eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-ZdrójOpracowanie i wydruk Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2012-03-08

Krynica-Zdrój: Opracowanie i wydruk Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego
Numer og³oszenia: 54965 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 26293 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP, ul. Czarny Potok 27/24, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. ma³opolskie, tel. 18 477 74 50, faks 18 477 74 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Opracowanie i wydruk Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie i wydruk Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego Zadanie stanowi±ce przedmiot zamówienia bêdzie realizowane w ramach projektu Rozwój i promocja Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci wspó³pracy i wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego za po¶rednictwem Ma³opolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w ramach Narodowej Strategii Spójno¶ci Program Regionalny. CPV g³ówny: 73220000-0 II. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na opracowaniu Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego ³±cznie z programem promocji, programem rozwoju marki oraz rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych, systemem identyfikacji wizualnej zwanej dalej Strategi± Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego. 2. Dokument powinien spe³niaæ nastêpuj±ce funkcje: 2.1. koordynacyjn± - ukierunkowuj±c± dzia³ania i u³atwiaj±c± wspó³pracê partnerów publicznych, prywatnych i pozarz±dowych dzia³aj±cych w i na rzecz bran¿y turystyczno-uzdrowiskowej w ca³ym województwie, 2.2. stanowi±c± - bêd±c± podstaw± prowadzonej przez samorz±dy lokalne, gestorów bazy sanatoryjno-turystycznej oraz województwo samorz±dowe polityki rozwoju w dziedzinie turystyki uzdrowiskowej w Ma³opolsce. 3. Strategia Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego zostanie opracowana metod± sesji strategicznych, drog± badañ zewnêtrznych (badania rynkowe) i wewnêtrznych (badania potencja³u produktowego), badañ wizerunkowych, oraz raportów. Celem przeprowadzenia sesji jest: 3.1. Sesja pierwsza - przed rozpoczêciem prac: zaprezentowanie przez Wykonawcê metodyki pracy, uzgodnienie z Zamawiaj±cym oraz interesariuszami najistotniejszych barier oraz szans rozwojowych Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego, ustalenie planu dzia³ania oraz harmonogramu spotkañ konsultacyjnych. 3.2. Sesja druga - po zakoñczonej fazie analityczno - diagnostycznej: prezentacja wyników badañ w tym inwentaryzacji potencja³u produktu turystycznego i marki oraz diagnozy strategicznej w celu akceptacji wypracowanych za³o¿eñ strategicznych, ewentualnie ich korekta. 3.3. Sesja trzecia - po zakoñczeniu prac nad opracowaniem: prezentacja strategii w wersji ostatecznej wraz z komentarzami do planu i harmonogramu wdro¿enia. W ka¿dym spotkaniu powinno uczestniczyæ od 10 do 15 osób. Sesje organizowane musz± byæ na terenie gmin uzdrowiskowych bior±cych udzia³ w projekcie, w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiaj±cym. 4. Wykonawca odpowiada za: organizacjê przeprowadzonych sesji, zaproszenia, zapewnienie sali, materia³ów dla uczestników oraz przygotowanie merytoryczne do poprowadzenia sesji. Wykonawca przedstawia Zamawiaj±cemu do akceptacji listê uczestników, terminy sesji, lokalizacjê, wzór zaproszeñ w terminie 14 dni od podpisania umowy. 5. Opracowanie Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego obejmowaæ bêdzie nastêpuj±ce czê¶ci: 5.1. Badania rynkowe, w tym wizerunkowe, na ogólnopolskiej grupie reprezentacyjnej w liczbie 300 osób, przy czym co najmniej 75 % badañ powinno zostaæ przeprowadzone w miejscowo¶ciach powy¿ej 200 000 mieszkañców. 