Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-04-20
Og³oszenie nr 547932-N-2018 z dnia 2018-04-20 r.
Gmina ¦wiebodzin: Remont nawierzchni drogi w miejscowo¶ci Jeziory
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wiebodzin, krajowy numer identyfikacyjny
97077053400000, ul.
Rynkowa
2
,
66-200
¦wiebodzin, woj.
lubuskie, pañstwo
Polska, tel.
684 750 916, e-mail
zp@um.swiebodzin.pl, faks
684 750 916.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swiebodzin.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin - pokój nr 22 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont nawierzchni drogi w miejscowo¶ci Jeziory
Numer referencyjny:
BiZP.271.13.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni drogi w miejscowo¶ci Jeziory. W ramach zamówienia Wykonawca wykona remont brukowcowej nawierzchni drogowej drogi gminnej nr 00616F w miejscowo¶ci Jeziory od posesji nr 11 do nr 26. Projekt przewiduje na tym odcinku u³o¿enie warstwy wi±¿±co wyrównawczej a tak¿e wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej oraz wykonanie dwóch zjazdów na drogi wewnêtrzne. W ramach projektu planuje siê korektê odwodnienia powierzchniowego jezdni z odprowadzeniem do stawu wiejskiego. Zakres opracowania okre¶laj± granice dzia³ek o numerach ewidencyjnych 93/2 i 119, obrêb 0006 Jeziory. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcê wchodz± m.in. a) Rozebranie nawierzchni z brukowca - ok. 1044 m2, b) Rozebranie podbudowy z kruszywa ³amanego - ok. 616 m2, c) Rozbiórka krawê¿ników drogowych betonowych, granitowych i obrze¿y - ok. 667 mb, d) Rozbiórka chodników z p³ytek betonowych, nawierzchni betonowej, rynsztoku z kostki kamiennej, nawierzchni z kostki kamiennej - ok. 182 m2, e) Profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a pod war. konstrukcyjne - ok. 1216 m2, f) Warstwa ods±czaj±ca z piasku - ok. 183 m2, g) Stabilizacja gruntu cementem - ok. 605 m2, h) Podbudowa z kruszywa ³amanego - ok. 1033 m2, i) Warstwa wi±¿±co - wyrównawcza z betonu asfaltowego - ok. 1955 m2, j) 2 krotne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych ulepszonych - ok. 1955 m2, k) Warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego - ok. 1955 m2, l) Nawierzchnia z kostki betonowej, kolor czerwony (zjazdy) - ok. 428 m2, m) Nawierzchnia z kostki betonowej, kolor szary - ok. 183 m2, n) Nawierzchnia z kostki granitowej (prze³o¿enie zjazdu) - ok. 78 m2, o) Nawierzchnia z kostki granitowej (prze³o¿enie rynsztoku) - ok. 69,30 m2, p) Ustawienie krawê¿ników betonowych drogowych i najazdowych - ok. 920 mb, q) Ustawienie obrze¿y betonowych - ok. 25 mb, r) Wyrównanie podbudowy t³uczniem kamiennym - ok. 75 m3, s) Regulacja wysoko¶ciowa w³azów kanalizacyjnych - ok 9 szt. 2. Szczegó³owy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcê zosta³ okre¶lony w Dokumentacji do Zg³oszenia Robót Budowlanych, potwierdzonej zg³oszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 08.02.2018 r., oraz Specyfikacji Technicznej Robót Budowlanych opracowanych przez Biuro In¿ynierskie "OMEGA" Maciej W³osek ze ¦wiebodzina, które stanowi± za³±czniki do SIWZ. 3. Wykonawca musi uwzglêdniæ w swojej ofercie wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, a w szczególno¶ci koszty: a) wywiezienia ziemi, materia³ów, gruzu i ¶mieci z terenu robót - je¿eli zajdzie taka potrzeba - w cenie nale¿y uwzglêdniæ transport do podmiotu zajmuj±cego siê odzyskiem odpadów lub transport i sk³adowanie na sk³adowisku odpadów - dot. tej czê¶ci materia³ów, które zgodnie z odrêbnymi przepisami zalicza siê do odpadów, Wykonawca winien posiadaæ stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonaæ tê czê¶æ zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporz±dkowania terenu robót, zaplecza robót, jak równie¿ terenów s±siaduj±cych, zajêtych przez Wykonawcê na potrzeby realizacji robót, ³±cznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególno¶ci wskutek poruszania siê sprzêtu budowlanego i transportu ciê¿kiego, nawierzchni drogowych, poza terenem robót, c) zorganizowania we w³asnym zakresie i na w³asny koszt: - zagospodarowania placu robót, w tym ogrodzenia zaplecza robót, o¶wietlenia, placów sk³adowych, - zorganizowania terenu niezbêdnego do sk³adowania materia³ów oraz postoju maszyn i urz±dzeñ. