Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-06-10
Og³oszenie nr 549421-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.
M³odzie¿owy Dom Kultury w Gliwicach: Modernizacja obiektu-zagospodarowanie terenu - etap 2A.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
M³odzie¿owy Dom Kultury w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny
72425800000000, ul.
ul. Barlickiego
3
,
44-100
Gliwice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
322 326 954, , e-mail
sekretariat@mdk.gliwice.eu , , faks
322 326 954.
Adres strony internetowej (URL): http://www.mdk.gliwice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
M³odzie¿owy Dom Kultury w Gliwicach ul. Norberta Barlickiego 3, 44-100 Gliwice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja obiektu-zagospodarowanie terenu - etap 2A.
Numer referencyjny:
MDK.S.261.1.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z modernizacj± obiektu- wykonanie zagospodarowania terenu -przebudowa i remont istniej±cych ci±gów komunikacyjnych - etap 2A. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zu¿ycia wody, energii elektrycznej, na podstawie wskazañ urz±dzeñ pomiarowych w obiekcie. - wywiezie odpady i podda je utylizacji - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzêdy, instytucje, w³a¶cicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru w³a¶cicieli uzbrojenia terenu, itp., - zorganizuje tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzêtowe oraz zapewni toalety przeno¶ne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiaj±cego na terenie placówki, - zapewni stosowanie i przestrzeganie zasad sanitarnych wynikaj±cych ze stanu epidemii, - wykona na swój koszt postanowienia decyzji administracyjnej pozwolenia na budowê, - wykona na swój koszt postanowienia pism uzgadniaj±cych - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzêdowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami - przeka¿e: dokumentacjê powykonawcz±, wszelkie atesty na materia³y i urz±dzenia, - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500(w terminie umownym nale¿y zlecenie geodezyjne i potwierdzenie z³o¿enia dokumentów do miejskich zasobów geodezyjnych), - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, zapewni ca³odobowe stró¿owanie i zabezpieczenie terenu robót, - zabezpieczy wykopy, postawi tymczasowe k³adki dla pieszych, - uzyska zgodê w³a¶ciciela s±siedniej nieruchomo¶ci, budynku lub lokalu (najemcy) na wej¶cie oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a tak¿e ewentualn± rekompensatê z tego tytu³u, - bêdzie prowadzi³ roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynik³e w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we w³asnym zakresie i na swój koszt, - uzyska zgodê Zarz±du Dróg Miejskich na wykonanie robót w pasie drogowym i pokryje koszty z tym zwi±zane, je¶li zajdzie taka potrzeba - wykona i uzgodni w Zarz±dzie Dróg Miejskich projekt organizacji i zabezpieczenia robot w pasie drogowym, je¶li zajdzie taka potrzeba - uzyska zezwolenie Zarz±du Dróg Miejskich na zajêcie pasa drogowego, dotycz±cego prowadzenia robot w pasie drogowym lub na umieszczenie w nim obiektu lub urz±dzenia oraz poniesie z tego tytu³u op³at, je¶li zajdzie taka potrzeba - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiaj±cemu do uzgodnienia, je¶li jest wymagany, - przeka¿e: dokumentacjê powykonawcz±, wszelkie atesty na materia³y i urz±dzenia, - zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materia³owe z uwzglêdnieniem wp³ywu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym zwi±zane, - doprowadzi teren do stanu pierwotnego, np. odtworzenie nawierzchni, obsianie traw±, itp. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w nastêpuj±cych opracowaniach: - przedmiar robót - za³±cznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - za³±cznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenie na budowê - za³±cznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urz±dzenia techniczne i materia³y z podaniem producenta nale¿y traktowaæ jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiaj±cego parametrów technicznych i u¿ytecznych oraz przyk³adowe ze wzglêdu na zasady ustawy Prawo zamówieñ publicznych a zw³aszcza art. 29 do 31. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, ¿e Wykonawcy mog± zaproponowaæ inne ni¿ wyszczególnione w dokumentacji rozwi±zania z zachowaniem odpowiednich równowa¿nych parametrów technicznych dla osi±gniêcia oczekiwanej funkcjonalno¶ci ca³ego uk³adu bêd±cego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnieñ, w tym zaakceptowania zmian materia³owych przez projektanta i Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy uzna certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ w przypadku przedstawienia przez wykonawcê. