eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JuszkowoBUDOWA O¦WIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAÑSKI

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-06-09



Og³oszenie nr 548232-N-2020 z dnia 2020-06-09 r.

Gmina Pruszcz Gdañski: BUDOWA O¦WIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAÑSKI
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdañski, krajowy numer identyfikacyjny 53713100000000, ul. Zak±tek   1 , 83-000  Juszkowo, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. 0-58 692 94 21, , e-mail zamowienia@pruszczgdanski.pl, , faks 0-58 682 94 91.
Adres strony internetowej (URL): www.pruszczgdanski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.pruszczgdanski.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pruszczgdanski.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczt± lub osobi¶cie
Adres:
Urz±d Gminy Pruszcz Gdañski ul. Zak±tek 1 83-000 Juszkowo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: BUDOWA O¦WIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAÑSKI
Numer referencyjny: ZP.271.18.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 2. Szczegó³owy zakres robót dla poszczególnych zadañ obejmuje: 2.1)Zadanie nr 1: Budowa o¶wietlenia ulicy Sadowej w Borkowie - 6 szt. s³upów h=9m z opraw± LED o mocy 53,0W, linia kablowa nn-0,4kV - YAKXS 4x25mm2 - 0,305 km; 2.2) Zadanie nr 2: Budowa o¶wietlenia na ulicy: Przemys³owej, D³ugiej i Plenerowej w Cieplewie - 5 szt. s³upów h=8m z opraw± LED o mocy 75,0W; linia kablowa nn-0,4kV - YAKXS 4x35mm2 - 0,194 km;

II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 150
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
150

