Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-05-22
Og³oszenie nr 551073-N-2019 z dnia 2019-05-22 r.
Gmina Wo³omin: e-US£UGI DLA GMINY WO£OMIN
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach zadañ z projektu "e-Wo³omin - Gmina dobrych rozwi±zañ" Dzia³anie 2.1. E-Us³ugi. Poddzia³anie 2.1.2. E-us³ugi dla Mazowsza w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 - typ projektów: Informatyzacja administracji publicznej oraz instytucji i zasobów kultury na terenie Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wo³omin, krajowy numer identyfikacyjny
13269640000000, ul.
ul. Ogrodowa
4
,
05-200
Wo³omin, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
227 633 000, e-mail
przetargi@wolomin.org, faks
227 633 066.
Adres strony internetowej (URL): www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Urz±d Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wo³omin, Stanowiska podawcze - punkt informacyjny nr 1, 2, 3 (parter).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
e-US£UGI DLA GMINY WO£OMIN
Numer referencyjny:
ZP.271.24.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Tak
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykorzystanie nowych i innowacyjnych technologii do zbudowania przyjaznej przestrzeni dla mieszkañców, przedsiêbiorców oraz p³atników podatków. Obszarem jakim objête bêdzie dzia³anie jest g³ównie Gmina Wo³omin, bezpo¶rednimi odbiorcami jej mieszkañcy. W ramach projektu wdro¿ony zostanie zintegrowany system dziedzinowy umo¿liwiaj±cy ¶wiadczenie us³ug za pomoc± technologii TIK w centralnej jednostce gminy, a tak¿e udostêpnianie go dla jednostek podleg³ych w zakresie administracyjno-finansowo-ksiêgowym. Uruchomienie 31 e-us³ug, w tym co najmniej 20 na poziomie dwustronnej interakcji oraz 11 na wy¿szych poziomach, tak aby wiêkszo¶æ spraw interesant móg³ za³atwiæ w sposób elektroniczny za pomoc± urz±dzeñ mobilnych (zostanie utworzona aplikacja na smartfony, tablety i komputery). Zakup oprogramowania/licencji systemów wraz z wdro¿eniem, utrzymaniem, aktualizacj± i przeszkoleniem pracowników. Szczegó³owy opis zawarto w za³±czniku: "Opis przedmiotu zamówienia e-Us³ugi dla Gminy Wo³omin"- Za³±cznik 1 A do SIWZ
II.5) G³ówny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 72000000-5 |
| 72263000-6 |
| 72268000-1 |
| 72300000-8 |
| 48600000-4 |
| 48800000-6 |
| 48810000-9 |
| 48820000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2020-09-01 |
II.9) Informacje dodatkowe: Asysta techniczna, opieka autorska i serwis e- Us³ug i Zintegrowane systemu Dziedzinowego w okresie 3 lat od podpisania protoko³u odbioru koñcowego bez zastrze¿eñ
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia - zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³,
¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie zrealizowa³ nale¿ycie co najmniej dwa zamówienia o warto¶ci co najmniej 600 000,00 PLN netto (sze¶æset tysiêcy z³otych) i skuteczne wdro¿enie oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego obejmuj±cego co najmniej obszary podatków i op³at lokalnych, finansów i ksiêgowo¶ci, bud¿etu i sprawozdawczo¶ci, systemów ewidencyjnych z e-Us³ugami, tj. wdro¿eniem platformy us³ug publicznych zintegrowanej z systemami dziedzinowymi, elektronicznym obiegiem dokumentów, ePUAP, a w tym wymagane:
a) obs³uga p³atno¶ci elektronicznych,
b) dostêpu do stanu sprawy z elektronicznego obiegu dokumentów,
c) obs³uga kart i opisów us³ug oraz formularzy ePUAP,
d) udostêpniania danych z systemów dziedzinowych z mo¿liwo¶ci± wnoszenia automatycznych op³at drog± elektroniczn±,
e) dostêp za pomoc± mechanizmów autoryzacji ePUAP,
f) dedykowan± aplikacjê mobiln± dzia³aj±c± na co najmniej 2 platformach systemowych (iOS, Android),
g) wdro¿enie i uruchomienie min. 10 e-Us³ug z czego min. 5 na pi±tym poziomie dojrza³o¶ci
(personalizacja).
Je¿eli wykonawca na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu przedstawi
w wykazie wykonanych us³ug lub dokumentach potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie wskazanych us³ug warto¶ci wyra¿one w innej walucie ni¿ z³oty, zamawiaj±cy do oceny spe³nienia warunku przeliczy podan± warto¶æ po ¶rednim kursie tej waluty w stosunku do z³otego publikowanym przez NBP z dnia sk³adania ofert.
w zakresie potencja³u kadrowego - - zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej:
- osobami, które posiadaj± odpowiednie kwalifikacje i do¶wiadczenie przy realizowaniu analogicznych wdro¿eñ tj.
