Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-04-27
Og³oszenie nr 552134-N-2018 z dnia 2018-04-27 r.
Gmina Dobromierz: Budowa chodnika w Dobromierzu przy ulicy ¦widnickiej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dobromierz, krajowy numer identyfikacyjny
89071834300000, ul.
Plac Wolno¶ci
24
,
58170
Dobromierz, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
748 586 217, e-mail
ug@dobromierz.pl, faks
748 586 460.
Adres strony internetowej (URL): www.dobromierz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.dobromierz.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Gminy Dobromierz, Plac Wolno¶ci 24, 58-170 Dobromierz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa chodnika w Dobromierzu przy ulicy ¦widnickiej
Numer referencyjny:
ZP.271.4.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa chodnika w Dobromierzu przy ulicy ¦widnickiej na terenie dzia³ek nr 11/7, 82/2, 213/1, 312/2 obrêb 0004-Dobromierz. Zadanie inwestycyjne obejmuje budowê chodnika wzd³u¿ ulicy ¦widnickiej i Sportowej w Dobromierzu na odcinku ok. 0,7 km od skrzy¿owania z drog± powiatow± 2793D, ul. ¦w. Piotra i Paw³a. W ramach inwestycji przewiduje siê budowê chodnika o szeroko¶ci 1,5 - 2,0 m . Dodatkowo zostan± przebudowane istniej±ce zjazdy na przyleg³e tereny wraz z przepustami. Zostanie wykonany odcinek rowu krytego z rur PP SN8 o ¶rednicy o500 mm ze studniami betonowymi w³azowymi o ¶rednicy o1200 mm oraz przy³±czami do rowu z rur PP SN8 o ¶rednicy o200 mm zakoñczonymi wpustami ulicznymi tradycyjnymi ustawionymi na studzienkach ¶ciekowych z krêgów betonowych o ¶rednicy o500 mm i z osadnikiem o g³êboko¶ci 0,7 m. Zamawiaj±cy dostarczy na teren budowy kostkê z poz. 30 i 34 przedmiaru robót, krawê¿niki z poz. 36 przedmiaru robót oraz obrze¿a z poz. 39 przedmiaru robót, tj.: 1) kostkê brukow± betonow± o grubo¶ci 6 cm w ilo¶ci 1053,30 m2 (poz. 30), 2) kostkê brukow± betonow± kolor czerwony grubo¶æ 8 cm w ilo¶ci 147,60 m2 (poz. 34), 3) krawê¿niki betonowe 15 x 30 w ilo¶ci 287,40 mb (poz. 36), 4) obrze¿a betonowe 30 x 8 w ilo¶ci 1073 mb (poz. 39). Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca opracowa³ na w³asny koszt Projekt Organizacji Ruchu na odcinkach dróg objêtych robotami w ramach realizacji Zamówienia w uzgodnieniu ze S³u¿b± Drogow± Powiatu ¦widnickiego i Gmin± Dobromierz. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wykonuj±ce nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zadania tj.: czynno¶ci wykonywane przez pracowników fizycznych w okresie realizacji niniejszej umowy, zosta³y zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z pó¼n. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a, i sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, okre¶lone zosta³y w Czê¶ci II - Wzór Umowy w sprawie zamówienia publicznego - Kontrakt. Wszystkie materia³y stosowane do wykonania robót budowalnych musz± odpowiadaæ wymaganiom przedmiotu zamówienia, atestom higienicznym dopuszczaj±cym materia³ do powszechnego stosowania w budownictwie oraz innym przepisom i wymogom obowi±zuj±cego prawa. W przypadkach wskazania w czê¶ci III - Opis Przedmiotu Zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia np. materia³ów lub urz±dzeñ, Zamawiaj±cy informuje, ¿e dopuszcza mo¿liwo¶æ zastosowania rozwi±zañ równowa¿nych (np. materia³ów, urz±dzeñ) tzn. takich, których parametry techniczne s± równowa¿ne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w dokumentacji technicznej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do rozwi±zañ opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powo³a siê na zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisywanym w SIWZ, jest obowi±zany w ofercie wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. P³atno¶æ za realizacjê przedmiotu zamówienia ustala siê nastêpuj±co: I pierwsza p³atno¶æ przej¶ciowa - 30 % zaoferowanej ceny, na podstawie protoko³u odbioru robót sporz±dzonego z udzia³em Zamawiaj±cego, potwierdzaj±cego warto¶ciowe zaawansowanie robót na poziomie nie mniejsze ni¿ 30 % zaoferowanej ceny, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury VAT, II druga p³atno¶æ przej¶ciowa - 30 % zaoferowanej ceny, na podstawie protoko³u odbioru robót sporz±dzonego z udzia³em Zamawiaj±cego, potwierdzaj±cego warto¶ciowe zaawansowanie robót na poziomie nie mniejsze ni¿ 60 % zaoferowanej ceny, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury VAT, III. p³atno¶æ koñcowa - 40 % po koñcowym odbiorze potwierdzaj±cym wykonanie zamówienia w ca³o¶ci, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury VAT.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45232130-2 |
