To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Świdnik: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu CZAS NA ZMIANY - systemowy projekt MOPS Świdnik współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 54888 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176173 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wyszyńskiego 12, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 468 69 00, faks 81 468 69 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu CZAS NA ZMIANY - systemowy projekt MOPS Świdnik współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie Nr 1: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera - 13 osób - Cel: nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu profesjonalnej sprzedaży w tym prowadzenia dokumentacji handlowej, rozpoznawania znaków pieniężnych, obsługi kas fiskalnych, obsługi komputera oraz komputerowych programów handlowych. Zadanie Nr 2: Gastronom z obsługą kasy fiskalnej - 5 osób - Cel: Nabycie wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu gastronomii (w tym podstaw żywienia, technologii gastronomicznej, jakości i norm w zakresie obsługi gastronomicznej, minimum HACCAP) przyrządzania potraw (w tym zakresie podstaw przyrządzania potraw, receptur, aranżacji) oraz obsługi kasy fiskalnej w związku z prowadzonym lokalem gastronomicznym. Zadanie Nr 3: Magazynier-hurtownik z obsługą wózków jezdniowych - 4 osoby + 2 osoby - dodatkowo tylko w zakresie modułu obsługi wózków jezdniowych - Cel: Nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu pracy w magazynie, hurtowni (gospodarka magazynowa, fakturowanie, obsługa komputera i kasy fiskalnej) oraz w zakresie jazdy wózkiem jezdniowym. Zadanie Nr 4: Fryzjer-kosmetolog z umiejętnością stylizacji paznokci - 3 osoby - Cel: Nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu strzyżenia, modelowania, stylizacji i farbowania włosów, kosmetyki i pielęgnacji twarzy, manicure, pedicure, technik zdobienia, przedłużania i modelowania paznokci. Zadanie Nr 5: Księgowość z obsługą kadr - 3 osoby - Cel: Nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu księgowości w małym i średnim przedsiębiorstwie (dokumentacja księgowa, zasady ewidencji zdarzeń gospodarczych, rozliczanie podatku od towarów i usług, fakturowanie, księgowość komputerowa - obsługa programów księgowych, sprawozdawczość finansowa) oraz kadr i płac (elementy prawa pracy, ubezpieczenia pracownicze, rozliczanie płac, obsługa programów komputerowych w tym zakresie). Zadanie Nr 6: Spawanie w osłonie argonu i dwutlenku węgla - 2 osoby - Cel: Nabycie umiejętności praktycznych w zakresie spawania wraz z uprawnieniem do wykonywania tej czynności. Zadanie Nr 7: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - 1 osoba - Cel: Nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu opieki nad osobami zależnymi - starszymi oraz niepełnosprawnymi (metodyka pracy z osobą chorą, wykonywanie czynności i zabiegów higieniczno-pielęgnacyjnych). Zadanie Nr 8: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 3 osoby - Cel: Nabycie wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu wewnętrznego wykończenia budynków (w tym kładzenie płyt gipsowo-kartonowych, gładzi, paneli, glazury, terakoty, malowanie, tapetowanie). Zadanie Nr 9: Prawo jazdy kat. B - 19 osób + przeprowadzenie badań lekarskich związanych z uczestnictwem w kursie - Cel: Nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie prowadzenia samochodów osobowych. Zadanie Nr 10: Profilaktyczne badania lekarskie w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia - 34 osoby (dla uczestników kierunków szkoleń wymienionych w zadaniach 1-8) Zadanie Nr 11: Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 33 osoby wraz z przeprowadzeniem terapii psychospołecznej dla 1 osoby (łącznie 34 osoby) Cel: zmiana postawy w zakresie funkcjonowania w środowisku rodzinnym i społecznym (minimalizowanie zjawisk patologii społecznych, minimalizowanie postawy roszczeniowej, budowanie poczucia obowiązku i odpowiedzialności za swoje życie) przyjmowanie i realizowanie społecznie pożądanych norm, budowanie poczucia własnej wartości, nabywanie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, nauka zastosowania metod rozwiązywania konfliktów i sporów w zakresie rodzinnym oraz w szerszej społeczności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.12.10.00 - Usługi medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU LOKALNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU LOKALNEGO SP. Z O.O.
- Agencja Rozwoju Lokalnego Sp.z o.o., ul.Rynek 7, 20-111 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9451,00
Oferta z najniższą ceną: 9451,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12537,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Gastronom z obsługą kasy fiskalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR, ul.Narutowicza 62, 20-013 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8723,00
Oferta z najniższą ceną: 8723,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11470,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Magazynier-hurtownik z obsługą wózków jezdniowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul.Królewska 15, 20-109 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10125,00
Oferta z najniższą ceną: 10125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11722,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Księgowość z obsługą kadr
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU LOKALNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU LOKALNEGO SP. Z O.O.
- Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o., ul.Rynek 7, 20-111 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10764,00
Oferta z najniższą ceną: 10764,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14685,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Spawanie w osłonie argonu i dwutlenku węgla
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul.Królewska 15, 20-109 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5178,00
Oferta z najniższą ceną: 5178,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5178,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W LUBLINIE
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul.Królewska 15, 20-109 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7373,00
Oferta z najniższą ceną: 7373,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7630,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa zestawów do operacji i ubrań operacyjnych
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w związku z prowadzoną działalnością
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o. (II)
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Koczała" - część I, II, III, IV, V
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
- Usługi szkoleniowe (13 części) w ramach projektu "Moda na sukces"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Florystyka, kurs podstawowy i zaawansowany, florystyka ślubna oraz funeralna
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników centrum usług społecznych (CUS)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.