Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-18
Rzeszów: Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych, płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie. Numer postępowania: ZP/12/2016
Numer ogłoszenia: 55319 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych, płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie. Numer postępowania: ZP/12/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych, hydraulicznych, płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym jako część zamówienia rozumie jedno z zadań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr I są sukcesywne dostawy olejów silnikowych do pojazdów służbowych KWP Rzeszów w bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta według wykazu asortymentowo - cenowego określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr II są sukcesywne dostawy olejów przekładniowych, hydraulicznych, płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych do pojazdów służbowych KWP Rzeszów w bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta według wykazu asortymentowo - cenowego określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ i pozostałego asortymentu będącego w ofercie Wykonawcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Faktyczna liczba oraz asortyment zamawianych sukcesywnie olejów, płynów eksploatacyjnych i smarów będzie zależny od bieżących potrzeb Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 09.21.14.00-5, 09.21.16.00-7, 24.95.13.00-8, 09.21.16.50-2, 24.96.10.00-8, 24.95.11.00-6, 09.21.10.00-1, 39.83.15.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej: w zakresie zadania nr 1: - trzy dostawy o zbliżonym asortymencie na kwotę min. 100 000,00 zł brutto (w ramach dostaw jednorazowych lub sukcesywnych), w zakresie zadania nr 2: - dwie dostawy o zbliżonym asortymencie na kwotę min. 100 000,00 zł brutto (w ramach dostaw jednorazowych lub sukcesywnych).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał i załączył do oferty: - w zakresie zadania nr 1: - karty informacyjne lub informacje techniczne o oferowanych produktach od producenta, które zawierać będą parametry techniczne oferowanych produktów i potwierdzać będą spełnianie minimalnych parametrów opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Karty te winny zawierać informacje dotyczące wszystkich parametrów oferowanych produktów, które zostały wskazane jako charakterystyczne w Załączniku nr 1 do SIWZ, - dla poz. 1, 2 wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia aprobaty technicznej wydanej przez jednostkę aprobującą potwierdzającej spełnienie norm VW 505.01, MB 228.51. - w zakresie zadania nr 2: - karty informacyjne lub informacje techniczne o oferowanych produktach od producenta, które zawierać będą parametry techniczne oferowanych produktów i potwierdzać będą spełnianie minimalnych parametrów opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Karty te winny zawierać informacje dotyczące wszystkich parametrów oferowanych produktów, które zostały wskazane jako charakterystyczne w załączniku nr 1 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, musi przybierać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis osoby pod treścią oświadczenia spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b ustawy. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów. 5. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Rzeszowie,
ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów,
budynek C, pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywne dostawy olejów silnikowych do pojazdów służbowych KWP Rzeszów w bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta według wykazu asortymentowo - cenowego określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy olejów silnikowych do pojazdów służbowych KWP Rzeszów w bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta według wykazu asortymentowo - cenowego określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywne dostawy olejów przekładniowych, hydraulicznych, płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych do pojazdów służbowych KWP Rzeszów w bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta według wykazu asortymentowo - cenowego określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ i pozostałego asortymentu będącego w ofercie Wykonawcy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy olejów przekładniowych, hydraulicznych, płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych do pojazdów służbowych KWP Rzeszów w bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta według wykazu asortymentowo - cenowego określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ i pozostałego asortymentu będącego w ofercie Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.14.00-5, 09.21.16.00-7, 24.95.13.00-8, 09.21.16.50-2, 24.96.10.00-8, 24.95.11.00-6, 09.21.10.00-1, 39.83.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. opust rabatowy od ceny jednostkowej brutto - 5
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa odczynników ( przeciwciało poliklonalne anty-CDK9) potrzebnych do Interdyscyplinarnego Centrum Badań Przedklinicznych i Klinicznych
- Remont pomieszczeń Filii nr 8 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie
- Usługa przeprowadzenia badania "Perspektywa deinstytucjonalizacji usług społecznych na poziomie władz podkarpackich gmin i powiatów
- Remont budynków nr 1, 10, 11 na kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie
- "Sprzedaż i dostawa materiałów papierniczych dla Drukarni Uniwersytetu Rzeszowskiego"
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie. NOZ.25.04.25
- 2025_2026_Sukces. dost. transportem Wykon. olejów silnik., przekład., hydraulicznych, smarów i płynów eksploatacyjnych oraz kosmetyków samochodowych dla potrzeb Stacji Paliw PGK w Płońsku Sp. z o.o.
- Dostawa oleju opałowego.
- dostawa paliw dla KWP w Lublinie.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.