Ogłoszenie z dnia 2020-07-09
Ogłoszenie nr 550123282-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.
Łaziska Górne: Sukcesywne dostawy materiałów do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27366490300000,
ul. Energetyków
5,
43-170
Łaziska Górne, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322241088, e-mail
zp@pgkim-laziska.pl, faks
322241420.
Adres strony internetowej (url): www.pgkim-laziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem
Numer referencyjny
9/2020/07/D
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: dostawa materiałów do siedziby zamawiającego wraz z rozładunkiem - zgodnie z formularzem cenowym.
2. Materiały będą zamawiane na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca dostarcza materiały wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego lub na miejsce prowadzenia prac na terenie Łazisk Górnych. Materiały powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad i usterek.
3. Faktyczna ilość zamówionego materiału uzależniona będzie od ilości i wielkości zapotrzebowania określonego przez Zamawiającego w okresie trwania umowy i może być niższa lub wyższa od ilości podanych w przedmiocie zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszej umowy z zachowaniem szczególnej staranności.
5. Wykonawca oświadcza, że dysponuje stosowną wiedzą, odpowiednią bazą i środkami do wykonania przedmiotu umowy.
6. Wykonawca jest zobowiązany przekładać każdorazowo do dostarczonej partii materiałów dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w przedmiocie zamówienia takich jak: deklaracje zgodności, karty katalogowe, certyfikaty, atesty, dopuszczenia do zastosowania materiałów do przesyła wody pitnej.
II.5) Główny Kod CPV:
44.11.10.00 - Materiały budowlane
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
187922.06
Waluta:
pln
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki m.in. gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający ogłoszeniem nr 555037-N-2020 z dnia 26.06.2020r. wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na 4 zadania i z zgodnie z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia z dnia 01.07.2020r. o nr 540116533-N-2020, które zostało unieważnione dla zadania nr 1,2,3 w dniu 07.07.2020r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tych części, do upływu terminu składania ofert, tj.: 06.07.2020r. godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z wypełnieniem ustawowych przesłanek, dla trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami ustawy PZP gdyż w postępowaniu uprzednio prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono na niniejsze zadania żadnej oferty, a pierwotne warunki postępowania nie zostały w istotny sposób zmieniony.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
BRAM STAL,
,
UL. MIKOŁOWSKA 309,
43-187,
ORZESZE, kraj/woj.
śląskie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
BRAM STAL,
,
UL. MIKOŁOWSKA 309,
43-187,
ORZESZE, kraj/woj.
śląskie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
BRAM STAL,
,
UL. MIKOŁOWSKA 309,
43-187,
ORZESZE, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Łaziska Górne i jednostek organizacyjnych Miasta Łaziska Górne na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2029 r.
- Świadczenie usług cateringowych dla osób objętych wsparciem Centrum Usług Społecznych w Łaziskach Górnych
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów konserwacyjnych i ogólnobudowlanych
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, poprzez zakup sprzętu i wyposażenia z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- "Dostawy materiałów budowlanych - część 4 kleje"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
- Dostawa sprzętu w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych dla Gdańskich Nieruchomości w latach 2026-2027.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





