Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-04-14
Ogłoszenie nr 550063976-N-2020 z dnia 14-04-2020 r.
Lublin: Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 7 części OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska Miasta Lublin, Krajowy numer identyfikacyjny 43268646000000,
ul. Podwale
3 A,
20-117
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 466 50 00, e-mail
sekretariat@986.pl, sm@lublin.eu, faks
81 466 50 01.
Adres strony internetowej (url): www.sm.bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 7 części
Numer referencyjny
SM-FN-AD.220.3.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta
Lublin w 2020 r. - 7 części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 7 części:część 1 - czapki: czapka służbowa okrągła-30 szt i czapka typu baseball-22 szt, część 2 - rękawiczki-33 pary, część 3 - wyroby skórzane: pas główny - 28 szt i pasek wąski skórzany-25 szt, część 4 - marynarka dwurzędowa - 1 szt, część 5- spodnie krótkie typu bermudy-33 szt, część 6 - buty na rower-23 pary, część 7- buty na łódź-3 pary
II.5) Główny Kod CPV:
18000000-9
Dodatkowe kody CPV:
18443320-5,
18424000-7,
18425000-4,
18230000-0,
18233000-1,
18820000-3,
18820000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Czapki
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ARPAPOL Sp. z o.o. ,
,
ul. Karmelkowa 29,
52-437,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Rękawiczki
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ZPUH EDAREX Wiktor Kujbida ,
,
ul. Radomska 4/d,
26-500,
Szydłowiec , kraj/woj.
mazowieckie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Wyroby skórzane: pas główny, pasek wąski skórzany
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ARPAPOL Sp. z o.o.,
,
ul. Karmelkows 29,
52-437,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Marynarka dwurzędowa
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
MUNDURY OSTROWSKI Artur Ostrowski,
,
ul. Trześniowska 16,
20-139,
Lublin, kraj/woj.
lubelskie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Spodnie krótkie bermudy
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
MUNDURY OSTROWSKI Artur Ostrowski ,
,
ul. Trześniowska 16,
20-139,
Lublin, kraj/woj.
lubelskie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Buty na rower
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PROFIBUT Sp. z o.o.,
,
ul. Techniczna 4,
20-151,
Lublin, kraj/woj.
lubelskie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Buty na łódź
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
KALADISPORT Mirosław Kalita ,
,
ul. Wyszyńskiego 6,
21-040,
Świdnik, kraj/woj.
lubelskie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wskazanego magazynu
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu odcinka nawierzchni ul. Cedrowej i ul. Hiacyntowej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Dostawa drenów płuczących na potrzeby COZL.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury Zespołu Szkół w Niemcach - kompleksowe wsparcie kadr"
- 75/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa dziesięciu niszczarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Augustów w 2025 roku.-II postępowanie"
- Dostawa Odzieży ochronnej, obuwia zawodowego dla pracowników Zespołu Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej, zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa sort mundurowych leśnika oraz sort bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników nadleśnictwa Gromnik w 2025 roku
- Dostawa umundurowania dla inspektorów ITD.
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 10 - odzież robocza z logo Kopalni Soli "Wieliczka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.