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin przekazania Wykonawcy przez Zamawiaj±cego placu budowy ustala siê na 7 (siedem) dni od dnia zawarcia umowy. 2. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot umowy zosta³ zrealizowany przez Wykonawcê, przekazany i odebrany przez Zamawiaj±cego w terminie 150 dni od dnia zawarcia umowy z tym ¿e: 1) wszystkie roboty budowlane objête przedmiotem umowy powinny zostaæ zrealizowane przez Wykonawcê, przekazane i odebrane przez Zamawiaj±cego w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy. 2) w terminie 150 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ wszelkich formalno¶ci umo¿liwiaj±cych u¿ytkowanie obiektu budowlanego bêd±cego wynikiem robót, tj. dokonaæ zg³oszenia zakoñczenia robót budowlanych na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy Prawo budowlane do w³a¶ciwego organu nadzoru budowlanego oraz przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu za¶wiadczenie tego organu (uzyskane na podstawie art. 217 § 1 Kpa) potwierdzaj±ce brak podstaw do wniesienia sprzeciwu lub fakt niezg³oszenia sprzeciwu przez ten organ.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: - O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie o¶wietlenia drogowego/o¶wietlenia placów o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 25 000,00 z³ brutto ka¿da, - O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych. Uwaga: Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej .
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; b) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; d) o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016r poz. 716) - o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 8 do SIWZ. 1) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit. a, b, c - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2 lit.a-c, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±czonym wzorem (za³. nr 5 do SIWZ). 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±czonym wzorem (za³. nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 7 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie mo¿na z³o¿yæ zgodnie z za³±czonym wzorem (za³. nr 4 do SIWZ). Dopuszcza siê z³o¿enie przez Wykonawcê o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do ¿adnej grupy kapita³owej wraz z ofert±.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto60,00
Okres udzielonej rêkojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) Termin realizacji przedmiotu umowy, okre¶lony w § 3 umowy, mo¿e ulec zmianie z powodu opó¼nieñ wynikaj±cych z: a) warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót stanowi±cych przedmiot umowy zgodnie z technologi± w³a¶ciw± do ich wykonania, wynikaj±c± z norm, technologii wykonania robót, opracowañ techniczno-budowlanych lub innych przepisów prawa, okre¶laj±cych warunki atmosferyczne wymagane do prawid³owego wykonania tych robót, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca; w takim wypadku termin wykonania umowy mo¿e ulec przed³u¿eniu odpowiednio o ilo¶æ dni, w których wyst±pi³y warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót stanowi±cych przedmiot umowy, b) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, których zakres i termin realizacji ma wp³yw na termin wykonania niniejszej umowy, odpowiednio o ilo¶æ dni niezbêdnych do wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, c) wyst±pienia zmiany w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego lub konieczno¶ci usuniêcia b³êdów w dokumentacji technicznej, odpowiednio o ilo¶æ dni niezbêdnych do dokonania zmian w tych dokumentacjach, d) wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego lub wyznaczonego przez niego inspektora nadzoru inwestorskiego lub te¿ inny uprawniony organ, z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy i uniemo¿liwiaj±cych dalsze prowadzenie robót, wynikaj±cych w szczególno¶ci z: wad i braków w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, konieczno¶ci prowadzenia prac archeologicznych, zabezpieczenia znalezionego przedmiotu, który mo¿e stanowiæ zabytek, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z robotami prowadzonymi przez inne podmioty, wyst±pienia konieczno¶ci uzyskania przez Zamawiaj±cego dodatkowych decyzji, uzgodnieñ lub pozwoleñ - odpowiednio o ilo¶æ dni, w których wstrzymano lub zawieszono roboty budowlane, e) dzia³añ lub zaniechañ innych ni¿ Zamawiaj±cy podmiotów, organów np. eksploatatorów infrastruktury - o ilo¶æ dni adekwatn± do danego przypadku, f) wyst±pienia si³y wy¿szej rozumianej jako: po¿ar, powód¼, huragan, eksplozja, awarie energetyczne, wojna, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje spo³eczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, pandemia choroby zaka¼nej, a tak¿e inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostaj±ce poza kontrol± stron, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a je¿eli mo¿liwe by³y do przewidzenia, nie mo¿na by³o im zapobiec, uniemo¿liwiaj±cej prawid³owe prowadzenie robót, o ilo¶æ dni jej trwania lub ilo¶æ dni niezbêdnych do usuniêcia skutków zdarzeñ bêd±cych wynikiem si³y wy¿szej. 2) Okoliczno¶ci powoduj±ce opó¼nienia, o których mowa w pkt. 1 musz± byæ odnotowane w dzienniku budowy oraz udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiaj±cego ustala siê nowe terminy wykonania umowy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu wykonania umowy nie mo¿e byæ d³u¿y ni¿ okres przerwy lub przestoju. 3) Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest mo¿liwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spe³niaj±cych pierwotne warunki SIWZ. W szczególno¶ci konieczno¶ci zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja, gdy Zamawiaj±cy uzna, ¿e osoby te nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków. Wykonawca Zobowi±zany jest dokonaæ zmiany tych osób w terminie nie d³u¿szym ni¿ 7 dni od daty z³o¿enia wniosku Zamawiaj±cego. 4) Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych jest mo¿liwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spe³niaj±cego pierwotne warunki okre¶lone w SIWZ. 5) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci robót budowlanych podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej czê¶ci do powierzenia podwykonawcom, wskazaæ inny zakres podwykonawstwa, ni¿ przedstawiony w ofercie, zrezygnowaæ z podwykonawstwa, zmieniæ podwykonawcê. 6) Wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkowaæ bêdzie zmian± wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto. 7) Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wyst±pienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow± oraz SIWZ w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego (zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cego prawa) wykonania przedmiotu umowy i jego dalszej eksploatacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA UCZESTNIKÓW POSTÊPOWAÑ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE Administrator danych Administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o tym, które dane osobowe bêd± przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdañski, którego dane kontaktowe s± nastêpuj±ce: ? adres korespondencyjny: ul. Zak±tek 1, 83-000 Juszkowo ? nr telefonu: 58 692 94 00 ? adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl Inspektor ochrony danych We wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktowaæ siê z naszym inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Cel przetwarzania Pañstwa dane s± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postêpowaniu. Podstawa przetwarzania danych Podstawa prawn± przetwarzania danych s± przepisy prawa: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych oraz rozporz±dzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikaj±cych z przepisów prawa podstaw± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu. Obowi±zek podania danych Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególno¶ci na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Okres przechowywania danych Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 5 lat liczone od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Umowy zawarte w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych bêd± przechowywane przez okres 10 lat, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. Odbiorcy danych Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt) 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych. Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty, z którymi Administrator zawar³ umowy lub porozumienia. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie powy¿ej. Prawa osób Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostêpu do nich oraz otrzymywania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych, usuniêcia danych, gdy przetwarzanie nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ). Ponadto, w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody macie Pañstwo prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofaæ siê ze zgody mo¿na w formie wys³ania ¿±dania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy. Konsekwencj± wycofania siê ze zgody bêdzie brak mo¿liwo¶ci przetwarzania przez nas tych danych.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Budowa o¶wietlenia ulicy Sadowej w Borkowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:2.1)Zadanie nr 1: Budowa o¶wietlenia ulicy Sadowej w Borkowie - 6 szt. s³upów h=9m z opraw± LED o mocy 53,0W, linia kablowa nn-0,4kV - YAKXS 4x25mm2 - 0,305 km;
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45231400-9,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 150
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Okres udzielonej rêkojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin przekazania Wykonawcy przez Zamawiaj±cego placu budowy ustala siê na 7 (siedem) dni od dnia zawarcia umowy. 2. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot umowy zosta³ zrealizowany przez Wykonawcê, przekazany i odebrany przez Zamawiaj±cego w terminie 150 dni od dnia zawarcia umowy z tym ¿e: 1) wszystkie roboty budowlane objête przedmiotem umowy powinny zostaæ zrealizowane przez Wykonawcê, przekazane i odebrane przez Zamawiaj±cego w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy. 2) w terminie 150 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ wszelkich formalno¶ci umo¿liwiaj±cych u¿ytkowanie obiektu budowlanego bêd±cego wynikiem robót, tj. dokonaæ zg³oszenia zakoñczenia robót budowlanych na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy Prawo budowlane do w³a¶ciwego organu nadzoru budowlanego oraz przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu za¶wiadczenie tego organu (uzyskane na podstawie art. 217 § 1 Kpa) potwierdzaj±ce brak podstaw do wniesienia sprzeciwu lub fakt niezg³oszenia sprzeciwu przez ten organ.


