Ogłoszenie z dnia 2019-08-29
Ogłoszenie nr 550180559-N-2019 z dnia 29-08-2019 r.
Siedlce: Remont zabytkowego budynku "Podlasia" przy ul. Sienkiewicza 63 w Siedlcach OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Siedlce, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. Skwer Niepodległości
2,
08-110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 794 37 86, e-mail
rzp@um.siedlce.pl, faks
25 794 37 18.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zabytkowego budynku "Podlasia" przy ul. Sienkiewicza 63 w Siedlcach
Numer referencyjny
F.271.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAKRES ZAMÓWIENIA
I. Roboty ogólnobudowlane w tym:
1. Renowacja tynków wewnętrznych w piwnicach:
? odbicie tynków z murów,
? oczyszczenie powierzchni murów,
? dwukrotne odgrzybienie ścian,
? dwurzędowa iniekcja ścian wewnętrznych,
? dwukrotna impregnacja ścian poprzez nałożenie preparatu gruntująco-wzmacniającego krzemianowego.
2. Renowacja stolarki okiennej:
? przygotowanie stolarki (zabezpieczenie szyb, oczyszczenie, itp.),
? naprawa elementów ościeżnic okiennych,
? zagruntowanie stolarki z uprzednim poszpachlowaniem,
? dwukrotne pomalowanie stolarki okiennej,
? naprawa opasek wokół okien,
? dwukrotne pomalowanie opasek wokół okien.
3. Ściany zewnętrzne:
3.1. Gzyms (w zakresie zgodnym z dokumentacją)
? rozebranie obróbek blacharskich,
? odbicie uszkodzonych tynków z murów,
? dwukrotne odgrzybienie ścian,
? dwukrotna impregnacja ścian poprzez nałożenie preparatu gruntująco-impregnującego krzemianowego,
? uzupełnienie tynków wraz z dwukrotnym malowaniem,
? montaż obróbek blacharskich na gzymsach i pasach elewacyjnych.
3.2. Cokół (w zakresie zgodnym z z dokumentacją)
? zdjęcie płyt kamiennych z murów,
? odbicie zaprawy i innych pozostałości,
? dwukrotne odgrzybienie ścian,
? dwurzędowa iniekcja ścian zewnętrznych,
? roboty ziemne,
? pionowa izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych oraz cokołu,
? dwukrotna impregnacja ścian poprzez nałożenie preparatu gruntująco-impregnującego krzemianowego,
? tynki renowacyjne wraz z dwukrotnym malowaniem.
4. Zagospodarowanie terenu - opaska
? rozebranie nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
? wykonanie opaski z kamienia narzutowego w obrzeżu betonowym,
? odtworzenie chodnika.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne przy robotach ogólnobudowlanych podczas realizacji niniejszego zamówienia.
Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), z wyłączeniem osób kierujących budową i robotami budowlanymi, osób wykonujących obsługę geodezyjną oraz innych, określonych w obowiązujących przepisach prawa.
2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności:
? oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy
o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa.
7. Wykonawca powinien:
1) prowadzić roboty budowlane zgodnie z warunkami zawartymi w pozwoleniu na budowę:
- nr 50/2019, pismo znak PB-RUB.6740.70.2019 z dnia 13.03.2019 r. na remont zabytkowego budynku "Podlasia" na działkach o nr geod. 48-38/2, 48-74/2, 49-90 przy ul. Sienkiewicza 63 w Siedlcach,
2) prowadzić roboty budowlane przy zabytkowym budynku "Podlasie", wpisanym do rejestru zabytków pod Nr A-460, pod nadzorem Konserwatora Zabytków,
3) zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót określonych w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót budowlanych,
4) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej,
5) wystąpić do zarządcy drogi z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego i uwzględnić
w ofercie koszt jego zajęcia.
6) prowadzić dokumentację budowy (dziennik budowy),
7) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa
i ochrony zdrowia,
8) zapewnić obsługę geodezyjną - wykonać inwentaryzację powykonawczą.
8. Materiały pochodzące z rozbiórki tj. piaskowiec, betonowa kostka brukowa stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć je na palety i przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie miasta), co należy uwzględnić w wycenie.
9. Zamawiający informuje, że:
1) Roboty objęte niniejszym zamówieniem prowadzone będą na zewnątrz oraz wewnątrz funkcjonującego obiektu. W związku z tym Wykonawca, organizując teren budowy, zobowiązany jest do zapewnienia możliwości bezpiecznego dojazdu, swobodnego
i bezpiecznego dojścia pracownikom obiektu oraz do ograniczenia do minimum czynników zakłócających pracę.
2) Z uwagi na lokalizację inwestycji, sąsiedztwo przystanku komunikacji miejskiej oraz postoju taxi, Wykonawca, organizując teren budowy, zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa pieszym oraz na bieżąco będzie współpracował w tym zakresie
z Zamawiającym.
3) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i organizacji placu budowy, w tym do ogrodzenia placu budowy, co należy uwzględnić w wycenie.
4) Pomieszczenia w piwnicy objęte zamówieniem Wykonawca przygotuje do remontu pod nadzorem pracownika Miejskiego Ośrodka Kultury. W szczególności należy zabezpieczyć elementy wyposażenia pozostające w pomieszczeniach na czas remontu, co należy uwzględnić w wycenie.
5) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie koszt zainstalowania niezbędnych mierników i liczników oraz koszt zużycia energii i wody.
Uwaga:
Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiar robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45442100-8,
45400000-1,
45111200-0,
45320000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
257268.25
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Proponuje się udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w okoliczności gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie "Remont zabytkowego budynku "Podlasia" przy ul. Sienkiewicza 63 w Siedlcach" ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dnia 12.07.2019 r. pod nr 571386-N-2019, w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.siedlce.pl, do terminu składania ofert czyli do dnia 29.07.2019 r. do godz. 9.45 nie wpłynęła żadna oferta. W dniu 06.08.2019r. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W zaistniałej sytuacji spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki.
Ponadto informuję, że z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego Zamawiający otrzymał dotację na wykonanie robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków na rok 2019.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
NOWBUD J.NOWAK, A.NOWAK SPÓŁKA JAWNA,
,
ul. Łapiguz 110 B,
21-400,
Łuków, kraj/woj.
lubelskie
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie i budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na ulicy Wspólnej w miejscowości Błogoszcz
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa sprzętu gastronomicznego
- Materiały laboratoryjne z tworzyw sztucznych
- Dostawa komponentów na kompost - powtórzenie II
- Demontaż 2 sztuk starych dźwigów oraz dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 sztuk dźwigów osobowych w obiekcie szpitalnym SPZOZ w Siedlcach przy ul. Bema 22
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynków mieszkalnych w miejscowości Gościno
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Krakowie przy ul. Kazimierza Odnowiciela 2
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łodzi
- Adaptacja pomieszczeń oraz stajni w Zespole Szkół Rzemiosła w Łodzi
- Rozbudowa mostu JNI 35000760 w ciągu drogi powiatowej nr 2025P w miejscowości Wełna na rzece Wełna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.