eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owiceWymiana agregatu pr±dotwórczego w budynku agregatu w SP ZOZ Szpitalu nr 2 w Mys³owicach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-07-10



Og³oszenie nr 548291-N-2017 z dnia 2017-07-10 r.

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach: Wymiana agregatu pr±dotwórczego w budynku agregatu w SP ZOZ Szpitalu nr 2 w Mys³owicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach, krajowy numer identyfikacyjny 000308258, ul. ul. Bytomska  41 , 41-400  Mys³owice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 723183366, , e-mail zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl, , faks 323183362 323183287.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital2myslowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.szpital2myslowice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpital2myslowice.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Sekretariat SP ZOZ Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mys³owicach ul. Bytomska 41, 41-400 Mys³owice


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana agregatu pr±dotwórczego w budynku agregatu w SP ZOZ Szpitalu nr 2 w Mys³owicach
Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271-9/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana agregatu pr±dotwórczego w budynku agregatu SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Pozosta³e informacje: 3.1. Podstawowe wymagania dotycz±ce agregatu pr±dotwórczego: agregat pr±dotwórczy o mocy 150 kVA, urz±dzenie fabrycznie nowe, nie u¿ywane, data produkcji rok 2017, deklaracja zgodno¶ci z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej -znak CE 3.2. Wykonawca zobowi±zuje siê do przestrzegania, przy wykonywaniu wszystkich prac w obiekcie Zamawiaj±cego Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. (Dz.U.z 2012 r. poz. 739) w sprawie szczegó³owych wymagañ, jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± 3.3. Budynek, w którym bêd± wykonywane prace zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia , w czasie ich prowadzenia, bêdzie normalnie funkcjonowa³, w zwi±zku z powy¿szym Wykonawca zobowi±zuje siê zapewniæ, aby wykonywane prace nie zagra¿a³y bezpieczeñstwu pracowników Zamawiaj±cego, jak i osobom trzecim oraz aby obiekt, w którym wykonywane bêd± prace nie zosta³ pozbawiony zasilania elektroenergetycznego z powodu b³êdnych dzia³añ spowodowanych przez Wykonawcê. 3.4. Roboty budowlane bêd± prowadzone s± w jednostce, która jest podmiotem leczniczym w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (tj. Dz.U. 2016 poz. 1638 ze zm.) prowadzonym w formie samodzielnego publicznego zak³adu opieki zdrowotnej. Wobec powy¿szego istnieje konieczno¶æ zapewnienia ci±g³o¶ci pracy Zamawiaj±cego. Wobec powy¿szego Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci w celu zapewniania ci±g³o¶ci zasilania obiektów Zamawiaj±cego 3.5. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca zapozna³ siê z obiektem (dokona³ wizji lokalnej) przed z³o¿eniem oferty. Termin dokonania wizji lokalnej zostanie ustalony po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiaj±cego -uzgodnieñ nale¿y dokonaæ telefonicznie lub za po¶rednictwem e-maila z Pracownikami Dzia³u Technicznego tel. 72 318 33 14 , e-mail techniczny@szpital2myslowice.pl 3.6. W zwi±zku z demonta¿em, ca³o¶æ zdemontowanych urz±dzeñ, sprzêtu nale¿y przekazaæ na koszt Wykonawcy do koncesjonowanego skupu z³omu. Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu dokument utylizacji umo¿liwiaj±cy wystawienie faktury dla tego punktu. Fakturê wystawia Zamawiaj±cy i jemu w ca³o¶ci nale¿ne jest wynagrodzenie z tytu³u oddanych odpadów.

II.5) G³ówny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
51111000-3
51900000-1
45000000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca: 1. Posiada³ wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie obejmuj±ce wykonanie przebudowy instalacji elektrycznych wraz z dostaw± i monta¿em agregatu pr±dotwórczego o mocy min. 150 kVA z samoczynnym za³±czaniem rezerwy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto. 2. Dysponowa³ personelem zdolnym do wykonania zamówienia, tj. 2.1. co najmniej jedn± osob± do pe³nienia funkcji kierownika robót elektrycznych, przynale¿n± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego , która : posiada ³±cznie co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego (liczonego od dnia uzyskania uprawnieñ budowlanych), w tym pe³nienie funkcji kierownika robót elektrycznych przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, której przedmiotem, by³a instalacja elektryczna i monta¿ agregatu pr±dotwórczego o mocy minimum 150 kVA, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych 2.2. co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± kwalifikacje: 2.2.1. wa¿ne ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie instalacji urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych na poziomie napiêæ co najmniej do 1kV wraz z aparatur± kontrolno -pomiarow± w tym zespo³ów pr±dotwórczych o mocy minimum 150 kW, 2.2.2. wa¿ne ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie instalacji urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych na poziomie napiêæ co najmniej do 1kV wraz z aparatur± kontrolno -pomiarow± w tym zespo³ów pr±dotwórczych o mocy minimum 150 kW, Wyja¶nienie: powy¿sze kwalifikacje mog± byæ spe³nione ³±cznie przez jedn± osobê lub rozdzielnie przez dwie osoby.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Prawa Zamówieñ Publicznych.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± 200 000,00 z³. 2. wykaz dot. wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jednego) zamówienia obejmuj±cego wykonanie przebudowy instalacji elektrycznych wraz z dostaw± i monta¿em agregatu pr±dotwórczego o mocy min. 150 kVA z samoczynnym za³±czaniem rezerwy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto, wraz z podaniem jego warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których us³ugi zosta³o wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy to zadanie zosta³o wykonane. Dowodami, o których mowa powy¿ej s±: 2.1. po¶wiadczenie z tym, ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych robót budowlanych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2.2. inne dokumenty, je¶li z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ ww. po¶wiadczenia, 2.3. w przypadku, gdy zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonywane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania ww. dowodów. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 3 do SIWZ. 3. wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu zamówienia, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SIWZ Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

