eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźREMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH KRAJOWYCH NR 1,8,42,91 NA ODCINKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W RADOMSKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-25

POZYCJA 54931

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH KRAJOWYCH NR 1,8,42,91 NA ODCINKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W RADOMSKU Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Barbara Cholewka-Rejon Radomsko, 97-500 Radomsko, ul. Reja 8, tel.(044) 682-21-75, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lodz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH KRAJOWYCH NR 1,8,42,91 NA ODCINKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W RADOMSKU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: DROGi KRAJOWE NR 1,8,42,91 NA ODCINKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W RADOMSKU. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych Nr.1,8,42,91na odcinkach administrowanych przez Rejon w Radomsku z podziałem na zadania Zadanie I a)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I na drodze krajowej Nr 1 odcinek Piotrków Tryb.-granica woj. km 399+837 - 447+396 przy średniej gł. 5 cm w ilości 27.000,00 m2 b)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I na drogach krajowych Nr 91 odcinek Piotrków Tryb.-granica woj. od km 21+152 do km 71+908 i drodze Nr 42 od miejscowości Brzeźnica Nowa - do granicy woj. od km 118+555 do km 179+719 przy średniej głębokości 5 cm w ilości 27.000,00m2 Zadanie II Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I na drodze krajowej Nr 8 w km 279+424_323+682 przy średniej głębokości 5 cm w ilości 6.000,00 m2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu - aktualna na dzień składania oferty. 2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg. załącznika do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami wg. załącznika do SIWZ,Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia . 3.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje Wykonawca (\Potencjał techniczny\), wg. załącznika do SIWZ. Należy podać lokalizację WMB. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg. załącznika do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie 1 1.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I przy średniej gr. 5 cm na drodze krajowej Nr 1-27.000,00 m2 2.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I przy średniej gr. 5 cm na drogach krajowych Nr 42 ,91 -27.000,00 m2 Zadanie 2 1.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I przy średniej gr. 5 cm na drodze krajowej Nr 8 - 6.000,00 m2 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 94.500,00 PLN. Słownie :dziewięćdziesiąt cztery tysiące pięćset złotych odpowiednio dla : a)zadanie I - 85.000,00 PLN b)zadanie II - 9.500,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego projektu, na równowartość co najmniej -dla zadania I - 1,7 mln PLN -dla zadania II - 300 tys.PLN b.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowisko Kierownik robót w specjalności drogowej -2 osoby (po jednej osobie dla każdego zadania) z minimalnym doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót -3 lata.(Przez minimalne doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika budowy/robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane). Przez roboty podobne rozumie się roboty związane z budową, przebudową lub rozbudową lub odnową dróg klasy technicznej min. G) c Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu tj.: Stacjonarna WMB lub zapewnienie dostawy mieszanki mineralno-asfaltowej-1 szt. Walec stalowy wibracyjny lub zagęszczarka płytowa -2 szt. Piła do cięcia asfaltu - 1 szt. Szczotka mechaniczna- 1 szt. Skrapiarka do emulsji asfaltowej - 1 szt. Samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 Mg - 2 szt. Wykonawca powinien spełnić powyższy warunek bez względu czy składa ofertę na jedno czy dwa zadania. d.Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zadanie drogowe (przebudowę, rozbudowę, odnowę lub wzmocnienie nawierzchni) odcinka drogi klasy min. G o wartości nie mniejszej niż: -dla zadania I - 1,7 mln PLN co najmniej 1 zadanie drogowe (przebudowę, rozbudowę, odnowę lub wzmocnienie nawierzchni) odcinka drogi klasy min. G o wartości nie mniejszej niż: -dla zadania II - 300 tys.PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu na postawie dostarczonych dokumentów potwierdzajacych spełnienie w/w warunków.Zamawiajacy będzie stosował system 0-1 (nie spełnia - spełnia) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełnienia szczegółowych warunku udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani dołączyć: 1.Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu - aktualna na dzień składania oferty. 2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg. załącznika do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami wg. załącznika do SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia . 3.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i środków transportu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje Wykonawca (\Potencjał techniczny\), wg. załącznika do SIWZ. Należy podać lokalizację WMB. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wg. załącznika do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.11.2006, godzina 10:00, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul Reja 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych Nr 1,42,91 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Radomsku. 1) Krótki opis: Zadanie I a)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I na drodze krajowej Nr 1 odcinek Piotrków Tryb.-granica woj. km 399+837 - 447+396 przy średniej gł. 5 cm w ilości 27.000,00 m2 b)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I na drogach krajowych Nr 91 odcinek Piotrków Tryb.-granica woj. od km 21+152 do km 71+908 i drodze Nr 42 od miejscowości Brzeźnica Nowa - do granicy woj. od km 118+555 do km 179+719 przy średniej głębokości 5 cm w ilości 27.000,00m2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: adanie I a)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I na drodze krajowej Nr 1 odcinek Piotrków Tryb.-granica woj. km 399+837 - 447+396 przy średniej gł. 5 cm w ilości 27.000,00 m2 b)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I na drogach krajowych Nr 91 odcinek Piotrków Tryb.-granica woj. od km 21+152 do km 71+908 i drodze Nr 42 od miejscowości Brzeźnica Nowa - do granicy woj. od km 118+555 do km 179+719 przy średniej głębokości 5 cm w ilości 27.000,00m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej na drodze krajowej Nr 8 administrowanej przez Rejon w Radomsku. 1) Krótki opis: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I na drodze krajowej Nr 8 w km 279+424_323+682 przy średniej głębokości 5 cm w ilości 6.000,00 m2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco st.I na drodze krajowej Nr.8 w km 279+424_323+682 przy średniej głębokości 5 cm w ilości 6.000,00 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.