Czê¶æ nr: 2Nazwa: 2) Budowa o¶wietlenia na ulicy: Przemys³owej, D³ugiej i Plenerowej w Cieplewie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:2.2) Zadanie nr 2: Budowa o¶wietlenia na ulicy: Przemys³owej, D³ugiej i Plenerowej w Cieplewie - 5 szt. s³upów h=8m z opraw± LED o mocy 75,0W; linia kablowa nn-0,4kV - YAKXS 4x35mm2 - 0,194 km;
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45231400-9,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 150
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena brutto60,00
Okres udzielonej rêkojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin przekazania Wykonawcy przez Zamawiaj±cego placu budowy ustala siê na 7 (siedem) dni od dnia zawarcia umowy. 2. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot umowy zosta³ zrealizowany przez Wykonawcê, przekazany i odebrany przez Zamawiaj±cego w terminie 150 dni od dnia zawarcia umowy z tym ¿e: 1) wszystkie roboty budowlane objête przedmiotem umowy powinny zostaæ zrealizowane przez Wykonawcê, przekazane i odebrane przez Zamawiaj±cego w terminie 120 dni od dnia zawarcia umowy. 2) w terminie 150 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ wszelkich formalno¶ci umo¿liwiaj±cych u¿ytkowanie obiektu budowlanego bêd±cego wynikiem robót, tj. dokonaæ zg³oszenia zakoñczenia robót budowlanych na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy Prawo budowlane do w³a¶ciwego organu nadzoru budowlanego oraz przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu za¶wiadczenie tego organu (uzyskane na podstawie art. 217 § 1 Kpa) potwierdzaj±ce brak podstaw do wniesienia sprzeciwu lub fakt niezg³oszenia sprzeciwu przez ten organ.






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.