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesiêcy, max. 72 miesi±ce licz±c od dnia koñcowego odbioru robót, Wymagany okres rêkojmi: min. 36 miesiêcy, max. 72 miesi±ce licz±c od dnia koñcowego odbioru robót. Zamawiaj±cy wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rêkojmi by³ taki sam. Zamawiaj±cy dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcê (przed z³o¿eniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objêtego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiaj±cym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materia³y, urz±dzenia oraz wyposa¿enie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzglêdniæ specyfikê pracy w czynnych obiektach o¶wiatowych, c) wykonywanie robót jest mo¿liwe w godzinach od 6.00 do 22.00 - praca w nocy wymaga uzgodnienia z zamawiaj±cym. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiaj±cym
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45110000-1 |
45112710-5 |
45233200-1 |
45232130-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-09-15
II.9) Informacje dodatkowe: termin wykonania zamówienia: termin wykonania zamówienia: rozpoczêcie: 7 dni od daty podpisania umowy; zakoñczenie: 15.09.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli
a) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na: budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni utwardzonych,
Warto¶æ brutto ka¿dej z ukoñczonych robót nie mniejsza ni¿ 40 000,00 z³.
Zdolno¶æ techniczna dla podmiotów wystêpuj±cych wspólnie bêdzie oceniana ³±cznie dla wszystkich podmiotów.
2) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
a) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
b) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie w zakresie instalacji sanitarnych
Wskazane powy¿ej uprawnienia budowlane musz± byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednimi przepisami obowi±zuj±cymi na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objêtym zamówieniem pozwalaæ bêd± na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ciach.
Zdolno¶æ zawodowa dla podmiotów wystêpuj±cych wspólnie bêdzie oceniana ³±cznie dla wszystkich podmiotów.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej w niniejszym punkcie, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny byæ wystawione w terminach nie wcze¶niejszych ni¿ podano powy¿ej. b) Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie,
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 4 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 3 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A) wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o tre¶ci ZA£¡CZNIKA NR 5. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, B) wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przyk³adowy wzór zobowi±zania podmiotu trzeciego stanowi ZA£¡CZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowi±zanie lub inne dokumenty musz± zawieraæ informacje dotycz±ce co najmniej: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±; w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, C) wykonawca wpisany do urzêdowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikuj±ce spe³niaj±ce wymogi europejskich norm certyfikacji mo¿e z³o¿yæ za¶wiadczenie o wpisie do urzêdowego wykazu wydane przez w³a¶ciwy organ lub certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wskazuj±ce na dokumenty stanowi±ce podstawê wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)-III.5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji i rêkojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy. Dopuszcza siê zmiany postanowieñ zawartej umowy w przypadkach: 1. dzia³ania si³y wy¿szej i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 2. wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót. Fakt ten musi zostaæ zg³oszony pisemnie Zamawiaj±cemu 3. wyst±pienia obiektywnych przes³anek zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 4. nadzwyczajnych zdarzeñ gospodarczych niezale¿nych od Zamawiaj±cego, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 5. decyzji s³u¿b konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego maj±cych wp³yw na przesuniêcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych (badañ archeologicznych), 6. wyst±pienia zdarzeñ na które strony nie maj± wp³ywu, a które uniemo¿liwiaj± przy normalnym tempie prac wykonanie umowy w terminie i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 7. zawieszenia, rezygnacji przez Zamawiaj±cego wykonania czê¶ci lub ca³o¶ci robót i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót 8. braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 9. rezygnacji z wykonania czê¶ci robót i/lub wykonanie