Ogłoszenie nr 550116998-N-2020 z dnia 01-07-2020 r.
Krotoszyn: Zamówienie nr 1 udzielane w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do umowy : Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości gmin Związku Międzygminnego EKO SIÓDEMKA - cz. I - Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Cieszków. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Międzygminny "EKO SIÓDEMKA", Krajowy numer identyfikacyjny 30240594400000,
ul. ul. Kołłątaja
7,
63-700
Krotoszyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 722 66 32, e-mail
eko7@krotoszyn.pl, faks
62 590 32 66.
Adres strony internetowej (url): www.eko7.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: związek międzygminny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie nr 1 udzielane w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do umowy :
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości gmin Związku Międzygminnego EKO SIÓDEMKA - cz. I - Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Cieszków.
Numer referencyjny
GOA.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie gminy CIESZKÓW w tym odzysk lub unieszkodliwianie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90510000-5,
90512000-9,
90513000-6,
90513100-7,
90514000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Związek Międzygminny EKO SIÓDEMKA dokonał w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych wyboru oferty Wykonawcy usługi "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości gmin Związku Międzygminnego "EKO SIÓDEMKA część I: Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Cieszków."
W dniu 2 stycznia 2019r. roku zawarta została umowa pomiędzy Zamawiającym, tj. Związkiem Międzygminnym "EKO SIÓDEMKA" a Wykonawcą, tj. Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A., ul. Staroprzygodzka 138; 63-400 Ostrów Wielkopolski;. na świadczenie w/w usługi. Stosownie do zapisów § 2 ust. 1 umowy: "1.Termin realizacji przedmiotu umowy: 24 miesiące od dnia podpisania umowy" jednocześnie w myśl zapisów § 2 ust. 2. umowy: "Strony ustalają, że obowiązywanie niniejszej umowy zakończy się przed terminem wskazanym w ust. 1 w przypadku, gdy wartość zrealizowanych zgodnie z umową zamówień, osiągnie maksymalną wartość określoną w § 8 ust. 1 niniejszej umowy", tj. kwotę: 1.228.131,97 zł brutto
W/w umowa wygaśnie w dniu 8 lipca 2020r., ponieważ spełniona zostanie jedna z przesłanek § 2 ust. 2 umowy, tj. wartość zrealizowanych zamówień osiągnie maksymalną wartość określoną w § 8 ust 1 umowy. W związku z tym, że umowa wygaśnie Zamawiający zamierza udzielić, w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na okres od dnia 9 lipca 2020r. do 30 września 2020r. lub do wykorzystania środków na realizację zamówienia.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (umowę podstawową zawarto w dniu 2 stycznia 2019r.). Zamówienie podstawowe zostało udzielone po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie o przetargu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2018/S 205-468253 z dnia 24.10.2018r.) Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług było przewidziane zarówno w SIWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego (do wartości 50 % zamówienia podstawowego). Zamówienie to polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe - dotyczy świadczenia usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Konieczność wykonania zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług wynikła z maksymalnego wykorzystania środków w umowie z wykonawcą.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A.,
,
ul. Staroprzygodzka 138,
63-400,
Ostrów Wielkopolski, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego oraz płynów do terapii nerkozastępczej dla SPZOZ w Krotoszynie.
- Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 04".
- Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Zduny w 2023 roku.
- Odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Potęgowo
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu gmin obsługiwanych przez Nieskażone Środowisko Sp. z o.o. w 2024 roku"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.