Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-06-24
Og³oszenie nr 553967-N-2020 z dnia 2020-06-24 r.
Zarz±d Powiatu w Limanowej: "Remont boiska wielofunkcyjnego przy Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym w Dobrej" wspó³finansowanego przez Województwo Ma³opolskie w ramach projektu "Ma³opolska infrastruktura rekreacyjno - sportowa - MIRS" - edycja 2020"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarz±d Powiatu w Limanowej, krajowy numer identyfikacyjny
49189332200000, ul.
ul. Józefa Marka
9
,
34-600
Limanowa, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
18 33 37 800, , e-mail
zamowienia@powiat.limanowski.pl, , faks
18 33 37 880.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.limanowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej, w siedzibie Zamawiaj±cego na wskazany poni¿ej adres:
Adres:
Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Limanowej ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, I piêtro, budynek B.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Remont boiska wielofunkcyjnego przy Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym w Dobrej" wspó³finansowanego przez Województwo Ma³opolskie w ramach projektu "Ma³opolska infrastruktura rekreacyjno - sportowa - MIRS" - edycja 2020"
Numer referencyjny:
BZ.272.17.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z remontem boiska wielofunkcyjnego przy Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym w Dobrej. 2. Zamawiaj±cy ubiega siê o dofinansowanie z Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Ma³opolskiego w ramach projektu "Ma³opolska infrastruktura rekreacyjno - sportowa - MIRS" - edycja 2020. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1) Remont boiska wielofunkcyjnego (pi³ka rêczna, koszykówka, tenis) o nawierzchni poliuretanowej wraz z osprzêtem, 2) Remont boiska do siatkówki poprzez wykonanie nawierzchni z m±czki ceglanej, 3) Remont skoczni do skoku w dal wraz z osprzêtem, 4) Remont bie¿ni poprzez wymianê obrze¿y betonowych i wykonanie nawierzchni z m±czki ceglanej, 5) Zabudowê pi³kochwytów za bramkami, 6) Wykonanie utwardzonego terenu pod doj¶cia do infrastruktury, monta¿ ³awek i koszy na ¶mieci. 4. W ramach zamówienia Wykonawca jest równie¿ zobowi±zany do obs³ugi geodezyjnej, wykonania wszelkich sprawdzeñ oraz opracowania dokumentacji powykonawczej, a tak¿e wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów wymaganych do prawid³owego funkcjonowania tego typu obiektów oraz dokumentów niezbêdnych do zakoñczenia inwestycji. 5. Szczegó³owy zakres i sposób wykonania robót okre¶lony zosta³ w dokumentacji przetargowej, w szczególno¶ci: dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót i wzorze umowy - stanowi±cych za³±cznik do niniejszej SIWZ. 6. Przedmiar robót posiada jedynie charakter pomocniczy. 7. Zamawiaj±cy wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysoko¶ci 48 miesiêcy, liczonego od dnia odbioru koñcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach okre¶lonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45262210-6 |
| 45223200-8 |
| 45111300-1 |
| 45112710-5 |
| 45233000-9 |
| 45342000-6 |
| 45212220-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-10-30
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2020-10-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, na podstawie informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci co najmniej 150 000 z³ (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ (zakoñczy³) co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie stadionu/boiska o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ ka¿da w zakres której wchodzi³o co najmniej: wykonanie stadionu/boiska z nawierzchni poliuretanowej z podbudowami i odwodnieniem.
Jako wykonanie (zakoñczenie) robót nale¿y rozumieæ wystawienie, co najmniej ¦wiadectwa Przejêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia). Nie mo¿na sumowaæ zadañ o mniejszej warto¶ci aby uzyskaæ wymagan± warto¶æ 200 000,00 z³.
U¿yte w tre¶ci opisu warunku pojêcia budowa, przebudowa lub remont maj± takie znaczenie jak nadaje im ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) zgodnie z któr± przez budowê nale¿y rozumieæ wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego natomiast przez przebudowê nale¿y rozumieæ wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji; w przypadku dróg s± dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagaj±cym zmiany granic pasa drogowego natomiast przez remont nale¿y rozumieæ wykonywanie w istniej±cym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegaj±cych na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowi±cych bie¿±cej konserwacji, przy czym dopuszcza siê stosowanie wyrobów budowlanych innych ni¿ u¿yto w stanie pierwotnym;
Zgodnie z art. 23 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiaj±cy zastrzega, ¿e warunek opisany powy¿ej nie podlega sumowaniu. Oznacza to, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, jeden z Wykonawców musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem (warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich samodzielnie nie wykaza³ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem).
2) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem: co najmniej 1 osob± do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c±:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ.
Jako wykonanie (zakoñczenie) robót nale¿y rozumieæ wystawienie, co najmniej ¦wiadectwa Przejêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
W przypadku uprawnieñ dla osób dopuszcza siê odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do projektowania/kierowania robotami budowlanymi w danej specjalno¶ci nabyte w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, ¿e zachowuj± swoj± wa¿no¶æ oraz z zastrze¿eniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze. zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
W przypadku, gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane w innych walutach ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy w celu oceny oferty dokona przeliczenia waluty na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w tabeli kursów ¶rednich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w BZP.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJ¡CYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKRE¦LONYCH W ART. 22A USTAWY PZP
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu wraz z ofert± zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ.
3. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt 7 niniejszej SIWZ.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¿eli podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których zdolno¶ci te s± wymagane.
5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.
6. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w O¶wiadczeniach, o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ.
7. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.6 ppkt 2 SIWZ.
8. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj±
w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
9. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolno¶ciach polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego:
a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b)zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w pkt 9.1 SIWZ.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJ¡CYCH POWIERZYÆ WYKONANIE CZʦCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM
1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom.
2. Zamawiaj±cy wymaga wskazania przez Wykonawcê w pkt 14 Formularza oferty, czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom i podania przez Wykonawcê firm Podwykonawców.
3. Zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia Wykonawca,
o ile s± ju¿ znane, poda³ nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia.
4. Wykonawca jest obowi±zany zawiadomiæ Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w pkt 10.3, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazaæ informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê zamówienia.
5. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
6. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku w Formularzu oferty nale¿y wymieniæ dane wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie ponadto Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y przed³o¿yæ pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 pkt 1 Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 6 SIWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, wype³nione o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u, o których mowa w pkt 8.2 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o którym mowa w pkt 8.4 SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia nale¿y przed³o¿yæ: 1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Chyba, ¿e Wykonawca wska¿e w pkt 16 Formularza oferty dostêpno¶æ tego dokumentu w formie elektronicznej pod okre¶lonym adresem internetowym ogólnodostêpnej i bezp³atnej bazy danych wówczas Zamawiaj±cy pobierze go samodzielnie z tej bazy danych (np. https://ems.ms.gov.pl/ lub https://prod.ceidg.gov.pl/ ). 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 8.6 ppkt 2 SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê ww. dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzglêdnieniem terminów ich wa¿no¶ci. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
1) Informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w kwocie okre¶lonej przez Zamawiaj±cego w pkt 6.2 ppkt 2 SIWZ.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganego przez Zamawiaj±cego ww. dokumentu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) Wykaz robót budowlanych - wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
3) Wykaz osób - skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców z osobna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 8 000.00 PLN (s³ownie: osiem tysiêcy 00/100 PLN).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje katalog zmian na które mo¿e wyraziæ zgodê, co nie stanowi jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach okre¶lonych w § 12 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik do niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzib± w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl; b) osob± do kontaktu w sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, d) Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ ujawnione wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów, e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówieñ publicznych, zgodny z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, f) podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest zwi±zany z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikaj± z ustawy Pzp, g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; i) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ przetwarzanie odbywa siê zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. ** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. 2. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê wraz z ofert± o¶wiadczenia o wype³nieniu obowi±zków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz je¶li dotyczy art. 14 RODO (o¶wiadczenia s± ujête w formularzu oferty - za³±czniku nr 1 do siwz).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- "Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Starodworskiej w Limanowej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna - Naszacowice w km od 11+080 do km 11+388 oraz w km od 11+476 do km 11+636 w m. ¦widnik i Owieczka".
wiêcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowo¶ci Rowiny"
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Budowa ogrodzenia nieruchomo¶ci wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby sk³adowania i magazynowania sprzêtu, materia³ów i wyposa¿enia zwi±zanego z ochron± ludno¶ci i obron± cywiln±.
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podzia³em na 3 czê¶ci
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodê oraz odprowadzania ¶cieków na terenie Gminy Janowiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - D±browa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





