eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paw³owiczki › Termomodernizacja budynku Domu Kultury ul. Le¶nej 62 w Trawnikach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-07-11



Og³oszenie nr 548516-N-2017 z dnia 2017-07-11 r.

Gmina Paw³owiczki: Termomodernizacja budynku Domu Kultury ul. Le¶nej 62 w Trawnikach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego 2014 - 2020, O¶ Priorytetowa III. Gospodarka niskoemisyjna, Poddzia³anie 3.2.1 Efektywno¶æ energetyczna w budynkach publicznych.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paw³owiczki, krajowy numer identyfikacyjny 53141296400000, ul. Plac Jedno¶ci Narodu  1 , 47280   Paw³owiczki, woj. opolskie, pañstwo Polska, tel. 77 4874127, , e-mail inwestycje@pawlowiczki.pl; ug@inwestycje.pl, , faks .
Adres strony internetowej (URL): www.pawlowiczki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.pawlowiczki.pl; www.pawlowiczki.pl/bip2


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pawlowiczki.pl; www.pawlowiczki.pl/bip2


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Gminy w Paw³owiczkach Plac Jedno¶ci Narodu 1, 47-280 Paw³owiczki


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Domu Kultury ul. Le¶nej 62 w Trawnikach
Numer referencyjny: KL.271.1.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Termomodernizacja budynku Domu Kultury przy ul. Le¶nej 62 w Trawnikach Zadanie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci. Termomodernizacja budynku Domu Kultury przy ul. Le¶nej 62 w Trawnikach Cze¶æ I - Instalacja centralnego ogrzewania 1. Rozbiórka istniej±cej instalacji centralnego ogrzewania tj. ruroci±gów stalowych, zaworów i grzejników ¿eliwnych - 26 szt. 2. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z wyposa¿eniem kot³owni tj: o ruroci±gi stalowe - ³±cznie 335,8 mb o grzejniki stalowe dwup³ytowe - 28 szt. o g³owice termostatyczne - 28 szt. o monta¿ pompy obiegowej - 1 szt. o monta¿ zaworu czterodrogowego DN 50 mm - 1 szt. o filtroodmulacz DN 50 z zaworami odcinaj±cymi - 1 szt. o stacja uzdatniania wody z armatur± i orurowaniem o przepustowo¶ci 1,2 m3/h - 1 szt. 3. Roboty ogólnobudowlane - towarzysz±ce Szczegó³owy opis elementów wy¿ej wymienionych stanowi± za³±czniki do SIWZ - Projekt budowlano-wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania, przedmiar robót i specyfikacje szczegó³owe STWOiR SS I-01 ÷ SS I-5. Przedmiar robót stanowi wy³±cznie materia³ pomocniczy u³atwiaj±cy Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien dokonaæ wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postêpowania przez Zamawiaj±cego. Termomodernizacja budynku Domu Kultury przy ul. Le¶nej 62 w Trawnikach Czê¶æ II - Termomodernizacja budynku 1. Wykonanie robót przygotowawczych tj.: o przygotowanie pod³o¿a poprzez oczyszczenie i zmycie - 533,06 m2 o uzupe³nienie tynków na ¶cianach - 185,742 m2 2. Wykonanie robót termomodernizacyjnych tj. o przyklejenie p³yt styropianowych gr 14 cm na ¶cianach elewacji - 485,69 m2 o przyklejenie p³yt styropianowych gr 4 cm na o¶cie¿nicach okien - 47,37 m2 o przyklejenie p³yt styropianowych gr 10 cm na ¶cianach fundamentowych - 150,85 m2 o wykonanie tynku mineralnego na ¶cianach elewacji - 533,06 m2 o malowanie ¶cian elewacji silikonow± farb± egalizacyjn± - 530,06 m2 o wykonanie tynku mozaikowego na cokoliku - 71,72 m2 o wykonanie izolacji ¶cian fundamentowych - 79,13 m2 o wykonanie robót towarzysz±cych tj. robót dekarskich i brukarskich 3. Wykonanie stolarki drzwiowej tj: o demonta¿ istniej±cej stolarki drzwiowej o monta¿ drzwi aluminiowych - 2 szt. o monta¿ drzwi stalowych antywywa¿eniowych - 1 szt. Szczegó³owy opis elementów wy¿ej wymienionych stanowi± za³±czniki do SIWZ - Projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót stanowi wy³±cznie materia³ pomocniczy u³atwiaj±cy Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien dokonaæ wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postêpowania przez Zamawiaj±cego.

