eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Modernizacja lokali mieszkalnych- Zasób w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-10-14

Ogłoszenie nr 550218551-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.

Kielce: Modernizacja lokali mieszkalnych- Zasób w Kielcach OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 26026928400000, ul. ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 36 76 720, e-mail m.klusakiewicz@mzb.kielce.pl, faks 41 36 76 917.
Adres strony internetowej (url): www.mzb.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja lokali mieszkalnych- Zasób w Kielcach
Numer referencyjny MZB/M.l.m.- III-WR/2019.

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na: 1. Modernizacji lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych wraz z robotami porządkowymi. Zakres prac obejmuje m.in. roboty: tynkarskie, stolarskie, podłogowe, posadzkarskie, okładzinowe, malarskie, szklarskie, zduńskie, instalacyjne sanitarne tj.: wodno- kanalizacyjne, gazowe, centralnego ogrzewania, wentylacyjne wraz z konieczną wymianą osprzętu, instalacyjne elektryczne z konieczną wymianą osprzętu i zabezpieczeń w lokalu mieszkalnym oraz roboty związane z usunięciem z placu budowy gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem i przekazaniem tego materiału do utylizacji i uprzątnięciem terenu budowy. 2. Zamówienie będzie realizowane na terenie Miasta Kielce. 3. Lokale będą przekazywane Wykonawcy do modernizacji sukcesywnie, w miarę ich pozyskiwania. W związku z powyższym Wykonawca musi być przygotowany na ewentualne prowadzenie prac równocześnie w kilku lokalach. 4. Z dniem przekazania lokalu do modernizacji Wykonawca otrzyma uzgodniony zakres robót do wykonania i książkę obmiarów oraz będzie zobowiązany do uzgadniania z Inspektorami Nadzoru szczegółów dotyczących zakresu prac i innych spraw związanych z jakością wykonywanych robót. 5. Zakres wykonanych prac każdorazowo będzie rozliczany przez Zamawiającego na podstawie kosztorysu powykonawczego, sporządzonego w oparciu o uzgodnione ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym Wykonawcy i ilości rzeczywiście wykonanych robót, dla każdego lokalu oddzielnie. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w kosztorysie ofertowym, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. 7. W przypadku gdy Zamawiający zleci Wykonawcy mniejszy zakres remontów niż zostało określone w kosztorysie ofertowym, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość robót. 8. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach. 9. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określają: przedmiar robót (kosztorys ślepy), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wzór umowy. 10. Zamawiający wymaga, aby co najmniej 4 osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji powyższego zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.), tj.: w szczególności w zakresie tynkowania - co najmniej 2 osoby i w zakresie malowania - co najmniej 2 osoby. Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie o którym mowa w niniejszym punkcie powyżej przed przystąpieniem do wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia) oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 2 - ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 - ustawy Pzp i na tą okoliczność zobowiązany jest przedłożyć aktualne na dzień przeprowadzenia negocjacji: Forma składanych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów określone jest w zaproszeniu do negocjacji.

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7

Dodatkowe kody CPV:

45410000-4,

45420000-7,

45430000-0,

45440000-3,

45262630-6,

45450000-6,

45300000-0,

45330000-9,

45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważni postępowanie prowadzone w formie przetargu nieograniczonego pn: "Modernizacja lokali mieszkalnych- Zasób w Kielcach", ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Pilna potrzeba dalszej modernizacji lokali mieszkalnych jest wynikiem braku mieszkań na terenie miasta. Zamawiający posiada środki finansowe przeznaczone na remont mieszkań, które można wykorzystać tylko do końca bieżącego roku. W związku z powyższym Zamawiający w celu udzielenia zamówienia podjął decyzję o wszczęciu postępowania zgodnie z art 66 ust 1 na podstawie art 67 ust 1 pkt 4.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Usługi Remontowo- Budowlane Elżbieta Kropczyk, , ul. Kalinowa 14/2, 25-148, Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.