eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy"Dowożenie i odwożenie uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Koziegłowy w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej". Postępowanie 3. ZADANIE NR 1 Dowozy uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Koziegłowy wraz z opieką

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-07-31

Ogłoszenie nr 550158733-N-2019 z dnia 31-07-2019 r.

Koziegłowy: "Dowożenie i odwożenie uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Koziegłowy w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej". Postępowanie 3. ZADANIE NR 1 Dowozy uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Koziegłowy wraz z opieką OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej, Krajowy numer identyfikacyjny 24008465000000, ul. Pl.Moniuszki 14, 42-350 Koziegłowy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 314 15 35, e-mail joannagiewon@interia.pl, faks 34 3144 12 19.
Adres strony internetowej (url): www.kozieglowy.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dowożenie i odwożenie uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Koziegłowy w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej". Postępowanie 3. ZADANIE NR 1 Dowozy uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Koziegłowy wraz z opieką
Numer referencyjny ZEAOS-ZP 03/2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowe ilości uczniów na poszczególnych trasach zawiera tabela. Ogółem ilość uczniów: 343 Szacowany przejazd na wszystkich trasach w obie strony to około 600km/dziennie 1. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2019/2020 w dni nauki szkolnej a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni (za tę samą cenę), po uzgodnieniu z Zamawiającym, tj osobą upoważnioną w ZEAOS Koziegłowy. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom. 2. Zamawiający sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. 3. Przed rozpoczęciem roku szkolnego Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych przewozem wraz z adresami oraz adresem szkoły/ placówki której uczniowie mają być dowożeni, oraz miejscem z którego zabierze opiekuna dla grupy uczniów. Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabrać opiekuna i dopiero wtedy może rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków. Na podstawie listy Wykonawca sporządzi harmonogramy dowozu, uwzględniające wsiadanie opiekuna. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. 4. W przypadku awarii autobusu / busa przewożącego uczniów opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przybycia pojazdu zastępczego. 5. Opiekun wspólnie z kierowcą podejmuje decyzje co do dalszego postępowania w razie awarii, wypadku lub innych nieprzewidzianych okoliczności. Opiekun i kierowca zobowiązani są wspólnie ustalić i zapisać w formie notatki czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii. 6. Liczba osób dojeżdżających z poszczególnych miejscowości w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 7. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności: 1) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy o systemie oświaty oraz ustawy Prawo oświatowe, 2) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym. 8. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do: a) zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie. b) Autobusy/busy, zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. b) Autobusy/busy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Zamawiający wymaga również, aby autobusy/busy były wyposażone w 2 pary drzwi (tylne i przednie), otwierane tylko ze stanowiska kierowcy. c) Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. d) zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny pojazdów, e) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów, f) zapewnienia każdemu uczniowi miejsca siedzącego w autobusie, g) W przypadku awarii pojazdu, zapewnienia zastępczego środka transportu. h) zamontowania w ciągu 2 miesięcy od podpisania umowy (o ile nie posiada) systemu pozwalającego na monitorowanie boku i tyłu pojazdu. 9. Ilość dni nauki w szkole: Rok szkolny 2019/2020: 186 10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Usługi w zakresie transportu drogowego 11. Informacja o obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności w zakresie realizacji zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia (dla obydwu zadań), w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę obowiązku, określonego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) kierowanie pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia, Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Na potwierdzenie spełniania tego wymogu Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy oświadczenie - zgodnie z zapisami załącznika nr 4 do Zaproszenia.

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) Prawa zamówień publicznych. Zgodnie z tą regulacją Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności: jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W dniu 08.07.2019 Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. "Dowożenie i odwożenie uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Koziegłowy w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej", publikując ogłoszenie nr 565821-N-2019 z dnia 2019-07-08 r w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ogłoszenie to zamieścił po opublikowaniu wraz z SIWZ na stronie internetowej www. kozieglowy.bip.net.pl. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: ZADANIE NR 1 Dowozy uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Koziegłowy wraz z opieką w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę. ZADANIE NR 2 Dowozy niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Koziegłowy wraz z opieką w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę. W trakcie postępowania nastąpiła zmiana nazwy zadania nr 1 (zmiana treści SIWZ nr 1 z dnia 15.07.2019r.) na następujące: ZADANIE NR 1 Dowozy uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Koziegłowy wraz z opieką. W dniu 25.07.2019r. otrzymano i otwarto jedną ofertę przetargową na realizację zadania nr 1. Oferta jednak została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) - uzasadnienie odrzucenia oferty: Zamawiający ogłosił przetarg na świadczenie usług przewozowych określając w nim sposób rozliczenia z Wykonawcą jako ryczałt za wszystkie 6 tras przewozu przemnożona przez ilość dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2019/2020. SIWZ zawierała zapisy dotyczące rozliczeń z Wykonawcą w : rozdziale XII, formularzu ofertowym i wzorze umowy.W postępowaniu na zadanie nr 1 została złożona jedna oferta, która nie zawierała kwoty ryczałtowej, lecz "kwotę rocznego świadczenia usługi wykonywanych w ramach linii regularnych obliczoną na podstawie biletów miesięcznych ulgowych". Wykonawca samodzielnie zmienił zupełnie zapisy formularza ofertowego według własnego uznania. Zmienił więc rodzaj usługi, oraz podstawy i rodzaj rozliczenia. Ponadto Wykonawca nie podał w ofercie czasu podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii, brak również zapisu dotyczącego ilości miejsc dodatkowych w pojazdach. Zapisy te dotyczą kryteriów oceny oferty. Zamawiający nie ma zatem możliwości ustalenia przyznanej punktacji. Zapisy te jednoznacznie wskazują na niezgodność oferty z zapisami SIWZ, w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia - powodujące jej odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2). Ponieważ nie złożono żadnych innych ofert, zachodzi przesłanka wskazana w art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. I na w/w podstawie postępowanie unieważniono w zakresie zadania nr 1. Tym samym przesłanka art. 67 ust. 1 pkt 4) jest spełniona. UZASADNIENIE PRAWNE: na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4)


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Dowożenie i odwożenie uczniów pełnosprawnych i niepełnosprawnych z terenu Gminy Koziegłowy w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej". ZADANIE NR 1 Dowozy uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Koziegłowy wraz z opieką


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

MAT - BUS Matyja Grzegorz , matbus@interia.eu, ul. Koziegłowska 32, 42-310, Żarki, kraj/woj. śląskie



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.