Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-01-30
Ogłoszenie nr 550019189-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.
Warszawa: Dostosowanie systemu informatycznego Rejestr BDO do obowiązującego prawa według specyfikacji określonej przez Zamawiającego OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 001240700,
ul. Krucza
5/11D,
00-548
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 3750575, e-mail
zamowienia@ios.gov.pl, faks
22 3750501.
Adres strony internetowej (url): www.ios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie systemu informatycznego Rejestr BDO do obowiązującego prawa według specyfikacji określonej przez Zamawiającego
Numer referencyjny
PZ/5/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostosowanie systemu informatycznego Rejestr BDO do obowiązującego prawa poprzez wprowadzenie do Rejestru określonych przez Zamawiającego funkcjonalności
II.5) Główny Kod CPV:
72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
146000
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W związku z opublikowaniem w Dzienniku Ustaw Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 grudnia 2018 r. w sprawie wzorów formularza rejestrowego, formularza aktualizacyjnego i formularza o wykreśleniu z rejestru prowadzonego w ramach Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (Dz.U. z 2018, poz. 2528) i wejściem w życie z dniem 15 stycznia 2019 r., obecna funkcjonalność Rejestru Podmiotów BDO jest niezgodna z aktualnym stanem prawnym. Na mocy aneksu do porozumienia pomiędzy Ministerstwem Środowiska a Instytutem Ochrony Środowiska-Państwowym Instytutem Badawczym z dniem 23 stycznia br. obowiązki utrzymania i rozwoju Rejestru Podmiotów BDO zostały przejęte przez Instytut.
Od dnia 15 stycznia 2019 r. obowiązują nowe wzory, według których podmioty sporządzają wnioski rejestrowe, aktualizacyjne i o wykreślenie, a Urzędy Marszałkowskie zobowiązane są ustawą o odpadach wprowadzać i obsługiwać wyżej wymienione wnioski w niedostosowanym do tych zmian systemie. Ministerstwo Środowiska nie przewidziało okresu przejściowego na dostosowanie systemu w związku z tym konieczne jest natychmiastowe dostosowanie Rejestru do obowiązującego stanu prawnego i udzielenie zamówienia na prace rozwojowe Rejestru Podmiotów BDO.
Wskazana powyżej natychmiastowość i pilność realizacji zamówienia, wyklucza możliwość zastosowania innych trybów udzielenia zamówienia poza zamówieniem z wolnej ręki. W związku z powyższym działając na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2018 r., poz. 1986 ze zm.) tj. ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Proacta Sp. z o.o. Sp. k.,
,
ul. Srebrna 16,
00-810,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





