Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-01-31
Krynica-Zdrój: Opracowanie i wydruk Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego
Numer og³oszenia: 26293 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP , ul. Czarny Potok 27/24, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. ma³opolskie, tel. 18 477 74 50, faks 18 477 74 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Opracowanie i wydruk Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie i wydruk Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego Zadanie stanowi±ce przedmiot zamówienia bêdzie realizowane w ramach projektu Rozwój i promocja Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci wspó³pracy i wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego za po¶rednictwem Ma³opolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w ramach Narodowej Strategii Spójno¶ci Program Regionalny. CPV g³ówny: 73220000-0 II. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na opracowaniu Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego ³±cznie z programem promocji, programem rozwoju marki oraz rozwoju i promocji markowych produktów turystycznych, systemem identyfikacji wizualnej zwanej dalej Strategi± Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego. 2. Dokument powinien spe³niaæ nastêpuj±ce funkcje: 2.1. koordynacyjn± - ukierunkowuj±c± dzia³ania i u³atwiaj±c± wspó³pracê partnerów publicznych, prywatnych i pozarz±dowych dzia³aj±cych w i na rzecz bran¿y turystyczno-uzdrowiskowej w ca³ym województwie, 2.2. stanowi±c± - bêd±c± podstaw± prowadzonej przez samorz±dy lokalne, gestorów bazy sanatoryjno-turystycznej oraz województwo samorz±dowe polityki rozwoju w dziedzinie turystyki uzdrowiskowej w Ma³opolsce. 3. Strategia Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego zostanie opracowana metod± sesji strategicznych, drog± badañ zewnêtrznych (badania rynkowe) i wewnêtrznych (badania potencja³u produktowego), badañ wizerunkowych, oraz raportów. Celem przeprowadzenia sesji jest: 3.1. Sesja pierwsza - przed rozpoczêciem prac: zaprezentowanie przez Wykonawcê metodyki pracy, uzgodnienie z Zamawiaj±cym oraz interesariuszami najistotniejszych barier oraz szans rozwojowych Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego, ustalenie planu dzia³ania oraz harmonogramu spotkañ konsultacyjnych. 3.2. Sesja druga - po zakoñczonej fazie analityczno - diagnostycznej: prezentacja wyników badañ w tym inwentaryzacji potencja³u produktu turystycznego i marki oraz diagnozy strategicznej w celu akceptacji wypracowanych za³o¿eñ strategicznych, ewentualnie ich korekta. 3.3. Sesja trzecia - po zakoñczeniu prac nad opracowaniem: prezentacja strategii w wersji ostatecznej wraz z komentarzami do planu i harmonogramu wdro¿enia. W ka¿dym spotkaniu powinno uczestniczyæ od 10 do 15 osób. Sesje organizowane musz± byæ na terenie gmin uzdrowiskowych bior±cych udzia³ w projekcie, w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiaj±cym. 4. Wykonawca odpowiada za: organizacjê przeprowadzonych sesji, zaproszenia, zapewnienie sali, materia³ów dla uczestników oraz przygotowanie merytoryczne do poprowadzenia sesji. Wykonawca przedstawia Zamawiaj±cemu do akceptacji listê uczestników, terminy sesji, lokalizacjê, wzór zaproszeñ w terminie 14 dni od podpisania umowy. 5. Opracowanie Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego obejmowaæ bêdzie nastêpuj±ce czê¶ci: 5.1. Badania rynkowe, w tym wizerunkowe, na ogólnopolskiej grupie reprezentacyjnej w liczbie 300 osób, przy czym co najmniej 75 % badañ powinno zostaæ przeprowadzone w miejscowo¶ciach powy¿ej 200 000 mieszkañców. 5.2. Diagnoza stanu rozwoju ma³opolskiego produktu uzdrowiskowego, ocena walorów i atrakcji produktu uzdrowiskowego, postrzeganie marki Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego, analiza infrastruktury uzdrowiskowej i turystycznej diagnoza podejmowanych dzia³añ promocyjnych oraz inwentaryzacja istniej±cych markowych produktów uzdrowiskowych. W odniesieniu do ka¿dego z powy¿szych elementów analiza winna byæ dokonana w uk³adzie gmin i miejscowo¶ci uzdrowiskowych, a nastêpnie zagregowana do poziomu województwa i ukazana na tle innych regionów. 