karta katalogowa / specyfikacja techniczna potwierdzaj±ca spe³nienie wymagañ okre¶lonych w SIWZ (tj. wszystkie parametry techniczne przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia)

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wype³niony i podpisany Formularz oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 2 do SIWZ. 2. Wype³nione i podpisane O¶wiadczenie sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 5 do SIWZ. 3. Stosowne pe³nomocnictwo(a) - umocowanie osób podpisuj±cych ofertê do jej podpisania musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty, w szczególno¶ci odpisu z w³a¶ciwego rejestru. Oznacza to, ¿e je¿eli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Pe³nomocnictwo sk³adane do oferty winno byæ podpisane przez osoby umocowane (upe³nomocnione) do reprezentowania Wykonawcy. Dokument ten mo¿e Wykonawca z³o¿yæ w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê uprawnion± do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy, b±d¼ uwierzytelnion± przez notariusza. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Kserokopia dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3 500,00 z³. 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy tj.: 2.1. pieni±dzu; 2.2.porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: SPZOZ Szpital nr 2, PEKAO S.A., Nr 60 1240 4315 1111 0000 5301 0179. Za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje siê na rachunku Zamawiaj±cego. Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium, orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ w: Sekretariacie SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach, Budynek Administracji, piêtro 1, ul. Bytomska 41. Do oferty nale¿y do³±czyæ kserokopiê z³o¿onego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w ustawie oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w niniejszej SIWZ. Musi byæ wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza z zastrze¿eniem pkt 9.8.). 7. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 8. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.6., je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego. 10. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin wykonania zamówienia20,00
okres gwarancji20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian umowy: 1) Zmiana spowodowana wyst±pieniem si³y wy¿szej, czyli zdarzenia, którego strony nie mog³y przewidzieæ i któremu nie mog³y zapobiec, ani któremu nie mog± przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub ca³o¶ci jego zobowi±zañ. Je¿eli wykonanie umowy jest niemo¿liwe z powodu si³y wy¿szej to inspektor nadzoru za¶wiadczy, ¿e wykonanie umowy jest niemo¿liwe. Wykonawca zabezpieczy teren budowy tak szybko jak jest to mo¿liwe i wstrzyma roboty, a Zamawiaj±cy zap³aci wynagrodzenie za dotychczas wykonane roboty. 2) Na wniosek Wykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego w trakcie prowadzenia inwestycji mog± byæ dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót; dopuszcza siê je tylko w przypadku, gdy proponowane przez niego rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a Wykonawca nie bêdzie ¿±da³ zwiêkszenia wynagrodzenia za wykonane roboty, w tym przypadku Wykonawca przedstawia protokó³ konieczno¶ci, a nastêpnie dostarcza dokumentacjê projektow± na te roboty. Projekt wymaga zatwierdzenia przez projektanta, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiaj±cego. Powy¿sze zmiany nie mog± zmieniaæ terminu zakoñczenia robót i wynagrodzenia. 3) W przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiaj±cego zachodzi potrzeba zmiany rozwi±zañ technicznych nie przewidzianych w umowie, sporz±dza on protokó³ konieczno¶ci, a nastêpnie dostarcza dokumentacjê projektow± na te roboty. Zmiany techniczne mog± powodowaæ zmianê terminu zakoñczenia zamówienia podstawowego. 4) W uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania wed³ug dokumentacji technicznej powodowa³aby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza siê wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej bez zmiany terminu zakoñczenia robót i wynagrodzenia. 5) Zmiana terminu wykonania robót lub etapu robót na skutek okoliczno¶ci za które Wykonawca nie odpowiada lub nie wynik³y one z jego winy na skutek jego niedbalstwa, braku profesjonalizmu, z³ej organizacji lub zaniechania. Zmiana terminu nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ okoliczno¶ci bêd±ce podstaw± do jego zmiany. 6) Na wniosek Wykonawcy i po spe³nieniu warunków okre¶lonych we wzorze umowy dotycz±cych podwykonawstwa, Wykonawca mo¿e modyfikowaæ w trakcie wykonywania zamówienia z³o¿one w ofercie deklaracje odno¶nie podwykonawstwa poprzez: o wskazanie innych podwykonawców; o rezygnacjê z podwykonawców. 7) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 9 na skutek zmiany stawki podatku VAT dokonanej ustaw±. Wówczas do kwoty netto zostanie naliczony podatek VAT w wysoko¶ci obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.