5.2. Diagnoza stanu rozwoju ma³opolskiego produktu uzdrowiskowego, ocena walorów i atrakcji produktu uzdrowiskowego, postrzeganie marki Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego, analiza infrastruktury uzdrowiskowej i turystycznej diagnoza podejmowanych dzia³añ promocyjnych oraz inwentaryzacja istniej±cych markowych produktów uzdrowiskowych. W odniesieniu do ka¿dego z powy¿szych elementów analiza winna byæ dokonana w uk³adzie gmin i miejscowo¶ci uzdrowiskowych, a nastêpnie zagregowana do poziomu województwa i ukazana na tle innych regionów. 5.3. Strategia Rozwoju Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego, z programem promocji na lata 2013 - 2018, z programem rozwoju marki oraz rozwoju i promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego na lata 2013 - 2018 oraz systemem identyfikacji wizualnej. 5.4. Plan wdro¿enia Strategii Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego, który powinien skupiæ siê na budowaniu produktu uzdrowiskowego o charakterze ponadlokalnym (subregionalnym i regionalnym) wraz z okre¶leniem celów jakie musz± byæ zrealizowane, umo¿liwiaj±cy rzeczywiste rozwijanie produktu uzdrowiskowego, jako markowego produktu turystycznego województwa ma³opolskiego. 5.5. Wdra¿anie Strategii Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego: wybór zadañ (priorytetyzacja); opracowanie programów operacyjnych na konkretne lata (okresy) w uk³adzie subregionalnym i regionalnym, wraz ze wskazaniem podmiotów wiod±cych; za³o¿enia planu promocji regionalnego produktu uzdrowiskowego, wraz z opracowaniem zaleceñ dla wspólnej wizualizacji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego; monitoring; ewaluacja. 6. Zakres prac objêtych zadaniem Opracowanie i wydruk Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego, w ramach, którego realizowane bêd± zadania: 6.1. I etap: prace przygotowawcze (minimum dwa spotkania robocze Zamawiaj±cego z Wykonawc±, podczas których zostanie zatwierdzona ostateczna koncepcja metodyczna i organizacyjna prac zakoñczona protoko³em ustaleñ), przedstawienie przez Wykonawcê listy interesariuszy projektu do zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego, przedstawienie za³o¿eñ i metodyki opracowania Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego Zamawiaj±cemu. 6.2. II etap: prace badawczo - analityczne, opracowanie diagnozy, postrzeganie marki, promocji oraz istniej±cych i potencjalnych markowych produktów uzdrowiskowych na terenie uzdrowisk ma³opolskich, segmentacja rynku us³ug uzdrowiskowych- na podstawie zebranych przez Wykonawcê danych badawczych. Etap ten obejmuje równie¿ sporz±dzenie inwentaryzacji potencja³u: walorów, atrakcji materialnych i niematerialnych, us³ug i towarów, infrastruktury oraz dostêpno¶ci dla celów planowania strategii. 6.3. III etap: prezentacja wyników prac badawczo - analitycznych podczas sesji strategicznych z udzia³em interesariuszy Strategii. 6.4. IV etap: opracowanie Strategii Rozwoju Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego na lata 2013 - 2018, w tym promocji, programu budowy marki oraz rozwoju i promocji produktu, systemu identyfikacji wizualnej oraz planu wdro¿enia Strategii, przekazanie gotowego dokumentu Zamawiaj±cemu, zgodnie z zapisami pkt. 8. 7. Termin realizacji zamówienia: 03 grudzieñ 2012 rok 8. Wykonawca wykona Strategiê Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego w nastêpuj±cej formie: 8.1. w wersji pe³nej, 8.2. w wersji skróconej (20 - 35% wersji pe³nej), 8.3. w formie prezentacji Power Point (wersja pe³na i wersja skrócona), 8.4. formy edycyjnej dokumentów koñcowych: 8.4.1. w postaci pisemnej (nak³ad 50 egzemplarzy, ilo¶æ stron ok. 200, format A5, papier offset lub satyna, kreda 115 g, ok³adka kartonik 350 g, druk full kolor wszystkie strony, oprawa klejona, ok³adka folia mat + lakier wybiórczy) 8.4.2. w postaci elektronicznej (no¶nik CD/DVD, format WORD, EXCEL) 8.5. Wy¿ej wymienione dokumenty i opracowania nale¿y dostarczyæ w wersji papierowej (50 egz.) i elektronicznej na no¶niku CD lub DVD (3 egz.). Formy edycyjne dokumentów koñcowych nale¿y z³o¿yæ w wersji elektronicznej na no¶niku CD lub DVD (3 egz.). Do jednego egzemplarza Strategii Wykonawca za³±cza egzemplarz wszystkich dokumentów, raportów i analiz, z których korzysta³ przy opracowaniu Strategii. 