5.3. Strategia Rozwoju Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego, z programem promocji na lata 2013 - 2018, z programem rozwoju marki oraz rozwoju i promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego na lata 2013 - 2018 oraz systemem identyfikacji wizualnej. 5.4. Plan wdro¿enia Strategii Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego, który powinien skupiæ siê na budowaniu produktu uzdrowiskowego o charakterze ponadlokalnym (subregionalnym i regionalnym) wraz z okre¶leniem celów jakie musz± byæ zrealizowane, umo¿liwiaj±cy rzeczywiste rozwijanie produktu uzdrowiskowego, jako markowego produktu turystycznego województwa ma³opolskiego. 5.5. Wdra¿anie Strategii Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego: wybór zadañ (priorytetyzacja); opracowanie programów operacyjnych na konkretne lata (okresy) w uk³adzie subregionalnym i regionalnym, wraz ze wskazaniem podmiotów wiod±cych; za³o¿enia planu promocji regionalnego produktu uzdrowiskowego, wraz z opracowaniem zaleceñ dla wspólnej wizualizacji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego; monitoring; ewaluacja. 6. Zakres prac objêtych zadaniem Opracowanie i wydruk Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego, w ramach, którego realizowane bêd± zadania: 6.1. I etap: prace przygotowawcze (minimum dwa spotkania robocze Zamawiaj±cego z Wykonawc±, podczas których zostanie zatwierdzona ostateczna koncepcja metodyczna i organizacyjna prac zakoñczona protoko³em ustaleñ), przedstawienie przez Wykonawcê listy interesariuszy projektu do zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego, przedstawienie za³o¿eñ i metodyki opracowania Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego Zamawiaj±cemu. 6.2. II etap: prace badawczo - analityczne, opracowanie diagnozy, postrzeganie marki, promocji oraz istniej±cych i potencjalnych markowych produktów uzdrowiskowych na terenie uzdrowisk ma³opolskich, segmentacja rynku us³ug uzdrowiskowych- na podstawie zebranych przez Wykonawcê danych badawczych. Etap ten obejmuje równie¿ sporz±dzenie inwentaryzacji potencja³u: walorów, atrakcji materialnych i niematerialnych, us³ug i towarów, infrastruktury oraz dostêpno¶ci dla celów planowania strategii. 6.3. III etap: prezentacja wyników prac badawczo - analitycznych podczas sesji strategicznych z udzia³em interesariuszy Strategii. 6.4. IV etap: opracowanie Strategii Rozwoju Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego na lata 2013 - 2018, w tym promocji, programu budowy marki oraz rozwoju i promocji produktu, systemu identyfikacji wizualnej oraz planu wdro¿enia Strategii, przekazanie gotowego dokumentu Zamawiaj±cemu, zgodnie z zapisami pkt. 8. 7. Termin realizacji zamówienia: 03 grudzieñ 2012 rok 8. Wykonawca wykona Strategiê Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego w nastêpuj±cej formie: 8.1. w wersji pe³nej, 8.2. w wersji skróconej (20 - 35% wersji pe³nej), 8.3. w formie prezentacji Power Point (wersja pe³na i wersja skrócona), 8.4. formy edycyjnej dokumentów koñcowych: 8.4.1. w postaci pisemnej (nak³ad 50 egzemplarzy, ilo¶æ stron ok. 200, format A5, papier offset lub satyna, kreda 115 g, ok³adka kartonik 350 g, druk full kolor wszystkie strony, oprawa klejona, ok³adka folia mat + lakier wybiórczy) 8.4.2. w postaci elektronicznej (no¶nik CD/DVD, format WORD, EXCEL) 8.5. Wy¿ej wymienione dokumenty i opracowania nale¿y dostarczyæ w wersji papierowej (50 egz.) i elektronicznej na no¶niku CD lub DVD (3 egz.). Formy edycyjne dokumentów koñcowych nale¿y z³o¿yæ w wersji elektronicznej na no¶niku CD lub DVD (3 egz.). Do jednego egzemplarza Strategii Wykonawca za³±cza egzemplarz wszystkich dokumentów, raportów i analiz, z których korzysta³ przy opracowaniu Strategii. 