eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa artykułów hydraulicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-05-29



Ogłoszenie nr 553480-N-2019 z dnia 2019-05-29 r.

12 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa artykułów hydraulicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090172500000, ul. ul. Okólna  37 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 43 35 40, , e-mail 12wog.zamowienia@ron.mil.pl, , faks 261 43 36 60.
Adres strony internetowej (URL): http://www.12wog.ron.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.12wog.ron.mil.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.12wog.ron.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów hydraulicznych
Numer referencyjny: P/16/IW/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2) Część nr 2 - Artykuły hydrauliczno-elektryczne 1. Elektryczny ogrzewacz wody nad umywalkowy pojemność 5 l grzałka o mocy 1,5 KW z baterią gwarancja 24 miesiące szt. 15 2. Grzejnik stalowy 2 płytowy C22 600 x1000 mm ciśnienie robocze 1MPa, temp max 110c, podłączenie boczne z uchwytami gwarancja 10 lat szt. 30 3. Grzejnik stal. dwupłytowy C22 450X1600 C22 ciśnienie robocze 1MPa, temp max 110c, podłączenie boczne z uchwytami gwarancja 10 lat szt. 2 4. Grzejnik elekt. konw. atlantic f117 2500 W, gwarancja 24 miesiące szt. 50 5. Pompa zatapialna z rozdrabniaczem typu (WQ 1300 Furia) lub równoważna wydajność: max-300L/min, wysokość podnoszenia : 12m, moc silnika :1300 w , długość kabla: 5,5 m średnica króćca przyłączeniowego: 2 cale , rozdrabniacz , gwarancja 24 miesiące szt. 10 6. Wodna nagrzewnica powietrza typu LEO L3 Flowair lub równoważna przyłącze : 3/4 cala, zasilenie : 230 V,maksymalne ciśnienie robocze: 1,6 MPa, zakres mocy grzewczej: 3,2-65,2 KW, max. strumień przepływu powietrza 3400 m3/h, klasa izolacji : IP 54 ,gwarancja 24 miesiące szt. 15

