Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-04-28
Ogłoszenie nr 550072832-N-2020 z dnia 28-04-2020 r.
Tychy: "Budowa nawierzchni betonowej dla składowania odpadów i materiału przerabianego w procesie kompostowania" - Zamówienie uzupełniające. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Master Odpady i Energia Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27385470400000,
ul. ul. Lokalna
11,
43-100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 198 427, e-mail
szymon.lakota@master.tychy.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.master.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Gminna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa nawierzchni betonowej dla składowania odpadów i materiału przerabianego w procesie kompostowania" - Zamówienie uzupełniające.
Numer referencyjny
WR/PA/04/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
A. W ramach zadania należy wykonać dla zadania I: (korytowanie powierzchni ok. 180 m2)
1. Roboty ziemne - korytowania terenu na głębokość ok. 90 cm
( 0,9*180=162 m3) wraz z transportem mas ziemnych i utylizacją.
2. Wzmocnienia podłoża oraz wykonanie warstwy odsączająco - filtrującej z kruszywa łamanego /przekruszu betonowego frakcja 31,5- 63,0 mm - gr. 20 cm wraz z odpowiednim zagęszczeniem ( stabilizacja mechaniczna) i uzyskaniem odpowiedniej nośności podłoża.
3. Wykonanie w technologii z kruszywa łamanego odpowiednio zestabilizowanego i zagęszczonego tymczasowego dojazdu do wykonywanego wykopu umożliwiającego ewentualny dojazd sprzętu, maszyn roboczych Zamawiającego. Zamawiający oczekuje odpowiednio nośnego dojazdu do wykonanego wykopu i powiązania go wysokościowo i konstrukcyjnie z istniejącym ternem komunikacyjnym w tym rejonie.
4. Naprawa docinka kanalizacji ( związana z istniejącym systemem rynnowym Boksów - odwodnienie dachu boksów) - wymiana rury o średnicy fi 160 oraz trzonu studni PVC fi 325.
5. Badania warstwy wykonanego wzmocnienia podłoża dla min. dwóch lokalizacji
6. Zabezpieczenie terenu wykopu przed dostępem osób nieuprawnionych oraz sprzętu transportowo/budowlanego związanego z wewnętrznym ruchem komunikacyjnym przez okres realizacyjny wykonywanych prac związanych z wzmocnieniem podłoża wykopu.
7. Tymczasowe szczelne systemowe wygrodzenie. Należy również po zakończeniu prac związanych z wzmocnieniem podłoża wykopu, ustawić w odpowiedniej odległości od istniejącej skarpy ogrodzenia tymczasowe ażurowe (przezierne, siatka na stelażu metalowym ) stosowane do zabezpieczania np. robót drogowych. Powyższe ogrodzenie należy rozmieścić na całej długości istniejących skarp wzdłuż realizowanego wykopu , w bezpiecznej odległości od skarpy tak aby wygrodzić ewentualną niebezpieczną przestrzeń ( uniemożliwić jakąkolwiek możliwość jej przekroczenia przez wewnętrzny ruch komunikacyjny/pracowniczy w tym rejonie po zakończeniu prac).
Ustawienie powyższego ogrodzenia tymczasowego przewidziane jest na okres ok. 4 miesięcy (do 120 dni) od momentu protokolarnego odebrania przez Master wykonanego wzmocnienia podłoża. Ogrodzenie tymczasowe należy oznakować tablicami informacyjnymi o braku przejścia ( dokładna treść do uzgodnienia z Zamawiającym ) Tablice informacyjne należy rozmieszczać co 10 m.
B. W ramach zadania należy wykonać dla zadania II: (korytowanie powierzchni ok. 620 m2)
1. Roboty ziemne - korytowania terenu na głębokość ok. 90 cm
( 0,9*620=558 m3)wraz z transportem mas ziemnych i utylizacją.
Roboty ziemne - zebranie istniejącej cześci/fragmentu skarpy/nasypu o średniej wyokości 2,5 m i fragment szerokośći podstawy 50 m na długości ok. 35 m [(0,5*2,5m*5,0m)*35m=219m3]
2. Wzmocnienia podłoża oraz wykonanie warstwy odsączająco - filtrującej z kruszywa łamanego /przekruszu betonowego frakcja 31,5- 63,0 mm - gr. 20 cm wraz z odpowiednim zagęszczeniem ( stabilizacja mechaniczna) i uzyskaniem odpowiedniej nośności podłoża.
3. Wykonanie w technologii z kruszywa łamanego odpowiednio zestabilizowanego i zagęszczonego tymczasowego dojazdu do wykonywanego wykopu umożliwiającego ewentualny dojazd sprzętu, maszyn roboczych Zamawiającego. Zamawiający oczekuje odpowiednio nośnego dojazdu do wykonanego wykopu i powiązania go wysokościowo i konstrukcyjnie z istniejącym ternem komunikacyjnym w tym rejonie.
4. Naprawa docinka kanalizacji ( związana z istniejącym systemem rynnowym Boksów - odwodnienie dachu boksów) - wymiana rury o średnicy fi 160 oraz trzonu studni PVC fi 325.