45233253-7 |
45233340-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem tj. polegaj±c± na przebudowie/ remoncie/budowie drogi lub/i chodnika z nawierzchni± utwardzon± lub z kostki betonowej o warto¶ci co najmniej 200 000 z³ brutto.
W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie przelicznik wg ¶redniego kursu NBP z dnia ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
2) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w trakcie realizacji zamówienia nastêpuj±c± osob± -Kierownik Budowy z odpowiednimi uprawnieniami: - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014r., poz. 1278) lub odpowiednie wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów obejmuj±ce zakres robót drogowych wystêpuj±cych w zadaniu inwestycyjnym pod nazw±: "Budowa chodnika w Dobromierzu przy ulicy ¦widnickiej",
- posiada do¶wiadczenie zawodowe jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru przy realizacji robót drogowych przez okres co najmniej 3 lat od uzyskania uprawnieñ budowlanych,
- jest cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiada aktualne za¶wiadczenie potwierdzaj±ce przynale¿no¶æ do tej izby,
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Wskazana powy¿ej osoba musi posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. W przypadku, gdy wskazana osoba nie posiada bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ t³umacza(y) jêzyka polskiego, zapewniaj±cego sta³e, bieg³e i fachowe t³umaczenie w kontaktach miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2017r. poz. 1332 ze zm.), rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne. 2) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót wykonanych przez Wykonawcê za³±czono do IDW - za³±cznik nr 4.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego za³±czono do IDW - za³±cznik nr 3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci:
5 000 PLN s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
termin gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Uzasadnionym przed³u¿eniu terminu realizacji umowy w razie wyst±pienia: a) warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót, jednak nie d³u¿ej, ni¿ o czas trwania tych niesprzyjaj±cych warunków, b) konieczno¶ci zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, c) sytuacji niemo¿liwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a maj±cej wp³yw na realizacjê robót, d) zaistnienia si³y wy¿szej, e) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego. 2) Zmianie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nast±pi³y po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których tre¶ci wynika konieczno¶æ lub zasadno¶æ wprowadzenia zmian, maj±cych wp³yw na realizacjê umowy. 3) Zaistnieniu okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê niniejszej umowy, których wyst±pienia nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie zawierania umowy, a mog±cych skutkowaæ konieczno¶ci± zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, tj.: a) nieujête (niezinwentaryzowane) uzbrojenie podziemne, które nie zosta³o uwzglêdnione na mapach do celów projektowych, b) zwi±zane z zatrzymaniem robót przez Urzêdy Nadzoru Budowlanego, c) zwi±zane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemo¿liwych do zidentyfikowania przed przyst±pieniem do robót budowlanych, takich jak m. in. g³azy, niewybuchy, przedmioty wymagaj±ce ochrony konserwatora zabytków, d) zwi±zane z ewentualnymi