Ogłoszenie z dnia 2005-10-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: rozbudowa sieci komputerowej Urzędu m.st. Warszawy przy pl. Defilad 1 PKiN
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, e-mail: mokninski@um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Stołeczne Warszawa, Biuro Zamówień Publicznych, Jolanta Kotowicz, ul. Canaletta 2, pok. 13 (II piętro), 00-098 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953363, fax 022 5953368, e-mail: jkotowicz@warszawa.um.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Stołeczne Warszawa, Biuro Zamówień Publicznych, Jolanta Kotowicz, ul. Canaletta 2 pok. 13 (II piętro), 00-098 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953363, fax 022 5953368. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miasto Stołeczne Warszawa, Biuro Zamówień Publicznych, Jolanta Kotowicz, ul. Canaletta 2 pok. 13 (II piętro), 00-098 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953363, fax 022 5953368.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa sieci komputerowej Urzędu m.st. Warszawy przy pl. Defilad 1 PKiN. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Rozbudowa sieci komputerowej Urzędu m.st. Warszawy przy pl. Defilad 1. Oferowana technologia systemu okablowania strukturalnego powinna być zgodna z aktualnie używaną przez Zamawiającego technologią w standardzie MOLEX-PN lub mieć tą samą funkcjonalność oraz parametry techniczne nie gorsze, bądź lepsze w porównaniu z technologią wskazaną przez Zamawiającego i uwzględniać normy zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki do SIWZ). Łącznie przewiduje się instalację 300 PEL. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd m.st. Warszawy, pl. Defilad 1. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyzej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 35;
III.1) Wymagane wadium: 5 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1-3 ustawy a w szczególności: 1.wykażą, iż w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 instalacje dotyczące budowy okablowania strukturalnego i elektrycznego realizowane łącznie, w których zamontowano każdorazowo, po co najmniej 100 PEL, o wartości co najmniej 100 tys. zł. brutto każda, 2.dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.), w zakresie: kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych oraz posiadającymi ważne na dzień składania ofert zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego; 3.wykażą, iż dysponują osobami posiadającymi aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP do pracy przy napięciu do 1 kV, 4.wykażą, iż są certyfikowanym instalatorem systemu okablowania strukturalnego. B. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy oraz oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy; 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 4) Dokumenty i oświadczenie wymienione w niniejszym ogłoszeniu. Wzory formularzy wniosku i oświadczeń są dostępne w siedzibie Zamawiającego, jak również można je otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie na nr faksu (22 595-33-68) lub adres e-mail jkotowicz@warszawa.um.gov.pl ). Wniosek i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. C. Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści dokumentów i oświadczeń, czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Status prawny - wymagane dokumenty: A. Wymagane dokumenty: 1) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), 2), 3) i 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca - Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy a także dokumenty wymienione w pkt 1), 2), 3), 4), 5); pozostałe oświadczenia i dokumenty w tym oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, przedkłada ustanowiony Wykonawca- Pełnomocnik. - wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, D. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kserokopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 instalacji, dotyczących budowy okablowania strukturalnego i elektrycznego realizowanych łącznie, w których zamontowano każdorazowo, po co najmniej100 PEL o wartości, co najmniej 100 tys. zł. brutto każda, z podaniem opisu przedmiotu zamówienia w szczególności ilość zamontowanych PEL-i, wartości zamówienia brutto, terminu wykonania prac oraz nazwy i adresu odbiorców (forma składanych dokumentów: jak powyżej); 2.dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie, zostały wykonane należycie; 3.uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) dla osób, które będą nadzorować wykonywanie robót, potwierdzające niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia; 4.zaświadczenia o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego dla osób wymienionych w pkt 3, ważne na dzień składania wniosków. 5.dokument potwierdzający kwalifikacje SEP do pracy przy napięciu do 1 kV, dla osób które będą wykonywać prace przy budowie wydzielonej sieci do zasilania komputerowego. 6.aktualny certyfikat, potwierdzający że wykonawca jest certyfikowanym instalatorem okablowania strukturalnego. Kryteria wyboru wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do składania ofert wykonawców niewykluczonych z postępowania: W przypadku, gdy więcej niż 10 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób że: -Wykonawca otrzymuje 1 pkt za każdą zrealizowaną w okresie ostatnich 5 lat od daty składania wniosków umowę polegającą na wykonaniu instalacji dotyczących budowy okablowania strukturalnego i elektrycznego realizowanych łącznie, których zamontowano każdorazowo, po co najmniej 100 PEL, o wartości powyżej 100 tys. zł. brutto każda, Zamawiający zaprosi do składania ofert 10 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Komisariat Policji w Rewalu - budowa nowej siedziby
- Dostawa routerów i switchów w ramach projektu "Dostępność plus...coś więcej" Dostawa 4 szt. routerów.
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- 37/TP1/SZP-3/2025 Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie - Fabryka Przyszłości - Kreatywna Przestrzeń dla Innowacji (FabLab)
- Wyposażenie i adaptacja sali chorych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





