Ogłoszenie z dnia 2019-12-12
Ogłoszenie nr 550271969-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.
Pabianice: Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych na terenie Gminy Pabianice OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pabianice, Krajowy numer identyfikacyjny 47205780400000,
ul. Torowa
21,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
042 2139660, 2139676, e-mail
gmina@pabianice.gmina.pl, sekretarz@pabianice.gmina.pl, faks
422 139 660.
Adres strony internetowej (url): gmina@pabianice.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych na terenie Gminy Pabianice
Numer referencyjny
DPP.271.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego, będących w posiadaniu Wykonawcy w celu utrzymania ich w stanie technicznym zgodnym z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca prowadzić będzie eksploatację urządzeń oświetleniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami poprzez:
1) planowe czynności eksploatacyjne, a w szczególności:
a) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury pomiarowej i sterowniczej,
b) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych,
c) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni,
d) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szafek i tablic rozdzielczych,
e) wymianę opraw o złym stanie technicznym, w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia,
f) pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami,
g) kontrolę stanu oświetlenia w porze świecenia,
2) awaryjne czynności, a w szczególności:
a) wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania,
b) naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli zasilających oświetlenie,
c) naprawę zerwanych przewodów zasilających oświetlenie
d) wymianę źródeł światła, opraw, oprawek, dławików i kondensatorów,
e) wymianę uszkodzonych i połamanych słupów oświetlenia wydzielonego stanowiących własność Wykonawcy,
f) wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych drzwiczek wnękowych latarni,
g) likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia drogowego,
3) okresowe kontrole stanu oświetlenia przeprowadzane wspólnie przez Strony w terminach wzajemnie uzgodnionych.
4) prace nie wymienione w punkcie 2) jak w szczególności:
a) wymiana uszkodzonych słupów oświetleniowych (w przypadku oświetlenia wydzielonego stanowiącego własność Zamawiającego),
b) wymiana niestandardowych elementów oświetlenia stanowiących własność Zamawiającego (projektory, oprawy LED, oprawy specjalne itp.),
c) dowieszenie dodatkowych opraw oświetleniowych
będą wykonywane na odrębne zlecenie Zamawiającego.
Realizacja zamówienia od 01.01.2020 r do 31.12.2021 r.
II.5) Główny Kod CPV:
50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Działając na podstawie art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zwanej dalej "ustawą", Zamawiający - Gmina Pabianice reprezentowana przez Wójta Gminy Pabianice, zaprosił do negocjacji Wykonawcę PGE Dystrybucja SAz siedzibą w Lublinie Oddział w Łodzi, ul. Tuwima 58, 90-021 Łódź, w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki na realizację usługi pn. "Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetleniowych na terenie Gminy Pabianice".
Usługa może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę- wskazanego wyżej- z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Przedmiotem zamówienia jest bowiem realizacja czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego, będących w posiadaniu Wykonawcy, nierozerwalnie połączonych z majątkiem Wykonawcy, w celu utrzymania ich w stanie technicznym zgodnym z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca nie wyraził zgody na świadczenie usługi utrzymania tych urządzeń powiązanych z instalacjami oświetleniowymi PGE przez inne podmioty gospodarcze. Wykonawca wskazał powody - względy bezpieczeństwa oraz warunki techniczne eksploatacji i budowy infrastruktury energetycznej PGE Dystrybucja S.A.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PGE Dystrybucja SA z siedzibą w Lublinie Oddział w Łodzi,
stanislaw.czarnacki@pgedystrybucja.pl,
ul. Tuwima 58,
90-021,
Łódź, kraj POLSKA, kraj/woj.
łódzkie
,
,
,
,
, kraj/woj.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2025/2026
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Zagospodarowanie terenu Bulwaru im. F. Krusche nad rzeką Dobrzynką
- Dostawa i montaż windy dla budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja czteropłomiennych latarni gazowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Świadczenie usług utrzymania, konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Długołęka
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku - II postępowanie
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.