Ogłoszenie z dnia 2019-01-08
Ogłoszenie nr 550004440-N-2019 z dnia 08-01-2019 r.
Elbląg: Usługa asysty technicznej oprogramowania użytkowego, tj. Systemu OTAGO - ASSECO Data Systems S.A. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina - Miasto Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 170747715,
ul. Łączności
1,
82-300
Elbląg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
552353536, e-mail
rzp@umelblag.pl, faks
552393334.
Adres strony internetowej (url): www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa asysty technicznej oprogramowania użytkowego, tj. Systemu OTAGO - ASSECO Data Systems S.A.
Numer referencyjny
RZP.271.100.2018.AS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem i zakresem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, eksploatowanego przez Zamawiającego, złożonego z Podsystemów wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do Zaproszenia do Negocjacji (dalej: ZdN), na które składają się następujące usługi wykonywane/świadczone w sposób i na warunkach określonych w Umowie:
a) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
b) świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Systemu OTAGO,
c) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów Podsystemów Systemu OTAGO ujawnionych podczas ich eksploatacji,
d) przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Systemu OTAGO opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski", skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach,
e) przesyłanie Poprawek do Podsystemów Systemu OTAGO wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją),
f) przesyłanie nowych wersji Podsystemów Systemu OTAGO w przypadku ich wytworzenia na skutek wykonania zobowiązań określonych w Umowie,
g) udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych wersji Dokumentacji.
Usługi asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO, wymienione powyżej świadczone będą zdalnie, za wyjątkiem sytuacji, kiedy w opisie danej usługi wyraźnie wskazano na jej wykonywanie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu eksploatacji Systemu OTAGO (jeżeli jest inna niż siedziba Zamawiającego).
Opcja Obsługa rządowego programu "Dobry Start" do Podsystemu Rodzina+ zostanie objęta usługami asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO określonymi w niniejszej Umowie począwszy od 01.10.2019 r.
Szczegółowy zakres zamówienia i opis warunków zawarty jest we wzorze umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZdN.
II.5) Główny Kod CPV:
72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna:
art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych:
"67.1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
b) związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;"
Uzasadnienie faktyczne:
Firma ASSECO Data Systems S.A. Biuro w Gdańsku jest wyłącznym właścicielem praw autorskich kodu źródłowego Systemu OTAGO. W związku z koniecznością dokonywania zmian i poprawek Systemu OTAGO Wykonawcą usługi musi być firma ASSECO Data Systems S.A. Biuro w Gdańsku, który jest jedynym producentem i dystrybutorem oprogramowania użytkowego Systemu OTAGO oraz dysponuje zasobami niezbędnymi do świadczenia zamawianej usługi.
Na dzień dzisiejszy nie istnieje inne rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ASSECO Data Systems S.A.,
,
ul. Podolska 21,
81-321,
Gdynia, kraj/woj.
pomorskie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DOZORU I OCHRONY TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWEGO Z OBSŁUGĄ PORTIERNI WRAZ Z OBSŁUGĄ PARKINGU NIESTERZEŻONEGO DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWYM
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla produktów: Veeam Backup & Replication oraz Fortinet
- Zakup rozszerzenia licencji o 100 stanowisk obecnie użytkowanego w szpitalu systemu do nadzoru nad infrastrukturą teleinformat. ITManagerOXARI ze wsparciem na 36 m-cy dla SZPZOZ w Dziekanowie Leśnym
- Dostawa i montaż urządzeń UPS wraz z gwarancją producenta oraz ze wsparciem technicznym na okres 36 miesięcy oraz demontażem starych urządzeń
- Dostarczenie wsparcia technicznego oraz licencji dla urządzeń Juniper umożliwiających aktualizację oprogramowania i wymianę urządzeń.
- Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ArcGIS
- Zakup subskrypcji licencji oraz rozszerzonych pakietów gwarancyjnych producenta dla klastra urządzeń Fortinet na okres 12 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