robót zamiennych oraz wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót i warto¶ci wynagrodzenia umownego, 10. zmiany zakresu robót wynikaj±cych z decyzji administracyjnych i wykonanie robót zamiennych oraz wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót i warto¶ci wynagrodzenia umownego, 11. podpisania aneksu o roboty dodatkowe, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, nie objêtych zamówieniem podstawowym 12. zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 13. zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 14. odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót, 15. skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy, 16. zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, 17. nieterminowego przekazania placu budowy, lub poszczególnych frontów robót i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót 18. zmiany technologii wykonania robót, lub zmiana materia³ów, je¿eli nowe rozwi±zania bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jako¶ciowych, 19. aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny, zmian obowi±zuj±cych przepisów, warunków uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, bezpieczeñstwa pracy, a tak¿e zmian wynikaj±cych z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczno¶ci 20. zmiany zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcê, 21. wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcê, pomimo, ¿e w ofercie opracowanej na potrzeby prowadzonego postêpowania Wykonawca nie przedstawi³ zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wyst±pienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, 22. obni¿enie warto¶ci wynagrodzenia umownego w przypadku, gdy zakres prac opisany w dokumentacji przetargowej ze wzglêdów technicznych, ekonomicznych lub formalno - prawnych nie bêdzie konieczny do wykonania 23. w przypadku zmiany w obowi±zuj±cych przepisach mo¿liwa jest zmiana tre¶ci umowy w tym zakresie, 24. wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego wynikaj±cych z dokumentów rejestrowych, 25. niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w uzyskaniu wymaganych pozwoleñ, uzgodnieñ, decyzji lub opinii innych organów, niezbêdnych do uzyskania koniecznych pozwoleñ i wynikaj±cej z tego zmiany terminu wykonania robót 26. poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw, materia³ów lub zmiany technologii, 27. zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powoduj±cych konieczno¶æ dostosowania dokumentacji, 28. niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w uzyskaniu pozwolenia na u¿ytkowanie i uruchomieniu obiektu, 29. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowieñ zawartej umowy, 30. wniosku Wykonawcy o cesje wierzytelno¶ci na rzecz podwykonawcy 31. konieczno¶æ zmiany terminu umownego (bez zmiany wynagrodzenia) z powodu: decyzji s³u¿b konserwatorskich lub Nadzoru budowlanego maj±cych wp³yw na przesuniêcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczno¶æ wykonania prac archeologicznych (badañ archeologicznych), 32. konieczno¶æ zmiany terminu umownego (bez zmiany wynagrodzenia) z powodu: przed³u¿aj±cej siê procedury uzyskania decyzji administracyjnych zezwalaj±cych na realizacjê przedmiotu umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ sporz±dzona pisemnie w jêzyku polskim. Wszelkie dokumenty obcojêzyczne za³±czone do oferty musz± byæ zaopatrzone w t³umaczenie na jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont posadzki wraz z wymian± wyk³adziny pod³ogowej w salach 502 i 503 na Wydziale Architektury. Znak sprawy: DZPZ.284.21.2025.EK
- Dostawa licencji firmy Microsoft, znak sprawy: DZPZ.282.40.2025.AP
- Modernizacja placu zabaw pomiêdzy budynkami ul. Bema 20-28, a ul.Bema 30-38 w Gliwicach
- Dostawa i monta¿ klimatyzatorów przeznaczonych do pomieszczeñ biurowych. Znak sprawy: DZPZ.282.42.2025.MK
- Dostawy wyrobów stalowych
- Remont kot³owni znajduj±cej siê w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej "Nasz Dom" w Gliwicach
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Regionalnego Zak³adu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- Termomodernizacja budynku ¦wietlicy Wiejskiej w miejscowo¶ci Zapady, gm. Godzianów.
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szko³y.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowê dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnêtrznych ¶cianek dzia³owych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia po¿arowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DêbowaK³odapoprzez przebudowê czê¶ci pomieszczeñ w budynku szko³y w Stêpków i zmiana sposobu u¿ytkowania na budynek kultury centrum aktywno¶ci lokalnej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.