eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRealizacja usługi asysty technicznej i wsparcia oprogramowania centralnego systemu informatycznego, zainstalowanego na Platformie Sprzętowej stanowiące funkcjonalną całość na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie Sp. z o.o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-03-12

Ogłoszenie nr 550046031-N-2020 z dnia 12-03-2020 r.

Warszawa: Realizacja usługi asysty technicznej i wsparcia oprogramowania centralnego systemu informatycznego, zainstalowanego na Platformie Sprzętowej stanowiące funkcjonalną całość na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie Sp. z o.o OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 01229882300000, ul. Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 555 11 54, e-mail zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl, faks 22 619 69 43.
Adres strony internetowej (url): www.ipzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi asysty technicznej i wsparcia oprogramowania centralnego systemu informatycznego, zainstalowanego na Platformie Sprzętowej stanowiące funkcjonalną całość na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie Sp. z o.o
Numer referencyjny ZP/15/ASYSTA/2020/WR

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w nazwie postępowania, a zatem jest z nim tożsamy. Opis przedmiotu zamówienia - zakres usług. a) w celu zapewnienia utrzymania eksploatacji oraz prawidłowego funkcjonowania oprogramowania, zobowiązanie się do Gotowości Serwisowej wykonywania usług w następującym zakresie: - Sprawowania Opieki Informatycznej, - Serwisu Oprogramowania, - Doradztwa, - Modyfikacji i aktualizacji Oprogramowania, - Bieżącego dostosowywania (aktualizacji) Oprogramowania do zmian w przepisach prawa. b) doradztwo oraz Reakcje Serwisowe i Naprawy prowadzone będą w Godzinach Roboczych z wyłączeniem awarii krytycznych. Dodatkowe informacje w zakresie opisu przedmiotu Załączniku nr 3 do WP (umowa - wzór), stanowiących integralną część Zaproszenia.

II.5) Główny Kod CPV: 72200000-7

Dodatkowe kody CPV:

48814000-7,

48000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 00
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 lit.b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie może zostać zrealizowane wyłącznie przez jednego wykonawcę, jakim jest COMARCH HEATTHCARE, na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 1 lit b, w oparciu o umowę nr 189/2015/ZP zawartą przez Strony 05.10.2015 r., a określającą zasady realizacji przedmiotowej usługi, co jest kwestią nadrzędną w tym przypadku,zachodzą tu przyczyny techniczne o obiektywnym charakterze, związane z ochroną praw wyłącznych. Zamawiający do czasu uruchomienia i rozstrzygnięcia procedury na dostawę i wdrożenie systemu informatycznego e-Usługi wraz z modernizacją lub wymianą zintegrowanego systemu zarządzania (HIS + ERP), systemów powiązanych i sprzętu w ramach projektu współfinansowanego z funduszy europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020)"Rozwój e-usług poprzez rozbudowę systemu informatycznego w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie" musi zachować ciągłość pracy istniejącego systemu


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

COMARCH HEALTHCARE S.A., , Aleja Jana Pawła II , 31-864, Kraków, kraj/woj. małopolskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.