Ogłoszenie z dnia 2019-11-12
Ogłoszenie nr 550242107-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.
Tychy: Dostawa myjni do kaczek i basenów dla oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Dioptromierza elektrycznego dla oddziału Okulistycznego. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
MEGREZ Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24087228600000,
ul. ul. Edukacji
102,
43-100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 325 51 71, e-mail
zp@szpitalmegrez.pl, faks
32 325 52 84.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalmegrez.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa myjni do kaczek i basenów dla oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Dioptromierza elektrycznego dla oddziału Okulistycznego.
Numer referencyjny
40/19/ZP/WR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni do kaczek i basenów dla oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Dioptromierza elektrycznego dla oddziału Okulistycznego;
2. wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp;
3. okres wykonywania zamówienia: max. do 31 grudnia 2019r.;
4. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:załącznik nr 1 i 1a do zaproszenia
5. pozostałe wymagane załączniki do zaproszenia to: formularz ofertowy (załącznik nr 2 do zaproszenia), wzór oświadczeń (załączniki nr 3, 3a i 5 do zaproszenia), wzór umowy (załącznik nr 4 do zaproszenia), wykaz dostaw (załącznik nr 6 do zaproszenia);
II.5) Główny Kod CPV:
33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 66 w zw. z art 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
1. Zamawiający unieważnienił postępowanie w zakresie dostawy Dioptromierza elektrycznego dla Oddziału Okulistycznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
2. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
OPTOPOL Technology Sp. z o.o.,
,
ul. Żabia 42,
42-400,
Zawiercie, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Modernizacja pomieszczeń podbasenia w Sportowej Szkole Podstawowej nr 19 przy al. Niepodległości w Tychach - II etap
- Remont pomieszczenia bufetu w Urzędzie Miasta Tychy przy al. Niepodległości
- Kompleksowy System Informacji Miejskiej w Tychach
- Dostawa olejów i smarów na potrzeby utrzymania ruchu
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM II
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cyganerii 16/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu pn. "Centra informacyjno-doradcze dla osób niepełnosprawnych"
- Zakup specjalistycznego sprzętu dla Klinicznego Oddziału Anestezjologii, Intensywnej Terapii i Leczenia Bólu - zakup analizatora do tromboelastometrii
- Dostawa wyrobów do morcelatora ERGO 300 prod. Bowa dla UCK
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
- RZP-22/KJ/2025 Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.