9. Strategia Rozwoju Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego powinna byæ komplementarna z dokumentami krajowymi, regionalnymi i sektorowymi, których tre¶æ porusza tematykê opracowywanej strategii oraz z lokalnymi dokumentami strategicznymi i projektami inwestycyjnymi realizowanymi przez partnerów projektu: 9.1. Narodow± Strategi± Spójno¶ci na lata 2007-2013, 9.2. Strategi± Rozwoju Kraju na lata 2007-2015, 9.3. Programem Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, 9.4. Programem Operacyjnym Wspó³pracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika S³owacka na lata 2007-2013, 9.5. Strategi± Rozwoju Turystyki w latach 2007-2013, 9.6. Programem Rozwoju Uzdrowisk Polskich na lata 2008-2012, 9.7. Strategi± Rozwoju Województwa Ma³opolskiego na lata 2007-2013, 9.8. Planem Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Ma³opolskiego, Kierunkami Rozwoju Turystyki dla Województwa Ma³opolskiego na lata 2008-2013, 9.9. programami rewitalizacji i planami rozwoju uzdrowisk ma³opolskich, oraz uwzglêdniaæ za³o¿enia czynione w dokumentach i projektach dokumentów obejmuj±cych przysz³y okres programowania, w tym przede wszystkim: 9.9.1. Krajow± Strategiê Rozwoju Regionalnego 2010-2020: Regiony, Miasta, Obszary wiejskie (KSRR), 9.9.2. Strategiê Rozwoju Województwa Ma³opolskiego na lata 2011 - 2020. 10. Wykonawca jest zobowi±zany do stosowania zasad wynikaj±cych z wytycznych instytucji zarz±dzaj±cej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Ma³opolskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji dostêpnych na stronie http://www.fundusze.malopolska.pl/mrpo/Strony/promocja.aspx Dokument ten zawiera wzory logotypów, które musz± zostaæ zastosowane do oznaczenia Strategii oraz dokumentów wytworzonych przez Wykonawcê w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 11. W wydawnictwie wymagane jest zamieszczenie: a) logo Narodowa Strategia Spójno¶ci Program Regionalny, Ma³opolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, logo SGU RP, logo Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, b) informacji na temat wspó³finansowania wydawnictw: Publikacja wspó³finansowana przez Uniê Europejsk± z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, c) adnotacji egzemplarz bezp³atny. 12. Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci wykonania przedmiotu umowy na okres 30 miesiêcy od dnia podpisania (bez uwag) protoko³u zdawczo - odbiorczego. a) W okresie gwarancji Wykonawca zobowi±zuje siê do bezp³atnego usuniêcia wad i usterek w terminie 7 dni licz±c od daty pisemnego (listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiaj±cego. Okres gwarancji zostanie przed³u¿ony o czas usuniêcia wad i usterek. b) Zamawiaj±cy ma prawo dochodziæ uprawnieñ z tytu³u rêkojmi za wady, niezale¿nie od uprawnieñ wynikaj±cych z gwarancji. c) Wykonawca odpowiada za wady w wykonaniu przedmiotu umowy równie¿ po okresie rêkojmi, je¿eli Zamawiaj±cy zawiadomi Wykonawcê o wadzie przed up³ywem okresu rêkojmi. d) Je¿eli Wykonawca nie usunie wad w terminie 14 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiaj±cego na ich usuniêcie, to Zamawiaj±cy mo¿e zleciæ usuniêcie wad stronie trzeciej na koszt Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 73.22.00.00 - Us³ugi doradcze w zakresie rozwoju .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 03.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci/; 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100). 