9. Strategia Rozwoju Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego powinna byæ komplementarna z dokumentami krajowymi, regionalnymi i sektorowymi, których tre¶æ porusza tematykê opracowywanej strategii oraz z lokalnymi dokumentami strategicznymi i projektami inwestycyjnymi realizowanymi przez partnerów projektu: 9.1. Narodow± Strategi± Spójno¶ci na lata 2007-2013, 9.2. Strategi± Rozwoju Kraju na lata 2007-2015, 9.3. Programem Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, 9.4. Programem Operacyjnym Wspó³pracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika S³owacka na lata 2007-2013, 9.5. Strategi± Rozwoju Turystyki w latach 2007-2013, 9.6. Programem Rozwoju Uzdrowisk Polskich na lata 2008-2012, 9.7. Strategi± Rozwoju Województwa Ma³opolskiego na lata 2007-2013, 9.8. Planem Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Ma³opolskiego, Kierunkami Rozwoju Turystyki dla Województwa Ma³opolskiego na lata 2008-2013, 9.9. programami rewitalizacji i planami rozwoju uzdrowisk ma³opolskich, oraz uwzglêdniaæ za³o¿enia czynione w dokumentach i projektach dokumentów obejmuj±cych przysz³y okres programowania, w tym przede wszystkim: 9.9.1. Krajow± Strategiê Rozwoju Regionalnego 2010-2020: Regiony, Miasta, Obszary wiejskie (KSRR), 9.9.2. Strategiê Rozwoju Województwa Ma³opolskiego na lata 2011 - 2020. 10. Wykonawca jest zobowi±zany do stosowania zasad wynikaj±cych z wytycznych instytucji zarz±dzaj±cej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Ma³opolskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji dostêpnych na stronie http://www.fundusze.malopolska.pl/mrpo/Strony/promocja.aspx Dokument ten zawiera wzory logotypów, które musz± zostaæ zastosowane do oznaczenia Strategii oraz dokumentów wytworzonych przez Wykonawcê w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 11. W wydawnictwie wymagane jest zamieszczenie: a) logo Narodowa Strategia Spójno¶ci Program Regionalny, Ma³opolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, logo SGU RP, logo Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, b) informacji na temat wspó³finansowania wydawnictw: Publikacja wspó³finansowana przez Uniê Europejsk± z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) adnotacji egzemplarz bezp³atny. 12. Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci wykonania przedmiotu umowy na okres 30 miesiêcy od dnia podpisania (bez uwag) protoko³u zdawczo - odbiorczego. a) W okresie gwarancji Wykonawca zobowi±zuje siê do bezp³atnego usuniêcia wad i usterek w terminie 7 dni licz±c od daty pisemnego (listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiaj±cego. Okres gwarancji zostanie przed³u¿ony o czas usuniêcia wad i usterek. b) Zamawiaj±cy ma prawo dochodziæ uprawnieñ z tytu³u rêkojmi za wady, niezale¿nie od uprawnieñ wynikaj±cych z gwarancji. c) Wykonawca odpowiada za wady w wykonaniu przedmiotu umowy równie¿ po okresie rêkojmi, je¿eli Zamawiaj±cy zawiadomi Wykonawcê o wadzie przed up³ywem okresu rêkojmi. d) Je¿eli Wykonawca nie usunie wad w terminie 14 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiaj±cego na ich usuniêcie, to Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ usuniêcie wad stronie trzeciej na koszt Wykonawcy...

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 73.22.00.00 - Us³ugi doradcze w zakresie rozwoju .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± w ramach Ma³opolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIOLI-NET, ul Dukatów 27B, 31-431 Kraków, kraj/woj. ma³opolskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 48115,14

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 48115,14 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 120540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.