II.5) G³ówny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111100-9
45111000-1
45330000-9
45321000-3
45331200-8
45317000-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2017-11-17

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawcy bior±cy udzia³ w postêpowaniu musz± spe³niaæ nastêpuj±ce warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce: a) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia - poprzez wykazanie, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - wykona³ nale¿ycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³: Dla czê¶ci I minimum trzech zadañ o podobnym charakterze o warto¶ci minimum 50 000,00 z³ brutto ka¿de Dla czê¶ci II minimum trzech zadañ o podobnym charakterze o warto¶ci minimum 50 000,00 z³ brutto ka¿de W przypadku sk³adania ofert na dwie czê¶ci Wykonawca musi wykazaæ siê do¶wiadczeniem na ³±czna kwotê wymaganego do¶wiadczenia. b) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - poprzez wykazanie, ¿e dysponuj± b±d¼ bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia Dla czê¶ci I osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, przynale¿±c± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Dla czê¶ci II osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia w tej specjalno¶ci, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, przynale¿±c± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. W przypadku sk³adania ofert na dwie czê¶ci Wykonawca musi wykazaæ siê dysponowaniem dwoma osobami spe³niaj±cymi w/w warunki.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: -

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

nie dotyczy

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu. (Wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ) 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu. ( Wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ )
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

kosztorys ofertowy, pe³nomocnictwo - je¶li dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
-


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczno¶æ zmiany, w tym w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia, zwi±zana jest ze zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT); b) konieczno¶ci zmiany terminu realizacji w zwi±zku - z brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub dzia³aniem si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (dzia³añ wojennych aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych, które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez wykonawcê, zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki) lub wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê lub opó¼nieniem zwi±zanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcê niezbêdnych w my¶l ustawy Prawo budowlane dokumentów lub konieczno¶ci± wykonania zamówieñ dodatkowych lub opó¼nienia w uzyskaniu opinii u¿ytkownika przy wykryciu uzbrojenia niezinwentaryzowanego lub archeologicznego koliduj±cego z elementami przedmiotowej inwestycji. c) zmianie uleg³y przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy d) wyst±pi³y zamówienia zamienne niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego , których wykonawstwo sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia i które maj± wp³yw na termin realizacji zamówienia oraz zwi±zanej z tym konieczno¶ci zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia e) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac , które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron 2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy robót lub wprowadzenia nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty - mo¿e nast±piæ za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, gdy Wykonawca wyst±pi z takim wnioskiem do Zamawiaj±cego; w przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdza³ spe³nienie przez Wykonawcê opisanych warunków udzia³u w postêpowaniu, nowy podwykonawca musi spe³niæ warunki udzia³u w postêpowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca. 3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Termomodernizacja budynku Domu Kultury przy ul. Le¶nej 62 w Trawnikach Cze¶æ I - Instalacja centralnego ogrzewania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Rozbiórka istniej±cej instalacji centralnego ogrzewania tj. ruroci±gów stalowych, zaworów i grzejników ¿eliwnych - 26 szt. 2. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z wyposa¿eniem kot³owni tj: o ruroci±gi stalowe - ³±cznie 335,8 mb o grzejniki stalowe dwup³ytowe - 28 szt. o g³owice termostatyczne - 28 szt. o monta¿ pompy obiegowej - 1 szt. o monta¿ zaworu czterodrogowego DN 50 mm - 1 szt. o filtroodmulacz DN 50 z zaworami odcinaj±cymi - 1 szt. o stacja uzdatniania wody z armatur± i orurowaniem o przepustowo¶ci 1,2 m3/h - 1 szt. 3. Roboty ogólnobudowlane - towarzysz±ce Szczegó³owy opis elementów wy¿ej wymienionych stanowi± za³±czniki do SIWZ - Projekt budowlano-wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania, przedmiar robót i specyfikacje szczegó³owe STWOiR SS I-01 ÷ SS I-5. Przedmiar robót stanowi wy³±cznie materia³ pomocniczy u³atwiaj±cy Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien dokonaæ wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postêpowania przez Zamawiaj±cego.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45300000-0, 45111100-9, 45110000-1, 45210000-2, 45330000-9, 45321000-3, 45331200-8, 45317000-2

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-11-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Termomodernizacja budynku Domu Kultury przy ul. Le¶nej 62 w Trawnikach Czê¶æ II - Termomodernizacja budynku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Wykonanie robót przygotowawczych tj.: o przygotowanie pod³o¿a poprzez oczyszczenie i zmycie - 533,06 m2 o uzupe³nienie tynków na ¶cianach - 185,742 m2 2. Wykonanie robót termomodernizacyjnych tj. o przyklejenie p³yt styropianowych gr 14 cm na ¶cianach elewacji - 485,69 m2 o przyklejenie p³yt styropianowych gr 4 cm na o¶cie¿nicach okien - 47,37 m2 o przyklejenie p³yt styropianowych gr 10 cm na ¶cianach fundamentowych - 150,85 m2 o wykonanie tynku mineralnego na ¶cianach elewacji - 533,06 m2 o malowanie ¶cian elewacji silikonow± farb± egalizacyjn± - 530,06 m2 o wykonanie tynku mozaikowego na cokoliku - 71,72 m2 o wykonanie izolacji ¶cian fundamentowych - 79,13 m2 o wykonanie robót towarzysz±cych tj. robót dekarskich i brukarskich 3. Wykonanie stolarki drzwiowej tj: o demonta¿ istniej±cej stolarki drzwiowej o monta¿ drzwi aluminiowych - 2 szt. o monta¿ drzwi stalowych antywywa¿eniowych - 1 szt. Szczegó³owy opis elementów wy¿ej wymienionych stanowi± za³±czniki do SIWZ - Projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót stanowi wy³±cznie materia³ pomocniczy u³atwiaj±cy Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien dokonaæ wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postêpowania przez Zamawiaj±cego.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45321000-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-11-17
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.