eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostosowanie systemu informatycznego Rejestr BDO do obowiązującego prawa według specyfikacji określonej przez Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-01-30

Ogłoszenie nr 550019189-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.

Warszawa: Dostosowanie systemu informatycznego Rejestr BDO do obowiązującego prawa według specyfikacji określonej przez Zamawiającego OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 001240700, ul. Krucza 5/11D, 00-548 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3750575, e-mail zamowienia@ios.gov.pl, faks 22 3750501.
Adres strony internetowej (url): www.ios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowy Instytut Badawczy


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie systemu informatycznego Rejestr BDO do obowiązującego prawa według specyfikacji określonej przez Zamawiającego
Numer referencyjny PZ/5/2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie systemu informatycznego Rejestr BDO do obowiązującego prawa poprzez wprowadzenie do Rejestru określonych przez Zamawiającego funkcjonalności

II.5) Główny Kod CPV: 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 146000
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W związku z opublikowaniem w Dzienniku Ustaw Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 grudnia 2018 r. w sprawie wzorów formularza rejestrowego, formularza aktualizacyjnego i formularza o wykreśleniu z rejestru prowadzonego w ramach Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (Dz.U. z 2018, poz. 2528) i wejściem w życie z dniem 15 stycznia 2019 r., obecna funkcjonalność Rejestru Podmiotów BDO jest niezgodna z aktualnym stanem prawnym. Na mocy aneksu do porozumienia pomiędzy Ministerstwem Środowiska a Instytutem Ochrony Środowiska-Państwowym Instytutem Badawczym z dniem 23 stycznia br. obowiązki utrzymania i rozwoju Rejestru Podmiotów BDO zostały przejęte przez Instytut. Od dnia 15 stycznia 2019 r. obowiązują nowe wzory, według których podmioty sporządzają wnioski rejestrowe, aktualizacyjne i o wykreślenie, a Urzędy Marszałkowskie zobowiązane są ustawą o odpadach wprowadzać i obsługiwać wyżej wymienione wnioski w niedostosowanym do tych zmian systemie. Ministerstwo Środowiska nie przewidziało okresu przejściowego na dostosowanie systemu w związku z tym konieczne jest natychmiastowe dostosowanie Rejestru do obowiązującego stanu prawnego i udzielenie zamówienia na prace rozwojowe Rejestru Podmiotów BDO. Wskazana powyżej natychmiastowość i pilność realizacji zamówienia, wyklucza możliwość zastosowania innych trybów udzielenia zamówienia poza zamówieniem z wolnej ręki. W związku z powyższym działając na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2018 r., poz. 1986 ze zm.) tj. ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Proacta Sp. z o.o. Sp. k., , ul. Srebrna 16, 00-810, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.