Ogłoszenie z dnia 2005-10-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecinek: ambulans sanitarny
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Stachowiak Andrzej, ul. T. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3743333, fax 094 3729017, e-mail: zoz@szczecinek.pro.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ambulans sanitarny. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - zakupienie samochodu - ambulans sanitarny w standardzie "W" z opcją wyposażenia medycznego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SP Zespół Opieki Zdrowotnej w Szczecinku. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: - cz. 265 000 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 3 500 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - spełnienie warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 24 - dokumenty stwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada aktualne wymagania dopuszczenia wynikające z wymogów ustawowych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% warunki płatności - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 15:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.11.2005, godzina 12:05, SP ZOZ w Szczecinku, świetlica 202.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Obsługa Schroniska dla zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2026 roku.
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH III
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Koszalińska 48 w Szczecinku
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego 4x2 typu hakowiec dla EkoNysa Sp. z o.o. w Nysie
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





