eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceRemont zabytkowego budynku "Podlasia" przy ul. Sienkiewicza 63 w Siedlcach



Ogłoszenie z dnia 2019-08-29

Ogłoszenie nr 550180559-N-2019 z dnia 29-08-2019 r.

Siedlce: Remont zabytkowego budynku "Podlasia" przy ul. Sienkiewicza 63 w Siedlcach OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Siedlce, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 794 37 86, e-mail rzp@um.siedlce.pl, faks 25 794 37 18.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowego budynku "Podlasia" przy ul. Sienkiewicza 63 w Siedlcach
Numer referencyjny F.271.10.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES ZAMÓWIENIA I. Roboty ogólnobudowlane w tym: 1. Renowacja tynków wewnętrznych w piwnicach: ? odbicie tynków z murów, ? oczyszczenie powierzchni murów, ? dwukrotne odgrzybienie ścian, ? dwurzędowa iniekcja ścian wewnętrznych, ? dwukrotna impregnacja ścian poprzez nałożenie preparatu gruntująco-wzmacniającego krzemianowego. 2. Renowacja stolarki okiennej: ? przygotowanie stolarki (zabezpieczenie szyb, oczyszczenie, itp.), ? naprawa elementów ościeżnic okiennych, ? zagruntowanie stolarki z uprzednim poszpachlowaniem, ? dwukrotne pomalowanie stolarki okiennej, ? naprawa opasek wokół okien, ? dwukrotne pomalowanie opasek wokół okien. 3. Ściany zewnętrzne: 3.1. Gzyms (w zakresie zgodnym z dokumentacją) ? rozebranie obróbek blacharskich, ? odbicie uszkodzonych tynków z murów, ? dwukrotne odgrzybienie ścian, ? dwukrotna impregnacja ścian poprzez nałożenie preparatu gruntująco-impregnującego krzemianowego, ? uzupełnienie tynków wraz z dwukrotnym malowaniem, ? montaż obróbek blacharskich na gzymsach i pasach elewacyjnych. 3.2. Cokół (w zakresie zgodnym z z dokumentacją) ? zdjęcie płyt kamiennych z murów, ? odbicie zaprawy i innych pozostałości, ? dwukrotne odgrzybienie ścian, ? dwurzędowa iniekcja ścian zewnętrznych, ? roboty ziemne, ? pionowa izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych oraz cokołu, ? dwukrotna impregnacja ścian poprzez nałożenie preparatu gruntująco-impregnującego krzemianowego, ? tynki renowacyjne wraz z dwukrotnym malowaniem. 4. Zagospodarowanie terenu - opaska ? rozebranie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, ? wykonanie opaski z kamienia narzutowego w obrzeżu betonowym, ? odtworzenie chodnika. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne przy robotach ogólnobudowlanych podczas realizacji niniejszego zamówienia. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), z wyłączeniem osób kierujących budową i robotami budowlanymi, osób wykonujących obsługę geodezyjną oraz innych, określonych w obowiązujących przepisach prawa. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności: ? oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. 7. Wykonawca powinien: 1) prowadzić roboty budowlane zgodnie z warunkami zawartymi w pozwoleniu na budowę: - nr 50/2019, pismo znak PB-RUB.6740.70.2019 z dnia 13.03.2019 r. na remont zabytkowego budynku "Podlasia" na działkach o nr geod. 48-38/2, 48-74/2, 49-90 przy ul. Sienkiewicza 63 w Siedlcach, 2) prowadzić roboty budowlane przy zabytkowym budynku "Podlasie", wpisanym do rejestru zabytków pod Nr A-460, pod nadzorem Konserwatora Zabytków, 3) zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót określonych w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, 5) wystąpić do zarządcy drogi z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego i uwzględnić w ofercie koszt jego zajęcia. 6) prowadzić dokumentację budowy (dziennik budowy), 7) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 8) zapewnić obsługę geodezyjną - wykonać inwentaryzację powykonawczą. 8. Materiały pochodzące z rozbiórki tj. piaskowiec, betonowa kostka brukowa stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć je na palety i przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie miasta), co należy uwzględnić w wycenie. 9. Zamawiający informuje, że: 1) Roboty objęte niniejszym zamówieniem prowadzone będą na zewnątrz oraz wewnątrz funkcjonującego obiektu. W związku z tym Wykonawca, organizując teren budowy, zobowiązany jest do zapewnienia możliwości bezpiecznego dojazdu, swobodnego i bezpiecznego dojścia pracownikom obiektu oraz do ograniczenia do minimum czynników zakłócających pracę. 2) Z uwagi na lokalizację inwestycji, sąsiedztwo przystanku komunikacji miejskiej oraz postoju taxi, Wykonawca, organizując teren budowy, zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa pieszym oraz na bieżąco będzie współpracował w tym zakresie z Zamawiającym. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i organizacji placu budowy, w tym do ogrodzenia placu budowy, co należy uwzględnić w wycenie. 4) Pomieszczenia w piwnicy objęte zamówieniem Wykonawca przygotuje do remontu pod nadzorem pracownika Miejskiego Ośrodka Kultury. W szczególności należy zabezpieczyć elementy wyposażenia pozostające w pomieszczeniach na czas remontu, co należy uwzględnić w wycenie. 5) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie koszt zainstalowania niezbędnych mierników i liczników oraz koszt zużycia energii i wody. Uwaga: Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiar robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45421000-4,

45442100-8,

45400000-1,

45111200-0,

45320000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 257268.25
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Proponuje się udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w okoliczności gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie "Remont zabytkowego budynku "Podlasia" przy ul. Sienkiewicza 63 w Siedlcach" ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dnia 12.07.2019 r. pod nr 571386-N-2019, w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.siedlce.pl, do terminu składania ofert czyli do dnia 29.07.2019 r. do godz. 9.45 nie wpłynęła żadna oferta. W dniu 06.08.2019r. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W zaistniałej sytuacji spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki. Ponadto informuję, że z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego Zamawiający otrzymał dotację na wykonanie robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków na rok 2019.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

NOWBUD J.NOWAK, A.NOWAK SPÓŁKA JAWNA, , ul. Łapiguz 110 B, 21-400, Łuków, kraj/woj. lubelskie



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.