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e nie bêdzie zobowi±zany wskazywaæ Wykonawcy nieruchomo¶ci niezbêdnych do urz±dzenia terenu robót i terenu niezbêdnego do sk³adowania materia³ów oraz postoju maszyn i urz±dzeñ oraz nie bêdzie ponosi³ kosztów zwi±zanych z ewentualnymi ich wydzier¿awieniem, wynajêciem itp. d) zakupu i dostawy materia³ów i urz±dzeñ, e) opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, g) wykonanie, zatwierdzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, h) uzgodnienia we w³asnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, i) ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 150 000,00 z³, j) przeprowadzenia wszystkich prób, badañ, sprawdzeñ, przegl±dów, pomiarów i odbiorów niezbêdnych do przekazania do u¿ytkowania inwestycji, k) uporz±dkowania terenu po wykonaniu robót, l) obs³ugi geodezyjnej z geodezyjn± dokumentacj± powykonawcz±, w tym, wykonanie mapy sytuacyjno-wysoko¶ciowej z pomiarem powykonawczym i dostarczenie Zamawiaj±cemu w/w mapy zatwierdzonej przez PODGiK oraz protokó³ weryfikacji zbiorów danych oraz innych materia³ów przekazanych do pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego m) zawiadomienie w³a¶cicieli lub u¿ytkowników nieruchomo¶ci przyleg³ych do terenu robót o ewentualnym braku mo¿liwo¶ci dojazdu do tych nieruchomo¶ci i ich czasie trwania. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na w³asny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji zamówienia Wykonawca musi uwzglêdniæ w swojej ofercie. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45233140-2 |
| 45111200-0 |
| 71354000-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 6 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
2.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³:
a) co najmniej 2 roboty polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni dróg, placów, parkingów z masy bitumicznej o powierzchni co najmniej 1 200 m2 ka¿da.
2.2 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
a) co najmniej 1 osobê, w charakterze kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.1 lit. a) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.2 lit. b) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy - za³±cznik nr 1a do SIWZ. 3) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 4) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w O¶wiadczeniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowi±zanie zgodnie ze wzorem - za³±cznik nr 6 do SIWZ. 5) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w O¶wiadczeniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 6) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia odrêbnie sk³ada O¶wiadczenie - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 7) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIA£U XVI. SIWZ. 8) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 9) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 14 000,00 z³ (s³ownie: czterna¶cie tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z pó¼n. zm.).
3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 07.05.2018 r., do godz. 12:00.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem "Wadium: Remont nawierzchni drogi w miejscowo¶ci Jeziory."
5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium w:
- porêczeniach lub gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach,
nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale. Dokument wadium powinien byæ do³±czony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty, z oznaczeniem: "Wadium: Remont nawierzchni drogi w miejscowo¶ci Jeziory."
