eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czaplinek › Modernizacja wieży p.poż. w leśnictwie Sikory



Ogłoszenie z dnia 2019-09-19

Ogłoszenie nr 550198148-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.

Czaplinek: Modernizacja wieży p.poż. w leśnictwie Sikory OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Czaplinek, Krajowy numer identyfikacyjny 33004405100000, ul. ul. Drahimska 13, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 755 043,44, e-mail czaplinek@szczecinek.lasy.gov.pl, faks 943 755 046.
Adres strony internetowej (url): http://www.czaplinek.szczecinek.lasy.gov.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_czaplinek/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wieży p.poż. w leśnictwie Sikory
Numer referencyjny SA.270.81.2019.MB

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji istniejącej wieży przeciwpożarowej zlokalizowanej w leśnictwie Sikory (działka 67/1), poprzez jej demontaż, a następnie budowa nowej wieży przy użyciu elementów konstrukcyjnych ze zdemontowanej wieży. Budowę nowej wieży planuje się w najwyżej położonym punkcie Nadleśnictwa Czaplinek tj. na Spycznej Górze (działka nr 100/8). Realizacje zadania należy wykonać w dwóch etapach. W zakres pierwszego etapu realizacji zadania wchodzi wykonanie prac rozbiórkowych. Drugi etap stanowić będą prace budowlane polegające na budowie wieży. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: ? Prace przygotowawcze (szkolenie BHP, PPOŻ, zabezpieczenie terenu); ? Roboty rozbiórkowe (demontaż: anten, kabli lub przewodów; rozbiórka konstrukcji stalowej, ogrodzenia i fundamentów żelbetowych); ? Wykonanie instalacji uziemiającej; ? Wykonanie instalacji elektrycznej; ? Prefabrykacja i montaż konstrukcji stalowej; ? Wykonanie zagospodarowania terenu; ? Wykonanie prac geodezyjnych; ? Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 4.2. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w: ? dokumentacji projektowej dla robót rozbiórkowych, ? kompletnym Projekcie Budowlanym wieży, ? Przedmiarach Robót, ? Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST),które stanowią załączniki do zaproszenia. 4.3. Zakres prac ponadto obejmuje: ? zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczania, bieżącej inwentaryzacji geodezyjnej elementów robót oraz wykonanie geodezyjnej powykonawczej inwentaryzacji obiektów, ? realizację robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, ? zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, ? prawidłowe prowadzenie dokumentacji budowy, ? wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, ? zorganizowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, ? zapewnienia właściwych warunków bhp i ppoż., ? dokonanie niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp., jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, ? na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienie potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót, ? jeżeli w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrządzi Zamawiającemu lub innym podmiotom trzecim szkodę (np. uszkodzenie nawierzchni drogi dojazdowej) to zobligowany będzie do niezwłocznego jej naprawienia, ? zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, ? utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji inwestycji w sposób bezpieczny dla środowiska (gromadzenie ich w sposób selektywny i odprowadzenie na składowisko odpadów), ewentualne odpady niebezpieczne należy przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się unieszkodliwianiem tego typu odpadów, ? zapewnienie właściwego oznakowania robót. 4.5. Warunki wykonywania zamówienia: 4.5.1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, a także według wymogów określonych w dokumentacji projektowej. 4.5.2. W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni również: ? w przypadku korzystania z Podwykonawców, pełną odpowiedzialność za koordynowanie ich robót spoczywa na Wykonawcy, ? wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, ? doprowadzenie do należytego stanu i porządku dróg dojazdowych, które Wykonawca ewentualnie uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia, ? zadośćuczynienie za ewentualne szkody związane z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. 4.5.3. Wymagania dodatkowe - w ramach zawartej umowy oraz ceny ofertowej Wykonawca zobligowany będzie do: ? zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem oraz personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, ? prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, ? zapewnienia właściwych warunków bhp i ppoż., ? dokonania niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych, jeżeli będą niezbędne do prawidłowego oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, ? zapewnienia na swój koszt wykonania badań, dostarczenia oprzyrządowania i potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości użytego materiału do wykonania zamówienia (wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu, a także deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną; Wykonawca, który wygra postępowanie musi dostarczyć ww. dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym; zabronione jest używanie materiałów i sprzętu, które nie posiadają ważnych certyfikatów), ? zapewnienia Zamawiającemu możliwości sprawdzenia materiałów budowlanych użytych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.6. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć minimalne parametry urządzeń, materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny Kod CPV: 44212230-0

Dodatkowe kody CPV:

45111300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego będzie prowadzone w trybie ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI, na podstawie art.. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. 2018 poz. 1986 z późn. zm). Zgodnie z zapisami art. 67 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp, Zamawiający ma możliwość skorzystania z trybu udzielenia zamówienia publicznego w następującej okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postepowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmieniony. Uzasadnienie W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z trybie przetargu nieograniczonego na zadanie "Modernizacja wieży p.poż w Leśnictwie Sikory", ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.08.2019 r. pod nr 572833-N-2019,w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_czaplinek/zamowienia_publiczne do terminu składania ofert, czyli do 21 sierpnia 2019 r. r. do godz. 08:30 nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Budowlane KOMIN- PIEC- BUD Roman Majcherczyk i Wspólnicy Spółka Jawna, komin@komin-piec, ul. Grajewska 24, 85-382 Bydgoszcz, 85-382, Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko - pomorskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.