eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy"Budowa nawierzchni betonowej dla składowania odpadów i materiału przerabianego w procesie kompostowania" - Zamówienie uzupełniające.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-28

Ogłoszenie nr 550072832-N-2020 z dnia 28-04-2020 r.

Tychy: "Budowa nawierzchni betonowej dla składowania odpadów i materiału przerabianego w procesie kompostowania" - Zamówienie uzupełniające. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Master Odpady i Energia Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27385470400000, ul. ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 198 427, e-mail szymon.lakota@master.tychy.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.master.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Gminna


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa nawierzchni betonowej dla składowania odpadów i materiału przerabianego w procesie kompostowania" - Zamówienie uzupełniające.
Numer referencyjny WR/PA/04/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: A. W ramach zadania należy wykonać dla zadania I: (korytowanie powierzchni ok. 180 m2) 1. Roboty ziemne - korytowania terenu na głębokość ok. 90 cm ( 0,9*180=162 m3) wraz z transportem mas ziemnych i utylizacją. 2. Wzmocnienia podłoża oraz wykonanie warstwy odsączająco - filtrującej z kruszywa łamanego /przekruszu betonowego frakcja 31,5- 63,0 mm - gr. 20 cm wraz z odpowiednim zagęszczeniem ( stabilizacja mechaniczna) i uzyskaniem odpowiedniej nośności podłoża. 3. Wykonanie w technologii z kruszywa łamanego odpowiednio zestabilizowanego i zagęszczonego tymczasowego dojazdu do wykonywanego wykopu umożliwiającego ewentualny dojazd sprzętu, maszyn roboczych Zamawiającego. Zamawiający oczekuje odpowiednio nośnego dojazdu do wykonanego wykopu i powiązania go wysokościowo i konstrukcyjnie z istniejącym ternem komunikacyjnym w tym rejonie. 4. Naprawa docinka kanalizacji ( związana z istniejącym systemem rynnowym Boksów - odwodnienie dachu boksów) - wymiana rury o średnicy fi 160 oraz trzonu studni PVC fi 325. 5. Badania warstwy wykonanego wzmocnienia podłoża dla min. dwóch lokalizacji 6. Zabezpieczenie terenu wykopu przed dostępem osób nieuprawnionych oraz sprzętu transportowo/budowlanego związanego z wewnętrznym ruchem komunikacyjnym przez okres realizacyjny wykonywanych prac związanych z wzmocnieniem podłoża wykopu. 7. Tymczasowe szczelne systemowe wygrodzenie. Należy również po zakończeniu prac związanych z wzmocnieniem podłoża wykopu, ustawić w odpowiedniej odległości od istniejącej skarpy ogrodzenia tymczasowe ażurowe (przezierne, siatka na stelażu metalowym ) stosowane do zabezpieczania np. robót drogowych. Powyższe ogrodzenie należy rozmieścić na całej długości istniejących skarp wzdłuż realizowanego wykopu , w bezpiecznej odległości od skarpy tak aby wygrodzić ewentualną niebezpieczną przestrzeń ( uniemożliwić jakąkolwiek możliwość jej przekroczenia przez wewnętrzny ruch komunikacyjny/pracowniczy w tym rejonie po zakończeniu prac). Ustawienie powyższego ogrodzenia tymczasowego przewidziane jest na okres ok. 4 miesięcy (do 120 dni) od momentu protokolarnego odebrania przez Master wykonanego wzmocnienia podłoża. Ogrodzenie tymczasowe należy oznakować tablicami informacyjnymi o braku przejścia ( dokładna treść do uzgodnienia z Zamawiającym ) Tablice informacyjne należy rozmieszczać co 10 m. B. W ramach zadania należy wykonać dla zadania II: (korytowanie powierzchni ok. 620 m2) 1. Roboty ziemne - korytowania terenu na głębokość ok. 90 cm ( 0,9*620=558 m3)wraz z transportem mas ziemnych i utylizacją. Roboty ziemne - zebranie istniejącej cześci/fragmentu skarpy/nasypu o średniej wyokości 2,5 m i fragment szerokośći podstawy 50 m na długości ok. 35 m [(0,5*2,5m*5,0m)*35m=219m3] 2. Wzmocnienia podłoża oraz wykonanie warstwy odsączająco - filtrującej z kruszywa łamanego /przekruszu betonowego frakcja 31,5- 63,0 mm - gr. 20 cm wraz z odpowiednim zagęszczeniem ( stabilizacja mechaniczna) i uzyskaniem odpowiedniej nośności podłoża. 3. Wykonanie w technologii z kruszywa łamanego odpowiednio zestabilizowanego i zagęszczonego tymczasowego dojazdu do wykonywanego wykopu umożliwiającego ewentualny dojazd sprzętu, maszyn roboczych Zamawiającego. Zamawiający oczekuje odpowiednio nośnego dojazdu do wykonanego wykopu i powiązania go wysokościowo i konstrukcyjnie z istniejącym ternem komunikacyjnym w tym rejonie. 4. Naprawa docinka kanalizacji ( związana z istniejącym systemem rynnowym Boksów - odwodnienie dachu boksów) - wymiana rury o średnicy fi 160 oraz trzonu studni PVC fi 325. 5. Badania warstwy wykonanego wzmocnienia podłoża dla min. czterech lokalizacji. 6. Zabezpieczenie terenu wykopu przed dostępem osób nieuprawnionych oraz sprzętu transportowo/budowlanego związanego z wewnętrznym ruchem komunikacyjnym przez okres realizacyjny wykonywanych prac związanych z wzmocnieniem podłoża wykopu. 7. Tymczasowe szczelne systemowe wygrodzenie. Należy również po zakończeniu prac związanych z wzmocnieniem podłoża wykopu, ustawić w odpowiedniej odległości od istniejącej skarpy ogrodzenia tymczasowe ażurowe (przezierne, siatka na stelażu metalowym ) stosowane do zabezpieczania np. robót drogowych. Powyższe ogrodzenie należy rozmieścić na całej długości istniejących skarp wzdłuż realizowanego wykopu , w bezpiecznej odległości od skarpy tak aby wygrodzić ewentualną niebezpieczną przestrzeń ( uniemożliwić jakąkolwiek możliwość jej przekroczenia przez wewnętrzny ruch komunikacyjny/pracowniczy w tym rejonie po zakończeniu prac). Ustawienie powyższego ogrodzenia tymczasowego przewidziane jest na okres ok. 4 miesięcy (do 120 dni) od momentu protokolarnego odebrania przez Master wykonanego wzmocnienia podłoża. Ogrodzenie tymczasowe należy oznakować tablicami informacyjnymi o braku przejścia ( dokładna treść do uzgodnienia z Zamawiającym ) Tablice informacyjne należy rozmieszczać co 10 m. C. Dla Zadania I i II należy wykonać: 1. Obsługę geodezyjną 2. inwentaryzację powykonawczą (wersja papierowa i dxf/dwg). 3. Obsługa inwestycji przez kadrę kierowniczą w tym kierownika robót drogowych ( wymiana podłoża i zabudowa warstwy wzmacniającej), konstrukcyjnych (ze względu na istniejące skarpy, powiązanie z żelbetowym placem/boksami), sanitarnych ( remont kanalizacji). 4. Wykonanie dokumentacji projektowej celem uzyskania stosownej decyzji administracyjnej na realizację robót drogowych. Uzyskanie decyzji administracyjnej na realizację robót w zakresie korytowania i wykonania warstwy z kruszywa wzmacniającej podłoże - docelowo MASTER planuje odrębnym zadaniem inwestycyjnym realizacje pełnej konstrukcji drogowej pod utwardzony plac. Termin realizacji oraz termin płatności dla zadania I i II: - Termin realizacji do 60 dni od dnia podpisania umowy. Dopuszcza się płatności częściowe za wykonie konkretnych prac. - Termin płatności do 14 dni od dnia otrzymania faktury. Faktura może być po podpisaniu przez dwie strony protokołu zdawczo - odbiorczego.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45113000-2,