II.5) Główny kod CPV: 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-29

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów hydraulicznych. 2. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę przedmiotu zamówienia w ilości i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( zwany dalej jako SIWZ) oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - (Załącznik nr 1 do SIWZ) i Projektem umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ producenta lub nazwy handlowej ma określić klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełnić oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wskazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przedmiotowym postępowaniu w następującym zakresie w przedmiotowym postępowaniu na poniżej określonych zasadach: 5.1. Zamawiający określił w formularzu ofertowym zakres podstawowy i zakres przy wykorzystaniu prawa opcji, jednak wartość zamówienia w formularzu odnosi się do ilości jakie Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu w ramach niniejszego postępowania bez zastosowania prawa opcji - czyli do zakresu podstawowego dostaw; 5.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towaru w stosunku do przewidywanego zakresu podstawowego, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego towaru, w ramach zawartej umowy i zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym; 5.3. W przypadku wykorzystania prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie liczone w zależności odnośnie ilości dostarczonego asortymentu; 5.4. Rozliczenie zamówienia dodatkowej ilości towaru będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zgodnie z zawartą umową; 5.5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego; 5.6. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie a brak realizacji zamówienia wynikającej z prawa opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego; 5.7. Zamówienie, wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ); 5.8. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację dotyczącą uruchomienia Prawa opcji w terminie do 01.10.2019 roku. 6. Oferowane przez Wykonawcę produkty powinny: 6.1. Być zgodne z wymogami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ); 6.2. Być fabrycznie nowe wyprodukowane nie później niż w ostatnim kwartale 2018 roku; 6.3. Być wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich; 6.4. Posiadać certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną, posiadać oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (T. jedn.: Dz. U. z 2019 poz. 266). 6.5. Posiadać okres gwarancji, liczony od dnia dostawy: a) dla część nr 1 poz. 1 - 6 i 20 (określonej w załączniku nr 1 do SIWZ) - 5 lat; b) dla części nr 2 poz. 2-3 (określonej w załączniku nr 1 do SIWZ ) - 10 lat; c) na pozostały asortyment (określony w załączniku nr 1 do SIWZ dla części nr 1 i 2) minimum gwarancje producenta określoną w załączniku dla asortymentu producenta na przedmiot umowy jednak nie krótszy niż 2 lata. 7. Wykonawca w formularzu ofertowym jest zobligowany do wskazania producenta oraz podania nazwy własnej producenta oferowanego wyrobu o ile jest określona. 8. Parametry, oferowanego wyrobu winny być co najmniej równe lub przewyższających wymagania Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Na część nr 1 - 1.900,00 PLN; 2. Na część nr 2 - 1.300,00 PLN.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie następującym: 1.1. Zmiany numeru konta, adresu firmy przypadku poinformowania Zamawiającego pisemnie o zaistniałej zmianie; 1.2. Zmianę podwykonawcy w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę, o ile Wykonawca powierzy część zamówienia do realizacji podwykonawcy; 1.3. Zmiany oferowanego materiału na materiał o parametrach lepszych niż oferowany (przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych oferowanego pierwotnie asortymentu), jeżeli w trakcie realizacji umowy oferowany materiał został wycofany z rynku lub zastosowano nowszą technologię. 2.Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zachowania pisemnej formy, uzgodnionego i podpisanego przez Strony aneksu oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Część nr 1 - Artykuły hydrauliczne zakres podstawowy 1. Bateria natryskowa jednouchwytowa ścienna ,regulator ceramiczny, montaż naścienny, przyłącze mimośrodowe G1/2 rozstaw 150 +- 20 mm, podłączenie natrysku G1/2 z natryskiem punktowym kolor chrom. Gwarancja 5 lat na bezawaryjna prace regulatorów ceramicznych. Produkt powinien posiadać Deklaracje Zgodności, Atest Higieniczny oraz Znak Budowlany szt. 100 2.Bateria umywalkowa naścienna dwuuchwytowa z ruchomą wylewką dł. 18cm +- 2cm, regulator ceramiczny, montaż naścienny, regulator strumienia M22x1 przyłącze mimośrodowe G1/2 rozstaw 150 +- 20 mm, obrotowa wylewka chrom. Gwarancja 5 lat na bezawaryjna prace regulatorów ceramicznych. Produkt powinien posiadać Deklaracje Zgodności, Atest Higieniczny oraz Znak Budowlany szt. 40 3. Bateria umywalkowa naścienna jednouchwytowa z ruchomą wylewką 20 cm kolor chrom, regulator ceramiczny, montaż naścienny ,regulator strumienia M24x1,przyłącze mimośrodowe G1/2 rozstaw 150 +- 20 mm, obrotowa wylewka L=200 mm, chrom. Gwarancja 5 lat na bezawaryjna prace regulatorów ceramicznych. Produkt powinien posiadać Deklaracje Zgodności, Atest Higieniczny oraz Znak Budowlany szt. 120 4. Bateria umywalkowa stojąca jednouchwytowa wylewka stała, regulator ceramiczny montaż jednootworowy, regulator strumienia M24x1 przyłącza elastyczne G3/8- M10x1 kolor chrom .Gwarancja 5 lat na bezawaryjna prace regulatorów ceramicznych szt. 90 - 5. Bateria jednouchwytowa, zlewozmywakowa ścienna ,regulator ceramiczny, regulator strumienia M24x1,wylewka obrotowa 220 mm , rozstaw 150 +- 20 mm, Gwarancja 5 lat na bezawaryjną prace regulatorów ceramicznych. Produkt powinien posiadać Deklaracje Zgodności, Atest Higieniczny oraz Znak Budowlany szt. 30 6. Bateria jednouchwytowa, kuchenna stojąca ,regulator ceramiczny, regulator strumienia M24x1 ,wylewka obrotowa 220-250 mm , przyłącza elastyczne G3/8- M10x1 kolor chrom ,Gwarancja 5 lat na bezawaryjną prace regulatorów ceramicznych. Produkt powinien posiadać Deklaracje Zgodności, Atest Higieniczny oraz Znak Budowlany szt. 90 7. Miska ustępowa stojąca lejowa odpływ poziomy gwarancja 24 miesiące szt. 30 8. Spłuczka dolnopułk klawisz, gwarancja 24 miesiące szt. 60 9. Syfon pisuarowy prosty 50x32 z uszczelką wargową szt. 60 10. Wylewka płaska 3/4 długość 160 - 180 mm szt. 100 11. Wylewka płaska 3/4 długość 200 - 220 mm szt. 100 12. Wylewka 3/4 typu C długość 150 - 160 mm szt. 50 13. Wylewka 3/4 typu C długość 180 - 200 mm szt. 50 14. Wylewka 3/4 typu C długość 250 - 300 mm szt. 50 15. Wężyk elastyczny w oplocie metalowym 3/8Wx3/8W 20 cm gwint wewn.-wewn. szt. 100 16. Wężyk elastyczny w oplocie metalowym 3/8Wx3/8W 30 cm gwint wewn.-wewn. szt. 100 17. Zawór grzej. prosty z głowicą term. 3/8" szt. 90 18. Zawór pływakowy WC napełniający do spłuczki 1/2 boczny szt. 150 19. Zawór czasowy spłukujący do pisuarów, przyłącze 1/2, materiał mosiądz, wykończenie chrom, czas przepływu wody od 6-8 s szt. 60 20. Zawór wodny pisuarowy 1/2 mosiężny, powierzchnia chromowana, przyłączenie: wkrętne, gwarancja 5 lat, element sterujący : głowica wzniosowa szt. 100 21. Zawór pływakowy WC napełniający do spłuczki 3/8 boczny szt. 100 22. Komplet do mocowania muszli ustępowej do wc 10x80 kpl 90 23. Zlew jednokomorowy stal szlachetna kolor srebrny wykończenie jedwab wymiar 800x500 mm , gwarancja 24 miesiące szt. 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44411000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.