eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki.



Ogłoszenie z dnia 2019-07-04

Ogłoszenie nr 550136094-N-2019 z dnia 04-07-2019 r.

Bartoszyce: Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Gmina Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11 - 200 Bartoszyce, NIP 7431970669, REGON 510742920, Małgorzata Mycio, Bożena Rybak - 89 76277 15
Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach, Sędławki 4, 11 - 200 Bartoszyce, NIP 7431001918, REGON 510252764, Ryszard Wink - 89 762 64 01 w.35


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bartoszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 51074292000000, ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 762 77 00, e-mail sekretariat@gmina-bartoszyce.pl, faks 89 762 12 93.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gmina-bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu i na rzecz jednostki podległej zgodnie z Zarządzeniem Nr OA.0050.17.2019 z dnia 05-02-2019 r. na podstawie art 16 ust 4 ustawy Praw zamówień publicznych 2. Umowę w sprawie zamówienia publicznego będzie zawierać podległa jednostka organizacyjna tj. Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach, Sędławki 4, 11 - 200 Bartoszyce. 3. Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Bartoszyce, natomiast Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach odpowiedzialny jest za terminowe złożenie wniosku o rozpoczęcie postępowania, szacowanie wartości zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w skład komisji przetargowej wchodzi pracownik jednostki, do konsultacji w sprawach opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również pracownik tej jednostki.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki.
Numer referencyjny IB.271.15.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki, na teren Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce, Sędławki 4, 11 - 200 Bartoszyce. Poniższa tabela określa minimalne wymagania Zamawiającego. Lp. Opis parametrów technicznych Wymagane, graniczne wartości parametrów technicznych 1. koparko ładowarka spełnia warunki dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2244 ze zm.) TAK 2. przebieg nie większy niż 5 500 mh 3. długość transportowa od 5 800 mm do 6 200 mm 4. masa robocza maszyny od 8 000 kg 5. koparka podsiębierna; kąt obrotu wysięgnika koparkowego min. 180º 6. głębokość kopania (wysięgnik teleskopowy) min. 5,8 m 7. łyżka koparkowa z zębami szer. min. 600 mm 8. układ roboczy równoległy z dwoma cylindrami przechyłu łyżki TAK 9. łyżka uniwersalna otwierana z przekręcanymi zębami plus lemiesz TAK 10. możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania rozścielania i wyrównania TAK 11. wysokość ładowania licząc do sworznia obrotu (wywrotu) łyżki ładowarkowej min. 3,46 12. pojemność łyżki min. 1.00 m3 13. łyżka 4 w 1 krokodyl - łyżka pływająca TAK 14. układ stabilizacji jazdy TAK 15. boczny przesuw ramienia koparki TAK 16. fabryczne szybkozłącze koparkowe TAK 17. silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem chłodzony cieczą TAK 18. moc znamionowa min. 80kW 19. klimatyzacja TAK 20. skrzynia biegów (typu POWERSHIFT) lub o parametrach równoważnych, 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu TAK 21. napęd na cztery koła z możliwością wyboru na 1 oś z blokada tylnego mostu TAK 22. układ kierowniczy - układ hydrostatyczny, gwarantujący lekkie sterowanie koparką przy każdej prędkości jazdy TAK 23. wszystkie koła równe, skrętne TAK 24. opony przód tył 60%-70% TAK 25. układ elektryczny powinien spełniać wymagania polskich oraz europejskich przepisów bezpieczeństwa, w szczególności połączenia powinny być zamknięte i wodoszczelne, przednie i tylne światła oświetlające miejsca pracy sprzętu. TAK 26. kabina o konstrukcji zapewniającej bezpieczeństwo, dobrą widoczność, ergonomię, niski poziom hałasu oraz komfort pracy dla operatora z ogrzewaniem i wentylacją TAK 27. wskaźniki: temperatury płynu chłodzącego silnik, temperatury oleju skrzyni biegów, poziomu paliwa, temperatury oleju hydraulicznego, lampki świateł drogowych, przeciwmgielnych, kierunkowskazów TAK 28. System hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, wyposażony w pompę hydrauliczną wielotłoczkową podającą ciśnienie robocze 250 bar o wydatku min150l/min TAK 29. udźwig na maksymalnej wysokości 4 tys. Kg TAK 30. instrukcja techniczno-eksploatacyjna w języku polskim TAK 32. skrzynka narzędziowa z wyposażeniem, w tym smarownica TAK 33. trójkąt ostrzegawczy, gaśnica TAK Przed podpisaniem umowy koparko - ładowarka winna być udostępniona do oględzin w miejscu postoju. Z oględzin sporządzony zostanie protokół dotyczący stanu technicznego przedmiotu umowy podpisany przez obie strony. Zamawiający w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi powyżej odstąpi od zakupu koparko - ładowarki. W dniu podpisania umowy koparko - ładowarka winna być udostępniona jeszcze raz do oględzin w miejscu zakupu. Zamawiający w przypadku stwierdzenia zmian w stanie technicznym pojazdu w porównaniu do wcześniejszych oględzin w miejscu postoju zastrzega sobie możliwość odstąpienie od zakupu przedmiotu umowy. Z kolejnych oględzin również sporządzony zostanie protokół. Oględzinom poddane zostaną w szczególności: 1) Stan ogumienia 2) Luzy na elementach roboczych, 3) Wycieki olejów hydraulicznych, 4) Zużycie elementów roboczych łyżki koparko - ładowarki, 5) Stan oświetlenia, 6) Stan techniczny wyposażenia i urządzeń kabiny operatora. Koparko- ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu. Zamawiający wymaga aby przy przekazaniu przedmiotu dostawy obecny był Wykonawca lub jego uprawniony przedstawiciel. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny Kod CPV: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargi nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy ostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający ogłosił postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 ustawy Pzp, których przedmiotem był zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w dniu 2019-06-19 r. pod nr 563438-N-2019 w BZP i zakończyło się unieważnieniem postępowania w oparciu o art. 93 ust 1 pkt 1) w związku z tym, iż złożona oferta podlegała odrzuceniu. Również pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione. W związku z powyższym przeprowadzona ocena stanu prawnego oraz faktycznego, tj. w szczególności okoliczności prowadzenia ostatniego postępowania przetargowego oraz wskazanych w ustawie Pzp przesłanek skorzystania z trybu zamówienia z wolnej ręki prowadzi do wniosku, iż wybór Wykonawcy na zakup i dostawę używanej koparko-ładowarki, w trybie zamówienia z wolnej ręki jest uzasadniony.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

VOL-TRANS Usługi Transport Handel Miernik Emil, , Sienkiewicza 69 , 26-021, Daleszyce, kraj/woj.


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.