2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: 63 8802 0002 2001 0007 2094 0001 z dopiskiem: wadium dla przetargu Opracowanie i wydruk Strategii Rozwoju i Promocji Ma³opolskiego Produktu Uzdrowiskowego 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y za³±czyæ do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert w oparciu o z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia lub dokumenty wg. metody spe³nia/nie spe³nia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert w oparciu o z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia lub dokumenty wg. metody spe³nia/nie spe³nia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert w oparciu o z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia lub dokumenty wg. metody spe³nia/nie spe³nia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert w oparciu o z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia lub dokumenty wg. metody spe³nia/nie spe³nia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert w oparciu o z³o¿one wraz z ofert± o¶wiadczenia lub dokumenty wg. metody spe³nia/nie spe³nia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zamawiaj±cy wymaga tak¿e do³±czenia do oferty: a. wype³nionego druku oferty, b. pe³nomocnictwa dla osoby sk³adaj±cej ofertê w przypadku dzia³ania Wykonawcy przez pe³nomocnika c. pe³nomocnictwa dla pe³nomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego d. kopii dowodu wp³aty wadium . W pozosta³ych przypadkach nale¿y za³±czyæ do oferty oryginalny dokument wniesienia wadium. Obowi±zuj±ce zasady! 1) Dokumenty musz± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê, 2) Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce zmiany istotnych postanowieñ umowy: 1) Zmiana terminu przewidzianego na wykonanie umowy jest mo¿liwa w przypadku: a. Zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególno¶ci klêski ¿ywio³owe, warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych uniemo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia b. Innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± realizacji zamówienia lub wykonania innych czynno¶ci przewidzianych umowy c. konieczno¶ci wykonania us³ug zamiennych niewykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania ca³o¶ci us³ugi i uzyskania z³o¿onego efektu u¿ytkowego, d. zmiany zakresu robót 2) Pozosta³e rodzaje zmian spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a. Zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego dostaw jest mo¿liwa za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego zgodnie z art. 647 KC. b. Si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy c. Zmianie uleg³y przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, d. Ustawowa zmiana stawki podatku Vat e. Zmiana miejsca dostawy f. Zmiana ilo¶ci zamówienia g. zmiana zakresu robót wynikaj±ca z wprowadzenia zmian które wynik³y w trakcie realizacji us³ugi i by³y konieczne w celu prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia 3. Dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania nie wp³ynê³a by na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani wynik postêpowania. Takimi zmianami s± zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np.: zmiana konta, siedziby firmy, zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy. 4. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiaj±cy przewiduje katalog zmian na które mo¿e wyraziæ zgodê powy¿sze nie stanowi jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgurp.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: STOWARZYSZENIE GMIN UZDROWISKOWYCH RP
ul. Czarny Potok 27/24
33-380 KRYNICA-ZDRÓJ.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 08:50, miejsce: STOWARZYSZENIE GMIN UZDROWISKOWYCH RP ul. Czarny Potok 27/24 33-380 KRYNICA-ZDRÓJ.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± w ramach Ma³opolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesiêcy od dnia podpisania umowy.
- Dowóz dzieci niepe³nosprawnych z Gminy Krynica-Zdrój do szkó³ i o¶rodków w roku szkolnym 2025/2026
- Budowa chodnika w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 981 Zborowice - Krynica-Zdrój w m. Polany, Berest i Krzy¿ówka
- "WYKONANIE ZABEZPIECZEÑ P.PO¯. W BUDYNKU"
wiêcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.