pomy³kami i brakami wielobran¿owej dokumentacji oraz zwi±zanych z ni± przedmiarach robót na podstawie, której realizowana jest inwestycja, e) wynikaj±ce z konieczno¶ci dokonywania zmian w projektach wykonawczych bran¿owych, f) wynikaj±ce z nieprzewidzianych sytuacji takich jak kolizje z innymi urz±dzeniami podziemnymi, powoduj±ce zniszczenia, uszkodzenia, wymagaj±ce naprawy, g) zmiany uwarunkowañ prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych dzia³aniem osób trzecich, h) konieczno¶æ zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, i) zmianie dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, zmianie w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, j) zmianie dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, ¿e zmiana ta spowodowana bêdzie okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, k) zmianie dokonanej podczas wykonywania robót i nie odstêpuj±cej w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonanej zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spe³niaj±c zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. 4) Zmianie podwykonawcy, wprowadzeniu podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w tre¶ci oferty z³o¿onej przez Wykonawcê lub rezygnacji z podwykonawcy - w przypadku gdy Wykonawca polega³ na zasobach podwykonawcy na zasadach w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, ¿e nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 5) Zmianie nazwy, adresu firmy, spowodowane zmian± formy organizacyjno-prawnej, przekszta³ceniem lub po³±czeniem z inn± firm±. 6) Zmianie formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci, na zasadach okre¶lonych w art. 149 ustawy Pzp. 7) zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcê przepisów dotycz±cych stawki procentowej nale¿nego podatku VAT; 2. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie za zgod± obydwu stron i stosownie uzasadnione, w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Zgodnie z art. 8 ust. 3 u.p.z.p. nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione oraz wykaza³, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Powy¿szy przepis nak³ada na Wykonawcê obowi±zek wykazania, i¿ zastrze¿one w ofercie informacjê stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Zamawiaj±cy powinien wiêc jednocze¶nie z zastrze¿eniem otrzymaæ materia³ pozwalaj±cy mu na ocenê skuteczno¶ci zastrze¿enia, ¿e dane te s± w istocie tajemnic± przedsiêbiorstwa. Zamawiaj±cy zaleca, aby informacje zastrze¿one jako tajemnica przedsiêbiorstwa by³y przez Wykonawcê z³o¿one w oddzielnej wewnêtrznej kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiêbiorstwa", lub spiête (zszyte) oddzielnie od pozosta³ych, jawnych elementów oferty. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 u.p.z.p., a z³o¿one przez niego wyja¶nienia i/lub dowody stanowiæ bêd± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca ma prawo zastrzec je jako tajemnica przedsiêbiorstwa. Wykonawca oprócz samego zastrze¿enia winien wykazaæ, ¿e dane informacje stanowi± tajemnice przedsiêbiorstwa.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane zwi±zane z inwestycj± o nazwie: "Budowa drogi dla pieszych po³o¿onej po lewej stronie drogi wojewódzkiej Nr 652 (ul. 1 Maja) wraz z budow± przej¶cia dla pieszych w m. Filipów".
- Wykonanie prac brukarskich na terenie Gminy Cybinka
- "Rozbudowa DW 720 od km 4+799 do km 7+671 w zakresie budowy ¶cie¿ki pieszo-rowerowej i chodnika (Gmina Brwinów) wraz z remontem od km 5+465 do km 8+110 oraz od km 13+530 do km 14+220"
- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z budow± drogi dla pieszych z dopuszczeniem ruchu rowerów w obrêbie ulicy Miodowej w miejscowo¶ci Przyborki
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2341C Biskupin - Wenecja w m. Wenecja"
- Modernizacja istniej±cego kompleksu sportowego "Orlik 2012" wraz z budow± nowego obiektu sportowego- sprawno¶ciowy plac zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Czeladzi
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.