45111200-0,

45231300-8,

45233250-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 200000
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 o wartości nie większej niż 50 % zamówienia podstawowego. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych zamówień, co zamówienia podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. objętego przeprowadzanym przetargiem nieograniczonym i opisanym w punkcie 3.1 SIWZ. Zamawiający udzieli w/w zamówień po uprzednich negocjacjach z wykonawcą. II. Uzasadnienie faktyczne: W związku z realizacją umowy nr 188/2019 z dnia 25.09.2019 r. w celu zwiększenia możliwości czasowego magazynowania odpadów zielonych oraz ze względu na konieczność uporządkowania terenów przyległych na których odbywało się składowanie i w przyszłości nadal będzie się odbywało oraz w celu poprawy ogólnego wizerunku i estetyki obiektu należy przygotować roboty ziemne wraz z wstępnym utwardzeniem podłoża (wykonania warstwy filtrująco odsączającej). Powyższe zarazem będzie przystosowaniem istniejącego terenu (podłoża wykonanego wykopu) pod planowaną przyszłą inwestycję budowy dwóch nowych placów do składowania odpadów i materiałów przerabianych w procesie kompostowania. Mając na uwadze że nie wiadomo kiedy do zadanie będzie realizowane (brak zabezpieczonych środków finansowych oraz obecna sytuacja w kraju związana z pandemią koronowirusa) to wykonanie utwardzenia /podłoża kruszywem dodatkowo usprawni i poprawi proces technologiczny związany ze samym składowaniem w stosunku do terenu nieutwardzonego , o nawierzchni gruntowej.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.