Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-06-25
Ogłoszenie nr 554435-N-2020 z dnia 2020-06-25 r.
Komenda Stołeczna Policji: Dostawy licencji do oprogramowania BriefCam oraz Genetic Security Center.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Stołeczna Policji, krajowy numer identyfikacyjny
01212648200000, ul.
ul. Nowolipie
2
,
00-150
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(47) 7238608 , , e-mail
zamowienia@ksp.policja.gov.pl, , faks
(47) 723-76-42.
Adres strony internetowej (URL): www.policja.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.policja.waw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.policja.waw.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy licencji do oprogramowania BriefCam oraz Genetic Security Center.
Numer referencyjny:
WZP-3473/20/182/Ł
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na: Dostawy licencji do oprogramowania BriefCam oraz Genetec Security Center, zwanych dalej "asortymentem". 2. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia asortyment musi posiadać parametry i funkcjonalność nie gorszą oraz być zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia/Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania. 3. Szacunkowe ilości zamawianego asortymentu zawarte w poz. 1 do 43 kol. 6 opisu przedmiotu zamówienia/Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania służą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był: a. fabrycznie nowy, jeżeli dostarczony asortyment będzie na nośnikach danych b. wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających użycie jego zgodnie z przeznaczeniem; c. w żadnym stopniu nie naruszał praw patentowych ani innych praw własności intelektualnej osób trzecich; d. pochodził z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta na terenie UE lub Polski. e. umieszczony w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym je przed uszkodzeniami mechanicznymi, jeżeli dostarczony asortyment będzie na nośnikach danych. f. zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 2 do dokumentacji postępowania. 5. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca był podmiotem uprawnionym do dostawy licencji do oprogramowania BriefCam oraz Genetec Security Center. Dostarczone licencje muszą być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz zgodne z zaleceniami, normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie RP. 6. Zamawiający z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego dostawy uzyska prawo do korzystania z oprogramowania na podstawie niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie licencji udzielonej przez producenta oprogramowania, której warunki tenże producent dołączy do licencji oprogramowania jednak nie gorsze niż wynikające z umowy ramowej. 7. Jeżeli termin obowiązywania umowy ramowej miałby upłynąć po przekazaniu zaproszenia do składania ofert, a przed zawarciem lub wykonaniem umowy wykonawczej, umowa ramowa ulega przedłużeniu do czasu zawarcia i wykonania umowy wykonawczej. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji (jednak nie krótszej niż gwarancja Producenta) oraz rękojmi w okresie równym zaoferowanemu przez Wykonawcę okresowi gwarancji na asortyment wskazany w opisie przedmiotu zamówienia/Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania - liczonych od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru końcowego dostawy.
II.5) Główny kod CPV: 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał, że:
1. należycie wykonał, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy dostawy jednej lub kilku licencji wskazanych w kol. 2 poz. 1 do 43 opisu przedmiotu zamówienia/Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania o łącznej wartości min. 350 000,00 PLN brutto.
2. dysponuje min. 2 osobami posiadającymi nw. certyfikaty:
1) BriefCam Partner Technical Training
2) Genetec Security Center - Enterprise Technical Certification 5.8 (lub nowsze)
3) Genetec Security Center - Omnicast Technical Certification 5.8 (lub nowsze)
4) SAFR Certified Reseller SALES AND TECHNICAL TRAINING
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz dostaw licencji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia/Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (Wzór - załącznik nr 6 do dokumentacji postępowania) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) wykazu osób, posiadającymi nw. certyfikaty:
a. BriefCam Partner Technical Training
b. Genetec Security Center - Enterprise Technical Certification 5.8 (lub nowsze)
c. Genetec Security Center - Omnicast Technical Certification 5.8 (lub nowsze)
d. SAFR Certified Reseller SALES AND TECHNICAL TRAINING
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
3
Informacje dodatkowe:
1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z postanowieniami Rozdz. XII dokumentacji postępowania, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
2. Zamawiający w celu udzielenia zamówienia, będzie każdorazowo zapraszał do złożenia oferty Wykonawcę, z którym zawarł umowę ramową, a Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oferty.
3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert, kierując się kryteriami wyboru wskazanymi w zaproszeniu. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa wykonawcza, która będzie podstawą wykonania zamówienia.
4. Realizacja dostawy nastąpi w terminie nie dłuższym niż wskazany w umowie ramowej (zgodnej z ofertą Wykonawcy) licząc od daty zawarcia umowy wykonawczej.
5. Wykonawca zobowiązany będzie oferować w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego:
a) ceny jednostkowe netto w PLN za poszczególny typ asortymentu nie wyższe niż wskazane (odpowiednio do typu asortymentu) w umowie ramowej. W przypadku Wykonawcy korzystającego w dniu składania ofert ze zwolnień wskazanych w art. 113 ustawy o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 106) ceny jednostkowe netto, o których mowa w zdaniu pierwszym traktowane są jako ceny jednostkowe brutto;
b) asortyment zgodny z asortymentem zaoferowanym przez tego Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena oferty brutto | 60,00 |
| Termin dostawy | 20,00 |
| Okres gwarancji | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: a) producenta/typu asortymentu - w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku danego typu asortymentu, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ze sprzedaży lub pojawieniem się na rynku asortymentu nowszej generacji. W przypadku zaoferowania innego producenta/typu asortymentu Wykonawca musi do oferty złożonej w wyniku zaproszenia dołączyć dokument, z którego jednoznacznie będzie wynikać, iż spełnia on wszelkie wymogi Zamawiającego; b) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów. 2. W przypadku zaprzestania produkcji asortymentu, Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić ten fakt Zamawiającemu. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia czasu trwania umowy ramowej w sytuacji nie wykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, jednak nie dłużej niż na okres 4 lat, licząc od daty jej zawarcia. 4. Strony dopuszczają zmianę stawki podatku VAT wskazaną w załączniku nr 2 do umowy ramowej, w przypadku jej ustawowej zmiany. Każdorazowo w Opisie przedmiotu zamówienia/Formularzu cenowym Wykonawca będzie ją wskazywać. W przypadku jej zmiany sporządzony zostanie aneks do umowy w tym zakresie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA ODNOWIENIA WSPARCIA I SERWISU SYSTEMU RECOURT DLA SĄDÓW Z OBSZARU APELACJI RZESZOWSKIEJ
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Głusk" (2)
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych (wartości niematerialne i prawne) dla ZS w Jeżowem oraz RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
- Dostawa serwerów w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - platforma sieciowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