8. Wniesienie wadium w formie porêczenia lub gwarancji bêdzie skuteczne, je¿eli orygina³ dokumentu wadium zostanie z³o¿ony wraz z ofert± (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, obejmowaæ czas zwi±zania Wykonawcy ofert± i winny zawieraæ, w szczególno¶ci nastêpuj±ce elementy:
a) nazwa daj±cego zlecenie udzielenia gwarancji lub porêczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
c) kwotê gwarancji lub porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwo³alnego zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zawieraæ informacje dotycz±ce zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zostanie wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena brutto oferty (z³) | 60,00 |
| okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi (w miesi±cach) | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do umowy mo¿liwe jest tylko w granicach okre¶lonych w art. 144 obowi±zuj±cej ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.). 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania m.in. nastêpuj±cych zmian w umowie: 1) W przypadku zmiany nr konta bankowego, o którym mowa w § 8 ust. 11 - zmiana mo¿e nast±piæ na wniosek Wykonawcy za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego. 2) W przypadku zmiany osoby, o której mowa w § 5 ust. 4 - zmiana mo¿e nast±piæ na wniosek Wykonawcy za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie proponowanej osoby bêd± spe³niaæ wymagania postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2, mo¿liwa bêdzie w nastêpuj±cych przypadkach: a) Wstrzymania robót na mocy decyzji uprawnionych organów do wstrzymania lub przerwania robót, z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy. Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ o okres wynikaj±cy z decyzji organów. b) Wstrzymania robót na mocy decyzji Zamawiaj±cego lub innych organów, z przyczyn innych, ni¿ zwi±zane z b³êdnym sposobem realizacji robót przez Wykonawcê, u¿yciem przez niego wadliwych materia³ów czy te¿ naruszeniem przez Wykonawcê przepisów prawa. c) Wyst±pienia w trakcie wykonywania robót kolizji z sieciami lub innymi przeszkodami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia po przeanalizowaniu dokumentów przetargowych dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiaj±cego. d) Zasz³a konieczno¶æ wykonania robót rodzajowo nie wystêpuj±cych w ofercie Wykonawcy lub robót zamiennych rodzajowo nie wystêpuj±cych w ofercie Wykonawcy, których wykonanie w sposób obiektywny uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy. Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ o okres wynikaj±cy z protoko³ów ustaleñ. e) Inne nieprzewidziane przez strony zdarzenia, których strony nie mog³y przewidzieæ, a których wykonanie w sposób obiektywny uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy. Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ o okres wynikaj±cy z protoko³ów ustaleñ. 4) Wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych czê¶ci przedmiotu umowy, które bêd± realizowane przy udziale podwykonawców - zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy w tym zakresie mo¿liwa bêdzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców lub zadeklaruje wykonanie czê¶ci przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców w okre¶lonym zakresie, a docelowo zechce dokonaæ zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy. 5) W zakresie, o którym mowa w § 9 ust. 1 tzn. zlecania przedmiotu umowy podwykonawcom, o ile zmiana taka przyczyni siê do poprawienia szybko¶ci lub jako¶ci robót stanowi±cych przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeñstwa opó¼nieñ w realizacji umowy, wzglêdnie wskazana jest ze wzglêdu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub do¶wiadczenia, niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 3 okoliczno¶ci mog±cych powodowaæ zmianê umowy nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. 5. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.) podlegaj± uniewa¿nieniu. W miejsce uniewa¿nionych postanowieñ wchodz± postanowienia w pierwotnym brzmieniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> >jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Dostawa i monta¿ sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego dla szkó³ podstawowych w gminie ¦wiebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie ¦wiebodzin" z podzia³em na 8 czê¶ci
- Zakup racji ¿ywno¶ciowych (posi³ku) dla mieszkañców Gminy ¦wiebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizacjê Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wyposa¿enia dla Gminy ¦wiebodzin w 2025 r. z podzia³em na 7 zadañ w ramach dotacji na realizacjê Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont obiektu przeznaczonego na realizacjê zadañ zwi±zanych z Ochron± Ludno¶ci i Obron± Cywiln± Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w ¦wiebodzinie-remont dachu.
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie ca³odobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu ¦wiebodziñskiego oraz prowadzenie parkingu strze¿onego dla pojazdów usuniêtych
- "Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla Zak³adu Wodoci±gów Kanalizacji i Us³ug Komunalnych Sp. z o.o. w ¦wiebodzinie w 2026 r."
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piêkne K±ty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obrêb Piêkne K±ty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy stra¿ackiej w miejscowo¶ci Bielawy
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Ma³achowskiego
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. ¦w. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowo¶ci Kra¶nik
- Przebudowa istniej±cego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu po³o¿onego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