a) 2 konsultantami merytorycznymi dla systemu finansowo-podatkowego spe³niaj±cymi nastêpuj±ce wymagania: posiadanie przez ka¿dego konsultanta min. 2-letniego do¶wiadczenia zawodowego w prowadzeniu wdro¿eñ systemów finansowo-podatkowych oraz udzia³ w co najmniej 2 wdro¿eniach ww. systemów;
b) 2 konsultantami spe³niaj±cymi nastêpuj±ce wymagania ka¿dy: min. 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe w prowadzeniu wdro¿eñ systemów informatycznych w obszarze platform elektronicznych oraz udzia³ w co najmniej 2 wdro¿eniach takich systemów;
c) 2 specjalistami ds. testów spe³niaj±cymi nastêpuj±ce wymagania ka¿dy: min. 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie testowania systemów informatycznych, bra³ udzia³ w co najmniej 2 projektach informatycznych;
d) 2 specjalistami ds. wsparcia technicznego spe³niaj±cymi nastêpuj±ce wymagania ka¿dy: min. 2- letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie wsparcia technicznego, bra³ udzia³ w utrzymaniu co najmniej 2 projektów informatycznych;
e) 2 in¿ynierami oprogramowania spe³niaj±cymi nastêpuj±ce wymagania ka¿dy: posiada wykszta³cenie wy¿sze informatyczne, 2-letnie do¶wiadczenie w zakresie wsparcia technicznego, bra³ udzia³ projektowaniu i budowie co najmniej 2 projektów informatycznych.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przedstawienia odpowiednich dokumentów, certyfikatów i za¶wiadczeñ po rozstrzygniêciu postêpowania
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane.(za³±cznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 5 do siwz), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê: 1) Wype³niony Formularz oferty, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty. Oznacza to, ¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. O¶wiadczenia dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz.1986 z pózn. zm.) oraz dotycz±ce Podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. Dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia, sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 2) Deklaracja funkcjonalno¶ci i technologii - Za³. 1 B do SIWZ ; 3) Wykaz urz±dzeñ kompatybilnych z godnie z pkt 7.3.1.19.1 OPZ - Za³. 1C do SIWZ ( wraz z specyfikacj± techniczn± lub opisem ) 4) Dowód wniesienia wadium; 5) Próbkê zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Regulaminie badania próbki zadania "e-Us³ugi dla Gminy Wo³omin" stanowi±cego za³±cznik 1 E do SIWZ. 6) Wype³niony za³±cznik nr 2 do SIWZ, stanowi±cy o¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania; 7) Wype³niony za³±cznik nr 3 do SIWZ, stanowi±cy o¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu; 8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, tak¿e o¶wiadczenie o przyjêciu wspólnej solidarnej odpowiedzialno¶ci za wykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien byæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 9) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium zabezpieczaj±cego ofertê Wykonawcy w kwocie 25 000 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych.)
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Koszty na które sk³adaj± siê systemy, dostawy i wykonane prace opisanych w OPZ wraz z pierwszym rokiem Asysty technicznej, Opieki Autorskiej i Serwisu | 40,00 |
| Ocena funkcjonalno¶ci | 15,00 |
| Ocena technologii | 30,00 |
| Koszty utrzymania systemów opisanych w OPZ w zakresie us³ug: Asysty Technicznej, Opieki Autorskiej i Serwisu w kolejnych dwóch latach | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje przed³u¿enie aneksem do umowy us³ug: Asysta Techniczna, Opieka Autorska i Serwisu w latach kolejnych. Zgodnie z art. 144 Pzp ust. 1 pkt 1 dopuszczalne s± nastêpuj±ce zmiany zawartej umowy: 1) w zakresie terminów wskazanych w Umowie - w przypadku, zaistnienia zdarzeñ, których nie da³o siê przewidzieæ w chwili zawierania Umowy tj. wyst±pienia si³y wy¿szej w typie klêski ¿ywio³owej (zdarzenie zewnêtrzne, którego nie da³o siê przewidzieæ w chwili zawierania Umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec nawet przy dochowaniu nale¿ytej staranno¶ci) oraz dzia³ania osób trzecich niezale¿nych od Stron Umowy polegaj±cych na wyrz±dzeniu szkody w mieniu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, w wyniku czego wykonanie zamówienia w terminie jest niemo¿liwe - o czas niezbêdny do usuniêcia negatywnych skutków wp³ywaj±cych na zdolno¶æ wykonania zamówienia przez obie strony; 2) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku: a) zmiany przepisów obowi±zuj±cych dot. podatku VAT o ró¿nicê pomiêdzy stawk± obowi±zuj±c± w chwili podpisania umowy, a stawk± po zmianie; b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê lub wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. (Dz.U.2018.2177 t.j.) o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 3) w zakresie osób wskazanych przez Wykonawcê do realizacji Umowy, o ile s± one personalnie w umowie wskazane. W przypadku zmiany osób po stronie Wykonawcy przewidzianej do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest zast±piæ te osoby osobami posiadaj±cymi takie same wymagania, kwalifikacje i do¶wiadczenie zawodowe oraz uprawnienia i spe³niaj±ce te same warunki okre¶lone w SIWZ. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. b i c PZP zmiana podmiotowa Umowy dopuszczalna bêdzie tak¿e wówczas, gdy: 1) dotychczasowego Wykonawcê zast±piæ ma nowy wykonawca w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, 2) dotychczasowego Wykonawcê zast±piæ ma nowy wykonawca w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; Powy¿sze warunki zmiany umowy nie uchybiaj± pozosta³ym warunkom aneksowania okre¶lonym w art. 144 ust. 1 PZP. Wszelkie zmiany tre¶ci Umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o których mowa powy¿ej wymaga uprzedniego z³o¿enia na pi¶mie pro¶by Wykonawcy wykazuj±cej zasadno¶æ wprowadzenia zmian i zgody Zamawiaj±cego na jej dokonanie lub przed³o¿enia propozycji zmiany przez Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WO£OMINA
wiêcej: przetargi w Wo³ominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ca³odobowego zarz±dzenia systemami i infrastruktur± informatycznymi w SPZOZ w Pu³awach.
- Dostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Gminy Mi³oradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawa wyposa¿enia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorz±d" w podziale na czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ug informatycznych na rzecz Centrum Us³ug Logistycznych z siedzib± w Warszawie przy ul. S³onecznej 37
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania bud¿etu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





