Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-18
Zielonka: DOSTAWA ZESTAWU NARZĘDZI PROJEKTOWYCH ZAWIERAJĄCEGO ANALIZATOR STANÓW LOGICZNYCH Z DEKODEREM DANYCH
W STANDARDZIE RS232 I TRANSKRYPCJĄ HEX/ASCII WRAZ
Z OPROGRAMOWANIEM DLA PROGRAMATORA UKŁADÓW SCALONYCH UPROG HS ORAZ NETWORK ANALYZER SOFTWARE PROFESSIONAL EDITION
Numer ogłoszenia: 54836 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWU NARZĘDZI PROJEKTOWYCH ZAWIERAJĄCEGO ANALIZATOR STANÓW LOGICZNYCH Z DEKODEREM DANYCH W STANDARDZIE RS232 I TRANSKRYPCJĄ HEX/ASCII WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DLA PROGRAMATORA UKŁADÓW SCALONYCH UPROG HS ORAZ NETWORK ANALYZER SOFTWARE PROFESSIONAL EDITION.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego zestawu narzędzi projektowych oraz oprogramowań. Oprogramowanie musi posiadać licencje. Wymaga się, aby dostawcą oprogramowania był autoryzowany dystrybutor. Ilości poszczególnego zestawu, szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu) po dostawie do magazynu WITU; b) odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po uruchomieniu na stanowiskach pracy. Dostarczony zestaw musi posiadać znaki firmowe producenta, oznakowanie zgodności (CE), oraz świadectwa jakości, certyfikaty, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia, a w odniesieniu do oprogramowania - licen-cje.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.13.10 - Programy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicz-nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, ponadto: 5) posiadają autoryzację producentów oprogramowania, 6) dostarczą oprogramowanie wolne od wad i udzielą na nie gwarancji jakości oraz zapewnią usunięcie jego niesprawności w okresie gwarancji, 7) akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy, 6.2 Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań okre-ślonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. 6.3 Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 6.4 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, a wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2) Formularz ofertowy (oferta) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zp. z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 5) Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 5. 7.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 7.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadze-nia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że do-stawy te zostały wykonane należycie; 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.4 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finanso-wej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków fi-nansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.5 Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie, że przy dostawie przedmiotu zamówienia i oprogramowania wyko-nawca dostarczy na oferowany zestaw świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancyjne, 2) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych po-stanowieniach umowy. 7.6 Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. 7.7 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2) wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozpo-rządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdza-jących spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. 7.8 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny doku-ment regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umo-wy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgod-nie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty; 3) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomoc-nika; 4) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punktach 7.1 do 7.8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 7.9 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. Zastrzeżone dokumenty; 2) dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 3) wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust.3).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7 05-220 Zielonka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Dostawa i wdrożenie sprzętu serwerowo-sieciowego wraz z oprog. w ramach proj. pt. "Cyberbezpieczna Zielonka - wzmocn. odporn. na zagr. cyfrowe w Urzędzie Miasta Zielonka oraz jedn. podleg. Miastu"
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO wg PN-C- 96024 : 2011 DO KOTŁOWNI W BUD. WITU ZIELONKA Nr 52 i 184.
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczeństwo w Gminie Szklarska Poręba
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup systemu poczty elektronicznej oraz oprogramowania podwójnej autentykacji wraz z 100 szt. tokenów
- "Modernizacja infrastruktury teleinformatycznej 2/25"
- Dostawa i wdrożenie macierzy dyskowej, serwerów oraz biblioteki taśmowej na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.
- Dostawa szafy sterowniczej do wirówki dekantacyjnej Alfa Laval ALDEC G2-60 o numerach seryjnych 5121294"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
więcej: Aparatura i sprzęt sterujący »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.