) na sumę: 100.000,00 zł na zdarzenie, bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres od czasu rozpoczęcia robót do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia obejmujących zakres określony w warunkach udziału, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień oraz świadectw kwalifikacji w zakresie przedmiotu zamówienia i potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. Wykonawca musi udokumentować posiadanie uprawnień oraz świadectw kwalifikacji w zakresie określonym w warunkach udziału. 7)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Deklaracja zawarcia umowy ubezpieczenia w zakresie określonym w warunkach ppkt6.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 65 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto wskazane na fakturze VAT lub kasie KZD. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.11.2006, godzina 11:30, Krakowski Zarząd Dróg, 31-586 Kraków, ul. Centralna 53, pok.1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wniosek winien spełniać następujące wymagania: w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robót powierzonych mu do wykonania - we wniosku należy wskazać jaki zakres robót będzie realizował każdy z członków konsorcjum. podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie muszą udokumentować, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej łącznie zapewniającej wykonanie zamówienia, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w informacjach o oswiadczeniach i dokumentach ppk 3-6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument/dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w informacjach o oświadczeniach i dokumentach ppkt. 3-6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.10.2006.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 165.2025 Wyłonienie Wykonawcy realizacji 75 filmów informacyjnych pokazujących kilka wykładów na kierunkach objętych projektem "Doskonały Uniwersytet - kształcenie dla gospodarki".
- Dostawa i montaż krzeseł oraz biurek elektrycznych dla Oddziału ZUS w Krakowie
- 170.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi badania opinii społecznej online na potrzeby Instytutu Psychologii UJ w ramach projektu flagowego "Behavior in Crisis Lab".
- Kompleksowe ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów leczenia INiG- PIB, z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa pojazdu specjalnego ze specjalistyczną zabudową i wyposażonego w specjalistyczny sprzęt dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Usługi rekreacyjno - sportowe dla pracowników prokuratur okręgu krakowskiego oraz ich dzieci i osób towarzyszących na podstawie kart imiennych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektów mostowych i innych obiektów inżynierskich w Bielsku-Białej oraz roboty budowlane w zakresie modernizacji obiektów mostowych i innych obiektów inżynierskich w Bielsku-Białej
- Odbudowa i wymiana uszkodzonych elementów mostu dla pojazdów osobowych w ciągu drogi dz. nr 29/10 obręb Młynów i dz. nr 40 obręb Ławica
- Likwidacja skutków powodzi- remont trzech mostów
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na obiektach inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 2 zadania
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik
- Odbudowa mostu na rzece Bystrzyca łączącego ul. Świdnicką i ul. Długą w Jedlinie-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.