5. Badania warstwy wykonanego wzmocnienia podłoża dla min. czterech lokalizacji.
6. Zabezpieczenie terenu wykopu przed dostępem osób nieuprawnionych oraz sprzętu transportowo/budowlanego związanego z wewnętrznym ruchem komunikacyjnym przez okres realizacyjny wykonywanych prac związanych z wzmocnieniem podłoża wykopu.
7. Tymczasowe szczelne systemowe wygrodzenie. Należy również po zakończeniu prac związanych z wzmocnieniem podłoża wykopu, ustawić w odpowiedniej odległości od istniejącej skarpy ogrodzenia tymczasowe ażurowe (przezierne, siatka na stelażu metalowym ) stosowane do zabezpieczania np. robót drogowych. Powyższe ogrodzenie należy rozmieścić na całej długości istniejących skarp wzdłuż realizowanego wykopu , w bezpiecznej odległości od skarpy tak aby wygrodzić ewentualną niebezpieczną przestrzeń ( uniemożliwić jakąkolwiek możliwość jej przekroczenia przez wewnętrzny ruch komunikacyjny/pracowniczy w tym rejonie po zakończeniu prac).
Ustawienie powyższego ogrodzenia tymczasowego przewidziane jest na okres ok. 4 miesięcy (do 120 dni) od momentu protokolarnego odebrania przez Master wykonanego wzmocnienia podłoża. Ogrodzenie tymczasowe należy oznakować tablicami informacyjnymi o braku przejścia ( dokładna treść do uzgodnienia z Zamawiającym ) Tablice informacyjne należy rozmieszczać co 10 m.
C. Dla Zadania I i II należy wykonać:
1. Obsługę geodezyjną
2. inwentaryzację powykonawczą (wersja papierowa i dxf/dwg).
3. Obsługa inwestycji przez kadrę kierowniczą w tym kierownika robót drogowych ( wymiana podłoża i zabudowa warstwy wzmacniającej), konstrukcyjnych (ze względu na istniejące skarpy, powiązanie z żelbetowym placem/boksami), sanitarnych ( remont kanalizacji).
4. Wykonanie dokumentacji projektowej celem uzyskania stosownej decyzji administracyjnej na realizację robót drogowych. Uzyskanie decyzji administracyjnej na realizację robót w zakresie korytowania i wykonania warstwy z kruszywa wzmacniającej podłoże - docelowo MASTER planuje odrębnym zadaniem inwestycyjnym realizacje pełnej konstrukcji drogowej pod utwardzony plac.
Termin realizacji oraz termin płatności dla zadania I i II:
- Termin realizacji do 60 dni od dnia podpisania umowy. Dopuszcza się płatności częściowe za wykonie konkretnych prac.
- Termin płatności do 14 dni od dnia otrzymania faktury. Faktura może być po podpisaniu przez dwie strony protokołu zdawczo - odbiorczego.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45113000-2,
45111200-0,
45231300-8,
45233250-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
200000
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 o wartości nie większej niż 50 % zamówienia podstawowego.
Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych zamówień, co zamówienia
podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. objętego
przeprowadzanym przetargiem nieograniczonym i opisanym w punkcie 3.1 SIWZ.
Zamawiający udzieli w/w zamówień po uprzednich negocjacjach z wykonawcą.
II. Uzasadnienie faktyczne:
W związku z realizacją umowy nr 188/2019 z dnia 25.09.2019 r. w celu zwiększenia możliwości czasowego magazynowania odpadów zielonych oraz ze względu na konieczność uporządkowania terenów przyległych na których odbywało się składowanie i w przyszłości nadal będzie się odbywało oraz w celu poprawy ogólnego wizerunku i estetyki obiektu należy przygotować roboty ziemne wraz z wstępnym utwardzeniem podłoża (wykonania warstwy filtrująco odsączającej). Powyższe zarazem będzie przystosowaniem istniejącego terenu (podłoża wykonanego wykopu) pod planowaną przyszłą inwestycję budowy dwóch nowych placów do składowania odpadów i materiałów przerabianych w procesie kompostowania. Mając na uwadze że nie wiadomo kiedy do zadanie będzie realizowane (brak zabezpieczonych środków finansowych oraz obecna sytuacja w kraju związana z pandemią koronowirusa) to wykonanie utwardzenia /podłoża kruszywem dodatkowo usprawni i poprawi proces technologiczny związany ze samym składowaniem w stosunku do terenu nieutwardzonego , o nawierzchni gruntowej.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Zad.1 Doposażenie placów zabaw w huśtawki dla dzieci z niepełnosprawnościami (BO) Zad. 2 Doposażenie placu zabaw przy OREW w huśtawkę dla dzieci z niepełnosprawnościami (BO)
- Budowa garaży w zabudowie szeregowej na Tyskich Halach Targowych w Tychach
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Tychach przy ul. Fitelberga w ramach programu "Aktywne place zabaw" 2025 - środki z Funduszu Pracy
- Modernizacja pomieszczeń podbasenia w Sportowej Szkole Podstawowej nr 19 przy al. Niepodległości w Tychach - II etap - II postępowanie
- "Dostawa szwów chirurgicznych i siatek przepuklinowych"
- Remont fragmentu pasa drogowego ul. Dąbrowskiego oraz ul. Dębowej w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZEJ W ŚCIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM UL. ZŁOCIENIECKA 5
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.