Ogłoszenie z dnia 2005-10-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa wraz z montażem oświetlenia scenicznego w Teatrze Dramatycznym m.st. Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Teatr Dramatyczny m. st. Warszawy, do kontaktów: Krzysztof Solczyński, Pałac Kultury i Nauki pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, tel. 022 8262154, fax 022 8262154, e-mail: sekretariat@teatrdramatyczny.pl, www.teatrdramatyczny.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem oświetlenia scenicznego w Teatrze Dramatycznym m.st. Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: jak w poz. II.1.5. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy, PKiN Pl. Defilad 1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości ....... zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I. Warunki ogólne 1. wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy i winien spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. I.1. musi spełniać każdy z wykonawców składających wspólną ofertę II. Warunki szczegółowe 1. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, przed wszczęciem niniejszego postępowania co najmniej 3 dostawy rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu tj. dostawy urządzeń oświetleniowych dla potrzeb studiów, teatrów itp., każde o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto 2. Doświadczenie wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt III. Winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt I.1, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione od 1-5 winien złożyć każdy z wykonawców składających wspólną ofertę 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3 i 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości dezycji właściwego organu 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 7.1.2 - 7.1.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informację o doświadczeniu wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku określone w pkt II. Warunki szczegółowe. I. Doświadczenie zawodowe. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 8/P/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.12.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.12.2005 godzina 11:00; 52 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.12.2005, godzina 12:00, Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy PKiN pok. 205.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzęt oświetleniowy Część I obejmujące dostawę wraz z montażem projektora profilowego 750W - 109 szt., reflektora typu PC 2000 W - 4 szt., oprawy oświetleniowej asymetrycznej 4 x 1000W - 24 szt. 3) Zakres lub wartość: jak poz. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 20.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzęt oświetleniowy Część II dostawa wraz z montażem zmieniaczy 12-foliowych filtrów barwnych - 8 szt., zasilacz dla 8 zmieniaczy kolorów - 2 szt., kompletny przenośny regulator sceniczny (dimer) - 48 kanałów - 2 szt. 3) Zakres lub wartość: jak poz. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 20.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sprzęt oświetleniowy Część III dostawa wraz z montażem automatycznego reflektora profilowego HMI 1200 W - 3 szt., maszyny do wytwarzania mgły typ Hazer - 1 szt., oprawy oświetleniowej z płynną regulacją kolorów RGB - 6 szt. 3) Zakres lub wartość: jak poz. 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 20.12.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudka
- Modernizacja oświetlenia w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym "Dom na Szlaku" im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Załuskowie
- Modernizacja obiektu -wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium na I piętrze oraz wymianą rozdzielni w budynku kotłowni w GCE - etap II
- Termomodernizacja Budynku Użyteczności Publicznej w Gminie Ślemień - Urząd Gminy Ślemień - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Modernizacja oświetlenia na Obiektach Sportowych MOSRiR w Szczecinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.